Nogen der spiller SWG?
Fra : Tybalt

Dato : 20-08-03 19:30

Hvad kan en dansker forvente at skulle slippe pr. md. i abonnement for SWG?
Sonys side skriver noget om, at EU borgere skal forvente 17% tax oven i de
(i forvejen
ganske dyre) 14$... Nogen der kender det faktiske beløb?

\henr!k

Fra : KEO

Dato : 20-08-03 20:23

Hej

Jeg betalte 17,61 $ for min første regning, det blev 119 kr.

KEO

Fra : Tybalt

Dato : 20-08-03 21:13

"KEO" <Keo@civiloekonom.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg betalte 17,61 $ for min første regning, det blev 119 kr.
>
> KEO

Ok - tak skal du ha' =)

\henrik

Fra : Loke

Dato : 22-08-03 11:55

Min var lidt billigere pr. måned - men jeg valgte også at betale for
tre måneder... Men det med ekstra skatten er rigtigt nok. Det bliver
lagt til.

/Loke

Fra : Michael Holm

Dato : 23-08-03 17:58