Tomb Raider, ny trailer
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 05-04-01 19:35

http://www.movie-list.com/t/tombraider.shtml

Tror sagtens Tomb Raider ku' gå hen og blive en af sommerens bedste film.

Uden tvivl endda !

Thomas

Fra : CybaMerc

Dato : 05-04-01 22:40

A long time ago in a galaxy far, far away....
Thomas Mouritsen wrote:

[snip]

>Tror sagtens Tomb Raider ku' gå hen og blive en af sommerens bedste film.

Det er en OK trailer. Væsentligt bedre end den første.

>Uden tvivl endda !

Lad os håbe.

Fra : John Hinge

Dato : 06-04-01 00:06

Thomas Mouritsen wrote:

> http://www.movie-list.com/t/tombraider.shtml

uhhhh majed nuser !

Bare en tanke
Der på biblioteket, hvor hun kigger på en fyr og siger "don't start"
Er det ikke Seth Green (Oz i Buffy The Vampireslayer serien) ?

Jeg kan også godt lide de der wire scener, lidt ala Wire-Fu fra film
som matrix, men uden at lægge skjul på wirerne :)

Jeg tror det bliver en ganske heftigt underholdende film.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-04-01 12:04

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> wrote in message
> Tror sagtens Tomb Raider ku' gå hen og blive en af sommerens bedste film.

Nu er det jo svært at sige ud fra en trailer, men den ser da ud til at være
1½ times ok underholdning. Umiddelbart synes jeg bare, at der er lige
lovligt mange indy-referencer; det bliver spændende at se, om den vil være i
stand til at træde ud af indy-skyggen og fremstå som sin egen film (i
modsætning til f.eks. The Mummy IMO)

/Nikolaj