der mangler en px!
Fra : rasmus

Dato : 20-08-03 19:24

Nogen der kan gennemskue hvorfor indholdsboksen er en px mindre end menuen?
(ude til højre)

http://www.carlsenskontor.dk/

mvh

ras

Fra : jopa

Dato : 20-08-03 21:53

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan gennemskue hvorfor indholdsboksen er en px mindre end
> menuen? (ude til højre)

Det er dine borders
Hvis du laver det således
..indhold {
BORDER-RIGHT: 0px ; i stedet for 1px så passer det vist.

Der ligger dit problem som du må arbejde med, så vidt jeg skønner

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : rasmus

Dato : 20-08-03 22:07

"jopa" <johns@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis du laver det således
> .indhold {
> BORDER-RIGHT: 0px ; i stedet for 1px så passer det vist.

- jo så passer bredden, men så mangler borderen jo ... jeg kan give den
bredden 751 og det passer i IE og Opera så længe vinduet er maksimeret,
bliver det resized er den gal igen (og i NS er den gal hele tiden). Men den
ser fin nok ud i NS som det er nu - men bare ikke i IE og Opera ...

- uha jeg skulle aldrig være gået igang igen ...

- ellers long time no seen Jopa

ras

Fra : jopa

Dato : 20-08-03 22:11

"rasmus" <rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> skrev i en meddelelse

> - uha jeg skulle aldrig være gået igang igen ...
>
> - ellers long time no seen Jopa

Der er ingen der påstår det er nemt Rasmus.
Du skal nok finde en løsning
keep up the good work

Fra : jopa

Dato : 20-08-03 22:14

> [...]

Glemte lige :
uden at have testet det kan man så evt sætte padding-right:1px; på din
menubar ?

Fra : rasmus

Dato : 20-08-03 22:25

> Glemte lige :
> uden at have testet det kan man så evt sætte padding-right:1px; på din
> menubar ?

- ikke umiddelbart... jeg kan i al fald ikke få det til at virke, Mentak for
tippet - det er jo nok noget i den stil jeg skal bruge.

ras

Fra : rasmus

Dato : 20-08-03 22:21

> Der er ingen der påstår det er nemt Rasmus.
> Du skal nok finde en løsning
> keep up the good work

- hehe jo tak.

ras