Sony Ericsson T68i Hvor er der ringetoner ~
Fra : Jesper Sloth

Dato : 20-08-03 17:26

Hej

Har ledt over alt, skulle jeg mene! mEn kan ikke finde nogle ringetoner til
den, hvor finder man nogen? og hvilke understøtter den.

Mvh

Jesper

Fra : Brian

Dato : 20-08-03 18:09

Hejsa

Prøv www.esato.com

>og hvilke understøtter den.

De gode gammeldags, ingen polyfonisk pjat her ;)

/Brian

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-08-03 20:03

Brian <brian@NOSPAMpost5.tele.dk> wrote:

> Hejsa

> Prøv www.esato.com

> De gode gammeldags, ingen polyfonisk pjat her ;)

Men de kan ikke downloades.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Fischer

Dato : 21-08-03 20:09

> Men de kan ikke downloades.

Jo, da. Via wap.

*Fischer

Fra : ASC

Dato : 21-08-03 21:01

Jesper Sloth <sloth@tele2adsl.fjern.dk> wrote in article
<%hN0b.12819$M01.6618@news.get2net.dk>...
> [...]
til
> den, hvor finder man nogen? og hvilke understøtter den.

SonyEricsson har deres eget WAP domæne/sider med ringetoner, som kan
downloades via WAP.

Linket til denne side burde være preinstalleret på din T68i. Prøv bookmark
Internet??

Med venlig hilsen

ASC