Staffordshire Terrier Igen "Ny tråd"
Fra : Jens

Dato : 20-08-03 16:03

Hej.

Jeg vil lige oplyse, at de sidste 2 Staffordshire Terrier, fra Esbjerg, der
har været omtalt i den anden tråd, nu er blevet aflivet, på Esbjerg
Dyrehospital.

Så alle 3 er kommet til de evige hundemarker.

VH Jens

Esbjerg

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 20-08-03 22:11

On Wed, 20 Aug 2003 17:02:49 +0200, "Jens" <dixenxxx@post10.tele.dk>
wrote:

>Hej.
>
>Jeg vil lige oplyse, at de sidste 2 Staffordshire Terrier, fra Esbjerg, der
>har været omtalt i den anden tråd, nu er blevet aflivet, på Esbjerg
>Dyrehospital.

Jeg går ud fra at det betyder at hundepsykologerne har fundet ud af at
der virkelig var noget galt med hundene. Kan du bekræfte det?

Mvh
Søren

Fra : Mic

Dato : 21-08-03 09:32

"Søren Lausten-Hansen" <slh@DELETEcity.dk> wrote in message

> Jeg går ud fra at det betyder at hundepsykologerne har fundet ud af at
> der virkelig var noget galt med hundene. Kan du bekræfte det?
>
> Mvh
> Søren

Læs selv her ....

http://www.jv.dk/article.asp?id=G86944LT.1&u1=esbjerg&u2=Varde&u3=&u4=

Michael

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 21-08-03 12:12

>Læs selv her ....
>
>http://www.jv.dk/article.asp?id=G86944LT.1&u1=esbjerg&u2=Varde&u3=&u4=
>

>Michael

Hegnet var for lavt. Kvinden vil gerne lave en regulær hundegård. Så
burde det jo være fint. Men desværre ikke, for her er det følelserne
der regerer og ikke fornuften. Derfor er der krig i verden og ikke
fred

Fra : bettinaP

Dato : 22-08-03 08:17

"Mic" <sletmig@jubiimail.dk> wrote in message

> Læs selv her ....
>
> http://www.jv.dk/article.asp?id=G86944LT.1&u1=esbjerg&u2=Varde&u3=&u4=

muskelhunde
spøjst udtryk. Er det fordi der ikke var flere dræberhunde tilbage i
sættekassen mon?

BettinaP

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-08-03 10:19

On Wed, 20 Aug 2003 17:02:49 +0200, "Jens" <dixenxxx@post10.tele.dk>
wrotd:

> [...]
>Dyrehospital.
>
>Så alle 3 er kommet til de evige hundemarker.

,,,Og de er stadig ikke tilfredse beboerne, nu vil de lave
underskriftindsamlinger hvis hun køber nye hunde, så er familien
Danmark vågnet op i paracelhuset, endelig har de noget at gå op i, og
leve for "ynkeligt" når hun nu siger at hvis hun køber nye hunde vil
hun lave en ordentlig sikret hundegård , hvad er så deres problem
derovre i esbjerg ? hvornår er de tilfredse, vil de have damen til at
flytte tilbage til Norge eller klynge hende op i et træ ? ja efter min
mening havde det været ligemeget for hende at aflive hundene for det
bliver naboerne og Ekstrabladet jo aligevel ikke tilfredse med, nu
skal hun forfølges? lad os håbe at det kun er naboen med den døde hund
og E.B. der fortsætter deres private lynchstemning, lad os håbe at de
andre naboer ikke hopper med på vognen.

Jeg mener at hun også har betalt en stor pris nu hvor hun har fået
aflivet 3 hunde, så burde hun have fred til at bygge sin hundegård og
købe en ny hund hvis hun vil. Hun har jo trods alt ikke skadet nogen
med vilje, så hvorfor skal hun ikke have fred nu hvor hun har betalt
sin pris.

Og nogle burde forklare dem at der er stor forskel på om hunde bidder
andre hunde eller om de bidder børn, men de bliver nok ikke klogere
ovre på Ewalds Alle hvis deres viden kommer fra Ekstrabladet
sørgeligt så meget magt E.B. har over alle disse uinteligente
mennesker.

Fra : NEWS

Dato : 21-08-03 17:48

Du må sku da ha noget i mod ekstra bladet. Husk; find dig i ekstra bladet
eller find dig i hvadsom helst.
Og nej. Jeg er ikke ansat der og køber det heller ikke. Det ville heller
ikke udkomme hvis andre ikke købte det.
Mvh
Poul

Fra : Per, Odense

Dato : 21-08-03 22:25

"NEWS" <jyskkranservice@get2net.dk> wrote in message
> Du må sku da ha noget i mod ekstra bladet. Husk; find dig i ekstra bladet
> eller find dig i hvadsom helst.

Det skulle vist ha´ været: Find dig i Ekstra Bladet - OG - find dig i hvad
som helst.

Per

Fra : lunadc

Dato : 22-08-03 11:12

Se http://www.dansk-kennel-klub.dk/

http://www.kandu.dk/

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 22-08-03 11:48

"Jens" <dixenxxx@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dyrehospital.
>
> Så alle 3 er kommet til de evige hundemarker.

Mine tanker går til ejeren der har måtte sige farvel til tre hunde som for
vedkommende garanteret var ligeså højt elsket som min hund er for mig ....
uanset årsag er det nemlig svært at sige farvel til et dyr man holder af ...
.... der skete nok det der skulle ske men savnet og sorgen er den samme for
ejeren af hundene ...
hejhils fra Ami