Hvilket kabinet...?
Fra : Magnus

Dato : 20-08-03 15:51

Jeg har arvet et P3 bundkort som jeg vil bygge en pc ud af de dele jeg har
liggened men jeg mangler et kabinet.

Hvad skal det være for et kabinet jeg skal købe for at det passer til
bundkortet og er så billigt som muligt?

/Magnus

Fra : René Nielsen

Dato : 20-08-03 22:31

Køb et standard ATX kabinet, miditower, med en 300W PSU - fåes for ca.
350,- incl. moms.
MVH: René
(A+)

Fra : N Hansen

Dato : 21-08-03 14:20

Har netop købt et 300w kabinet 'tyrkiese 6013' hedder modellen vist. Til
275,-kr hos t-data, så tror jeg bunden er nået.
Jeg ville skifte psu'en ud for at få et low-noice kabinet men jeg må sige
det ikke er nødvendigt. Da jeg skiftede fra mit gl. aopen-kabinet til det
nye, blev der temmeligt stille. Så det vil jeg klart anbefale dig. God
service osv. som hos de fleste andre. bj-trading fører også dette kabinet.
Og så er det tilmed pænt og medfølger en del skruer osv. Tænd-sluk knappen
er dog i noget som følels som billig plastic men for de penge er jeg kun
tilfreds.

Mvh Niels