Banner
Fra : LL

Dato : 20-08-03 11:34

Hvor eller hvilket program er nemt at have med at gøre hvis man gerne vil
lave et flot banner til sin hjemmeside. Jeg har ikke prøvet det før, så det
må ikke være alt for indviklet.

Fra : Stjerne

Dato : 20-08-03 12:28

"LL" <mulle@mail-online.dk> wrote in message
> Hvor eller hvilket program er nemt at have med at gøre hvis man gerne vil
> lave et flot banner til sin hjemmeside. Jeg har ikke prøvet det før, så
det
> må ikke være alt for indviklet.

Adope Photoshop....

Webmaster
------------------
Jesper Stjerne Holm Pedersen
webmaster@krybdyr.info
www.Krybdyr.info
ICQ: 22892223

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 20-08-03 12:35

Stjerne wrote:
> Adope Photoshop....

Nu er Photoshop nok ikke lige det nemmeste program at gå til for
begynder - jeg ville nok snarere anbefale Paint Shop Pro eller
lignende. Og så er der også lige den økonomisk detalje - Adobes
programmer hører absolut ikke til de billigste.

Men prøv at spørge i dk.edb.grafik, dér sidder der garanteret nogen med
kendskab til et væld af grafikprogrammer.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fona