Tomb Raider 2: The Cradle Of Life
Fra : Kong Kent

Dato : 20-08-03 11:04

Subj. er faktisk laaaangt bedre end den forrige Tomb Raider film. Der er
lagt væsentligt mere arbejdet i plottet, effekterne og selvom man da kan
nyde Angelina Jolies kurver, så er det ikke det dominerende i filmen denne
gang.

Jeg kan kun varmt anbefale filmen, for denne gang har man gjort det
ordentligt. Lara Croft er da lidt fantastisk i sine evner til tider, men
aldrig sådan, at man er ved at kaste op. Filmen holder alle 112 minutter!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Brian Nielsen

Dato : 20-08-03 20:19

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> Jeg kan kun varmt anbefale filmen, for denne gang har man gjort det
> ordentligt. Lara Croft er da lidt fantastisk i sine evner til tider, men
> aldrig sådan, at man er ved at kaste op. Filmen holder alle 112 minutter!!

Den fik da også en del pile i Filmland. Dog finder jeg det betænkeligt
at imens Søren Høy kalder effekterne for "elite", så vises en sekvens
som ser virkelig ringe ud.

/Brian

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 20-08-03 21:03

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> wrote

> Den fik da også en del pile i Filmland. Dog finder jeg det betænkeligt
> at imens Søren Høy kalder effekterne for "elite", så vises en sekvens
> som ser virkelig ringe ud.

Filmen har også langt flere 'practical effects' end egentlige 'visual
effects', dog med undtagelse af de ret seje 'skyggemonstre', og det er
faktisk rart til en forandring, synes jeg.

- Dennis