Opera 7.11 - adgang til mange dokument-mod~
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-08-03 10:20

Hej alle

Første gang jeg prøvede Opera 7, kunne jeg fint bruge alle de der
spøjse dokument-modes: Emuler textbrowser, Nostalgia osv.

Det kan jeg ikke nu. Jeg har lige kasseret 7 (.01 tror jeg) og
installeret 7.11 helt forfra, men det er bare det samme.

Er der nogen der ved hvordan jeg ændrer det?

--
Bertel

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 20-08-03 10:43

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> skrev i en
meddelelse news:l5f6kvg3s582u5nn4uchrscaphsat8vebd@sunsite.dk
> [...]
> installeret 7.11 helt forfra, men det er bare det samme.
>
> Er der nogen der ved hvordan jeg ændrer det?

Tryk på den lille pil som sidder til højre for kanppen som skifter mellem forfatter- og bruger-udseende. Hos mig er det kun muligt
at vælge de spøjse doc-modes hvis jeg først vælger brugerudseende.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 20-08-03 12:18

On Wed, 20 Aug 2003 11:42:55 +0200, Soeren Nielsen wrote:

> Tryk på den lille pil som sidder til højre for kanppen som skifter mellem forfatter- og bruger-udseende. Hos mig er det kun muligt
> at vælge de spøjse doc-modes hvis jeg først vælger brugerudseende.

Eller find dem i menuen.
View -> Style -> "User mode".

Genvejstasten Ctrl + G er også god. Så kan man let skifte over til sit
alternative layout. Nogle sider bliver jo mere læsbare af det

--
Lars

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-08-03 12:44

Soeren Nielsen skrev:

>Tryk på den lille pil som sidder til højre for kanppen som
>skifter mellem forfatter- og bruger-udseende. Hos mig er det kun
>muligt at vælge de spøjse doc-modes hvis jeg først vælger
>brugerudseende.

Ja, men det hjælper ikke, for hele den store liste er grået ud.
Jeg kan kun skifte mellem de to øverste (author/user).

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 20-08-03 13:11

Bertel Lund Hansen <nospamius@lundhansen.dk> posting:

>Ja, men det hjælper ikke, for hele den store liste er grået ud.
>Jeg kan kun skifte mellem de to øverste (author/user).

Prøv følgende:
Filer / Indstillinger / Sidefremtoning / Brugerudseende: V i "Mit
typografiark"

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-08-03 13:20

Christian Bohr-Halling skrev:

>Prøv følgende:
>Filer / Indstillinger / Sidefremtoning / Brugerudseende: V i "Mit
>typografiark"

Dér var den. Tak for det.

--
Bertel

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-08-03 13:02

Bertel Lund Hansen skrev:

> Ja, men det hjælper ikke, for hele den store liste er grået ud.
> Jeg kan kun skifte mellem de to øverste (author/user).

Er den store liste også grået ud efter du har valgt user mode? Her
kommer mulighederne fint frem i user mode.

Det kan måske snyde lidt at knappen har to funktioner, alt efter
hvor man klikker på den. Klikker man til venstre for pilen,
fungerer knappen som en toggle (dansk ord?) - der kommer ingen menu
frem, men mode skifter fra user til author eller omvendt. Klikker
man på eller til højre for pilen åbnes menuen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Greenwich nedrig gang: Ny Delhi (GMT +5.5), Badutspring By (GMT

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-08-03 13:21

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

>Er den store liste også grået ud efter du har valgt user mode?

Ja, men Christian har løst problemet.

--
Bertel