Incubation
Fra : frank

Dato : 19-08-03 21:48

Hej
Er der et sted hvor jeg kan hendte en demo/spil af Incubation

Frank

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-08-03 22:17

frank wrote:
> Hej
> Er der et sted hvor jeg kan hendte en demo/spil af Incubation
>

> Frank

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Incubation+Demo

Blev du tabt meget som barn?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : /morten

Dato : 19-08-03 22:56

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Incubati
on+Demo

> Blev du tabt meget som barn?

Det kan jo også være han ikke har den store erfaring med nettet -
kommentarer som ovenstående er ikke
noget der inspirerer til at fordybe sig yderligere...

/morten

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-08-03 23:16

/morten wrote:
> [...]
> kommentarer som ovenstående er ikke
> noget der inspirerer til at fordybe sig yderligere...

Jeg tror ikke på at folk der kan finde ud af at poste et indlæg i en
nyhedsgruppe ikke kan finde ud af at bruge en søgemaskine.
Men jeg arbejder på at vende mig til tanken.

MVH

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : /morten

Dato : 19-08-03 23:18

> Jeg tror ikke på at folk der kan finde ud af at poste et indlæg i en
> nyhedsgruppe ikke kan finde ud af at bruge en søgemaskine.
> Men jeg arbejder på at vende mig til tanken.

Der kan du selvfølgelig have en pointe

hygge

/morten

Fra : e-block

Dato : 20-08-03 10:04

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Incubation+Demo

> Blev du tabt meget som barn?
>
> -Sune
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

En totalt usmagelig bemærkning!! Som andre har skrevet i tråden, så er det
ikke alle der er mestre udi brugen af nettet! Det kan jo også være at man
har glemt at den pågældende mulighed findes. Nyhedsgrupper er til for at
hjælpe hinanden, ikke at nedværdige brugerne. Normalt er jeg ikke en person
der plejer at komme bemærkninger til folk der ikke opfører sig "ordentligt",
men det her var dråben....

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 20-08-03 12:18

e-block wrote:
> [...]
> brugerne. Normalt er jeg ikke en person der plejer at komme
> bemærkninger til folk der ikke opfører sig "ordentligt", men det her

Usenet er ikke en kravlegård eller en terapigruppe.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 20-08-03 13:07

Usenet er ikke en kravlegård eller en terapigruppe.

Nej det er rigtigt men er sgu heller ikke et sted hvor folk skal svines til
pga. et relevant spørgsmål.

Rene

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-08-03 13:11

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Usenet er ikke en kravlegård eller en terapigruppe.
>
> -Sune

Måske ikke, men jeg mener nu også at usenet er til for at hjælpe hinanden.
Alle har jo været begyndere på et tidspunkt i livet, selv du Sune har vel
også startet et sted hvor løsningen måske var logisk, men du ikke lige
tænkte over det.

--
---- Laziter ----
Everyone loves victory.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 21-08-03 03:58

Laziter [9440] wrote:

> [...]
> hinanden. Alle har jo været begyndere på et tidspunkt i livet, selv
> du Sune har vel også startet et sted hvor løsningen måske var logisk,

Selvfølgelig har jeg det, masser af gange. Også i nyhedsgrupper. Og i
alle andre forhold.

Men jeg vil ikke tage mine ord tilbage. Havde det været et indlæg fra
kandu.dk, havde jeg nok ikke blandet mig.
Jeg er helt enig i de principper i andre står for, men jeg tror ikke på
at "frank" ikke ved hvordan man bruger en søgemaskine.

Hvad siger du selv Frank? Hvis du dukker op skal jeg nok give dig en
undskyldning.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-08-03 22:13

"frank" <gifra.n@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der et sted hvor jeg kan hendte en demo/spil af Incubation

Lige her:
http://www.bluebyte.net/eng/products/incubation/demo.htm

Fra : bb

Dato : 21-08-03 15:20