Blålys ( ikke øl )
Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-04-01 19:00

Hejsa
Kender nogle et firma der skifter lysdioder for en ?
( Og måske giver en form for garanti på det )
pd

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-04-01 21:56

Garanti ved jeg ikke, men besøg www.tronik.dk

/Mikael

Fra : Benjamin.EMK

Dato : 06-04-01 17:43

"Peter Dalgaard" skrev d. 05-04-01 19:00 dette indlæg :
> Hejsa
> Kender nogle et firma der skifter lysdioder for en ?
> ( Og måske giver en form for garanti på det )
> pd
>

> Du kan levere din telefon til dyfo.dk, de garanterer at din telefon kommer tilbage i samme tilstand som du sendte den.
Men din fabriks garanti forsvinder uanset had, og hvor god deres garanti er ved jeg ikk, for jeg kender ikke nogen der har haft problemer, med at en telefon er gået i stykker, og efter hvad der står på deres hjemeside, er de udlærte.
Men garantien ryger lige meget hvad, så vær sikker på din telefon virker inden du sender den ind, for har desværre været nogen 3310 med fejl på, spm man ikke opdager når man lige har købt telefonen, og sku surt at ha en telefon med blåt display, hvis den ikke virker ordentligt.

Med venlig hilsen

Benjamin.emk

http://www.kandu.dk/