2 NT bokse ????
Fra : Lars Engelhardt

Dato : 05-04-01 18:57

Hejsa

Jeg er flyttet, og i den nye bolig var der allerede installeret ISDN -
men NT boks selvf.

I min gamle bolig skal der bo noget familie der ikke |nsker ISDN, og
jeg har derfor opsagt abonnementet helt. Til min store overraskelse
skal TDC ikke have min "gamle" NT boks.

S} nu er sp|rgsm}let - kan jeg montere 2 NT bokse i min nye bolig -
s}ledes at jeg ikke skal tr{kke ISDN kabler igennem hele hytten for at
have telefoner over det hele ???

--
Lars Engelhardt - Postboks 185 - 3600 Frederikssund - DENMARK
webmaster@lars-engelhardt.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-04-01 19:09

"Lars Engelhardt" <webmaster@lars-engelhardt.dk> skrev i en meddelelse
> I min gamle bolig skal der bo noget familie der ikke |nsker ISDN, og
> jeg har derfor opsagt abonnementet helt. Til min store overraskelse
> skal TDC ikke have min "gamle" NT boks.

Nej, den skal blive siddende. Hvis den nye familie ikke ønsker ISDN kommer
tdc og fjerner den.

> S} nu er sp|rgsm}let - kan jeg montere 2 NT bokse i min nye bolig -
> s}ledes at jeg ikke skal tr{kke ISDN kabler igennem hele hytten for at
> have telefoner over det hele ???

Godt spørgsmål.
Det er forbudt og totalt off-standard og jeg tror ikke det virker.
Imidlertid foretager NT-boksen sig ikke noget (under normal drift) der
ligger over lag1 så man kunne godt forestille sig at det ville fungere.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-04-01 23:36

Martin Højriis Kristensen skrev:

>Nej, den skal blive siddende. Hvis den nye familie ikke ønsker ISDN kommer
>tdc og fjerner den.

Jeg har ikke haft ISDN et halvt års tid, og NT-boksen ligger et eller
andet sted i en skuffe...
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Lars Engelhardt

Dato : 06-04-01 08:26

Hejsa

>"Lars Engelhardt" <webmaster@lars-engelhardt.dk> skrev i en meddelelse
>
>Nej, den skal blive siddende. Hvis den nye familie ikke ønsker ISDN kommer
>tdc og fjerner den.

Nej det gør de ikke - jeg såurgte om de skulle have NT boksen og
svaret var NEJ !

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-04-01 17:25

> Nej det gør de ikke - jeg såurgte om de skulle have NT boksen og
> svaret var NEJ !

Såfremt næste beboer bestiller pots kommer de og reetablerer om nødvendigt,
herunder fjerner NT-boksen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-04-01 23:31

Lars Engelhardt skrev:

>I min gamle bolig skal der bo noget familie der ikke ønsker ISDN, og
>jeg har derfor opsagt abonnementet helt.

Dit abonnement har intet med deres at gøre. Du kommer til at
betale et ekstra gebyr for nyoprettelse.

>Til min store overraskelse
>skal TDC ikke have min "gamle" NT boks.

Nej. Den skal bare blive hvor den er.

>Så nu er spørgsmålet - kan jeg montere 2 NT bokse i min nye bolig

Ja, men det vil ikke virke. T'et står for "terminering".

--
Bertel
Min usenetstatistik er blevet opdateret. Se min

Fra : Commander Keen

Dato : 07-04-01 10:19

On Thu, 05 Apr 2001 19:57:10 +0200, Lars Engelhardt
<webmaster@lars-engelhardt.dk> wrote:

> Så nu er spørgsmålet - kan jeg montere 2 NT bokse i min nye bolig

Nej, inte på samma ledning eller samma abonnemang.

--
+ Ken + ISDN-frågor?
Kolla här >>