Falkoner
Fra : Stig Hansen

Dato : 19-08-03 19:59

Hej i gruppen.
I nærheden af kongskilde på sjælland er der et sted hvor man kan
komme og se en falkoner flyve med sine rovfugle.

Jeg vil så spørge jer her i gruppen om der er nogle der ved hvad
stedet hedder, så vidt jeg ved er det en nedlagt grusgrav og der er
også mulighed for at fiske og skyde med bue og pil.

Det er et fritidshjem i Haslev der skal på besøg.

Håber i kan hjælpe.

Venlig hilsen
Stig Hansen

Fra : Søren Voigt

Dato : 20-08-03 14:18

"Stig Hansen" <stig@REMOWEbox4700.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også mulighed for at fiske og skyde med bue og pil.
>
> Det er et fritidshjem i Haslev der skal på besøg.

Hej Stig,

Jeg tror, at du tænker på den Lundhøj Søpark der var ramme om "Det Danske
Falkonerakademi", "put&take-sø" og "familielegeplads" på adressen Lundhøjvej
5, 4180 Sorø.

Når jeg skriver "var" så er det fordi, jeg ved at ejendommen var til salg
for et årstid siden. Går du ind på www.anglers-place.com og ser under
"Lundhøj Søpark" så vil du da også se at i hvert tilfælde fiskeaktiviteten
tilsyneladende er nedlagt.

Mvh
Søren Voigt

Fra : Stig Hansen

Dato : 20-08-03 17:45

> [...]
> Falkonerakademi", "put&take-sø" og "familielegeplads" på adressen Lundhøjvej

Hej Søren Voigt.

Det var lige hvad jeg ledte efter, jeg siger pænt tak for hjælpen.

__
Venlig hilsen
Stig Hansen