FP billedeskift med et klik, hjælp
Fra : steffen martin

Dato : 19-08-03 19:58

Hej NG,

Sidder med FP2000 og mener at der er en funktion hvor man kan klikke på et
billede og skifte til et nyt billede på samme side osv.
men jeg kan ikke finde ud af hvor denne funktion er i FP?
Hjælp...?

Steffen
--
Artist Steffen Martin, Odense DK
www.steffenmartin.dk

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 19-08-03 21:24

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> billede og skifte til et nyt billede på samme side osv.
> men jeg kan ikke finde ud af hvor denne funktion er i FP?

Hej

Mener du funktionen, hvor der kommer et nyt billede oveni det gamle når man
klikker/kører musen henover el.lign ?
Hvis ja er det FORMATER/DYNAMISKE DHTML-effekter.

/Pernille
www.pernille-kennet.dk

Fra : steffen martin

Dato : 20-08-03 18:53

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
man
> klikker/kører musen henover el.lign ?
> Hvis ja er det FORMATER/DYNAMISKE DHTML-effekter.

Ja, det var den effekt, men kan man ikke gøre det med flere end 2 billeder
af gangen?

vh
Steffen
www.steffenmartin.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-08-03 23:36

Der er kun to muligheder mouseover og ikke mouseover.
Det forhindrer dig dog ikke i at lave et script selv som f.eks.
reagerer på onclick.