Forkert opstarts side !
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 19-08-03 20:04

Hej NG

Jeg har et rimeligt træls problem ! Hvis jeg sætter en startside op i
internet explorer kan den godt huske den selv om jeg lukker browser vinduet
ned, men genstarter jeg computeren, er den sat til en anden. Og det er den
samme hver gang. Hvor kunne sådan en kommando være gemt, som fortæller
windows at startsiden skal være en anden ???

Håber nogen kan hjælpe, for det er ved at være pisse træls !

MVH

Morten

P.S. Jeg HAR prøvet div. spyware scannere, både online og offline !

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-08-03 21:13

Morten Wulff Nielsen skrev:

> Jeg har et rimeligt træls problem ! Hvis jeg sætter en
> startside op i internet explorer kan den godt huske den selv
> om jeg lukker browser vinduet ned, men genstarter jeg
> computeren, er den sat til en anden.

Hvad er adressen på den "anden" side (den uønskede startside)?

Hvilken Windows-version og hvilken IE-version er der tale om?

> P.S. Jeg HAR prøvet div. spyware scannere, både online og
> offline !

Hvilke? - og havde de noget at berette?

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!

Fra : goofy

Dato : 19-08-03 21:35

Hej Morten
> [...]
> samme hver gang. Hvor kunne sådan en kommando være gemt, som fortæller
> windows at startsiden skal være en anden ???
Du skal ned og " rode" i regedit, jeg har haft problemet, men kan
desværre ikke huske hvilket sted i regedir du skal ændre,
men prøv at starte regedit og søg på på startsideadressen,

Steen

Fra : .Kody

Dato : 20-08-03 07:07

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Morten
> vinduet
> den

Prøv evt at slette denne fil : c:\windows\system32\drivers\etc\host

Eller hent dette program
http://www.spywareinfo.com/~merijn/files/hijackthis.zip

..Kody