sig mig en ting er bryster ikke blevet stø~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-08-03 19:52

de sidste 10-15 år - i sandhedens tjenste har jeg faktisk aldrig lagt
så meget mærke til det - men i ja flere forskelige æriender som jeg
ikke skal kede nærværende forum med på Kbh H - der kom en hvad skal
man sige en vendelbo vil nok sige : en dejlig stor pige ind - hun var
diplomatisk talt godt bygget - men det faldt nu på en pæn måde - men
jeg lyver ikke når jeg siger de bryster kan ha ikke været mindre ind
et hag over G !!! så begyndte jeg at kikke mig lidt omkring hvad jeg
vil skyde på er en d skål vil jeg sige ca 70 % dem jeg så eller mere
var der omkring eller højre......så store var de altså ikke i 80 ved
så mange - den gang var en b et pænt stort bryst en c var næsten
vulgær - men der var ikke mange af dem og den gang så jeg da en del af
dem ....er det bar ebleevt almindeligt med silekone eller er de bare
blevet større ??? er de fordi kvinder igen er begyndt at gå med BH og
de måske var store fær men bare gemt af vejen ?

nu ved jeg godt det her med skål størelse der regener med længden på
stropperne med omkring rygge ( det gælder imho IKKE det er *snyd* )
det er selve skålen !
--
Mv.
Bo M Mogensen

As you look through my door-Deep into my room-Can you feel the mighty wall of power
It's waiting, waiting in the gloom-The distant shadows of forgotten champions
Those who live in me still-And will rise when we challenge and kill Born again -You'll be born again!!
Black Sabbat "Born Again-1983 " http://makeashorterlink.com/?D2BE52085

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-08-03 20:22

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev:

Jo. En dejlig udvikling. Efter sigende skyldes det, at befolkningen som
helhed har levet sundere i de sidste 30 år.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-08-03 21:31

On Tue, 19 Aug 2003 21:22:16 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev:
>
>Jo. En dejlig udvikling.

ja det er der ingen tvil om indrømmet er jeg da en infantalist i min
begrejstring når det kommer til dem - om end jeg nok er mere til
hård-øjne /karisma .... men jow jow bryster er da en pragtfuld ting !

>1Efter sigende skyldes det, at befolkningen som
>helhed har levet sundere i de sidste 30 år.

Hmm jeg tænkte lidt på om det har noget at gøre med kemisk afald der
er vist meget østrgen i havet ved ? nede i sønder jylland så en del
snegle er blevet hermofroditter ...

men om store bryster er et udtryg for sundhed ? ja det er det well
nok!

ja nu er du 2-3 ¨år ynger ind mig det er trods ikke så meget ...men
hvis du tænker tilbage er det så ikke rigtigt at bryster SIMPELTHEN
IKKE var så store i 80 erne ???

Det slog mig for ikke så længe siden jeg var forbi John & Sabian -
hvor jeg faldt et øjeblik i staver over vertindens atributter og det
slog mig de var sgu da store....hvad jeg selvføligt sagde og jeg udbad
mig jeg bryst målet hvad jeg også fik - men jeg har glemt det ....
men jeg mener det var en C++ elller en D ?

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-03 22:05

In article <bhtte8$321gv$1@ID-96011.news.uni-berlin.de>,
markgazel@hotmail.com says...
> Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev:
>
> Jo. En dejlig udvikling. Efter sigende skyldes det, at befolkningen som
> helhed har levet sundere i de sidste 30 år.

Apropros større bryster:

http://shorterlink.com/?DPQXVQ

Hehe.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-08-03 23:17

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev:

> Apropros større bryster:
>
> http://shorterlink.com/?DPQXVQ

Det er jo gamle nyheder. Har stået på EB længe.

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 21-08-03 18:25

In article <bi0s10$42h95$1@ID-96011.news.uni-berlin.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Det er jo gamle nyheder. Har stået på EB længe.

Weel, excuuuuuuse me.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-08-03 19:00

> Weel, excuuuuuuse me.

Hit the road, Jack

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 19-08-03 21:20

Man har jo lov at håbe! *G*

Men ellers, *cough*, så taler de jo om at danskere generelt bliver
tykkere, så måske sætter noget sig der også?

Noget helt tredie, er jeg kan huske jeg har læst, hvad der vist var nogle
videnskabelige betragtninger om at brysterne er blevet større, fordi mænd
generelt "evolutionere" kvinderne i den retning. (Dvs, statistisk set har
en kvinde med større bryster støre sandsynlighed for at avle børn, som
videre fører de gener). Men jeg kan ikke lige levere en link til det :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-08-03 23:46

On Tue, 19 Aug 2003 22:19:58 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Man har jo lov at håbe! *G*
>

>Men ellers, *cough*, så taler de jo om at danskere generelt bliver
>tykkere, så måske sætter noget sig der også?

ja ja der skal jo være noget at holde i for at der er noget at holde
af - jeg fatter simpelthend ikke hvor den vrangforestilling er kommet
til verden at kvinde skal ligne et cykelstativ og være 188 cm høj ?

> [...]
>en kvinde med større bryster støre sandsynlighed for at avle børn, som
>videre fører de gener). Men jeg kan ikke lige levere en link til det :)

Nå ja om ikke andet så kan man da men ret stor sikkerhed sige at store
bryster apelere mere til drifts følsen i de fleste mænd ( ved det
første og umidelbare indtryg ) ind små bryster gør !
hvorfor det må siges at være en logisk evolasion !

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 20-08-03 07:41

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> ja ja der skal jo være noget at holde i for at der er noget at holde
> af - jeg fatter simpelthend ikke hvor den vrangforestilling er kommet
> til verden at kvinde skal ligne et cykelstativ og være 188 cm høj ?

Det har sikkert meget at gøre med modebranchens ønsker: En høj pige skiller
sig i sagens natur ud fra mængden af lavere piger, men de specielle designs,
modellerne viser på en catwalk, sys altid i få standardstørrelser, som vist
svarer til mindre piger. Desværre kan jeg ikke umiddelbart huske hvilke
størrelser, modeskaberne foretrækker at sy deres specielle designs i.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-03 15:51

In article <at95kvcd9dglt1n9neacrklhpj0jd39blj@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> ja ja der skal jo være noget at holde i for at der er noget at holde
> af - jeg fatter simpelthend ikke hvor den vrangforestilling er kommet
> til verden at kvinde skal ligne et cykelstativ og være 188 cm høj ?

Mja, lige nu bliver den jo holdt ved lige af reklameindustrien, som ved
at de fleste kvinder gerne vil være tyndere og højere, ergo vælger de
modeller som er meget tynde og høje fordi modeller primært er rettet mod
kvinder (for at sælge ting til dem; undertøj, parfume, sko etc) - der er
sikkert nogle mænd der savler. Men andre undersøglser viser at flertallet
af mænd helst vil have en partner som er kortere en dem, og gerne har
lidt på sidebenen (selv om perceptionen af porpotionerne jo kan være
individuel

Men hvor det startede, hvem ved. Jeg tro at "skønheds idealer" i høj grad
defineres af mindre tallet. For længe siden sled de fleste folk udenfor i
marker etc, dvs de var slanke og solbrændte - da var det in at være bleg
og tyk. Idag er det omvendt, de fleste vejer for meget og sidder inde og
får ikke sol, så nu er det in at være tynd og solbrændt - tsk tsk :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-08-03 17:01

On Wed, 20 Aug 2003 16:51:13 +0200, PerX ...
> [...]

>Mja, lige nu bliver den jo holdt ved lige af reklameindustrien, som ved
>at de fleste kvinder gerne vil være tyndere og højere

sær ide ikke ? det er sgu da mest femenint og ikke være så høj !
og man kan som kvinde aldrig få en go røw & bryster hvis der ikke er
lidt fylde !

>af mænd helst vil have en partner som er kortere en dem, og gerne har
>lidt på sidebenen (selv om perceptionen af porpotionerne jo kan være
>individuel

tjaaa jeg heller nu til det matrikalske også ikke over 170 cm !

>Men hvor det startede, hvem ved. Jeg tro at "skønheds idealer" i høj grad
>defineres af mindre tallet.

problemet er jo at dem der køber mode tøj som tommelfinger regl ikke
er så gode til at bruge hjernen til at tænke med - hvorfor smarte
mennesker diktere hvad de skal ha på og hvordan de skal se ud og fanme
om der ikke er nogen der hopper på den - j amange enda sgu !

> For længe siden sled de fleste folk udenfor i
>marker etc, dvs de var slanke og solbrændte - da var det in at være bleg
>og tyk.

sådan er det stadigt i østen og afrika !

>Idag er det omvendt, de fleste vejer for meget og sidder inde og
>får ikke sol, så nu er det in at være tynd og solbrændt - tsk tsk :)

upraktisk :)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 20-08-03 18:36

> sær ide ikke ? det er sgu da mest femenint og ikke være så høj !

Det har sådan set ikke så meget med sagen at gøre. Det har nok mere med
sagen at gøre, at det er lettere at få øje på en høj model på catwalk'en.

> problemet er jo at dem der køber mode tøj som tommelfinger regl ikke
> er så gode til at bruge hjernen til at tænke med - hvorfor smarte
> mennesker diktere hvad de skal ha på og hvordan de skal se ud

Det ved jeg ikke, om jeg er enig i. På den anden side er der nok meget
status forbundet med at gå i tøj fra de rigtige designere, selvom jeg nu
ikke synes, det er så udpræget i bybilledet, hvor jeg færdes.

Noget andet er, at jeg lige har fået det seneste nummer af IN med et
modetillæg ind af døren i dag, og efterårsmoden til kvinder bliver
tilsyneladende lårkort. Det tror jeg, vi er mange mænd, der vil se frem til,
hvis det bliver realiteter.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-08-03 21:08

On Wed, 20 Aug 2003 19:35:54 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Det har sådan set ikke så meget med sagen at gøre. Det har nok mere med
>sagen at gøre, at det er lettere at få øje på en høj model på catwalk'en.

Hmm det er well fordi den er sat forkert op det smartetse var well
hvis puplikum kikkede ned fra også op på modelen i steden fra oppe fra
og ned efter ?

>Det ved jeg ikke, om jeg er enig i. På den anden side er der nok meget
>status forbundet med at gå i tøj fra de rigtige designere, selvom jeg nu
>ikke synes, det er så udpræget i bybilledet, hvor jeg færdes.

Dansker er faktisk ikke så slemme Danske mænd er faktisk de mænd i EU
der bruger færest penge på tøj og kvinderne i dk dem der brueger
færest på sko i eu ihvertilfælled i antale - en dansk kvinde køber i
snit 3,4 par sko til sig selv om året !!!!!
mænd og kvinder vi er jo meget forskelige men den her besætelse af at
købe fodtøj ??? den lære jeg aldrig nogen sinde at fatte - hvad er det
fede i at have meget forskeligt fodtøj ?????????

> [...]
>modetillæg ind af døren i dag, og efterårsmoden til kvinder bliver
>tilsyneladende lårkort. Det tror jeg, vi er mange mænd, der vil se frem til,

lårkort i efteråret ??? det lyder sgu da upraktisk !! altså hvis det
bliver koldt !!

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-03 22:06

In article <utk7kv4bmliocg1qghqc049jvqvgfb93mi@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...
> en dansk kvinde køber i
> snit 3,4 par sko til sig selv om året !!!!!

Og i snit ser 3.9 af dem skrækkelige ud! *G*

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 21-08-03 07:45

> Hmm det er well fordi den er sat forkert op det smartetse var well
> hvis puplikum kikkede ned fra også op på modelen i steden fra oppe fra
> og ned efter ?

Det gør de formodentlig også, men det kan stadig være lidt svært at se især
små modeller, hvis man står bag mange andre tilskuere (eller hvad det nu
hedder i den branche). Dog har jeg aldrig været til en modeopvisning, så jeg
ved ikke præcis, hvordan der ser ud.

> mænd og kvinder vi er jo meget forskelige men den her besætelse af at
> købe fodtøj ??? den lære jeg aldrig nogen sinde at fatte - hvad er det
> fede i at have meget forskeligt fodtøj ?????????

Jeg ved det ikke, da jeg stadig ikke er kvinde, men jeg gætter på, sko også
hører til påklædningen og gerne både skal matche med den øvrige (ydre)
påklædning og passe til lejligheden. Det er ikke givet, det er de samme sko,
der egner sig til shopping og til fest, og der er i øvrigt flere varianter
af fester, som kan kræve forskellig påklædning og dermed forskellige sko.

Grundlæggende har vi mænd ikke så mange muligheder, og skal derfor heller
ikke bruge så mange sko.

> lårkort i efteråret ??? det lyder sgu da upraktisk !!

Det er vist sjældent, det betyder særlig meget, om moden er praktisk.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : nusle

Dato : 21-08-03 09:19

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det gør de formodentlig også, men det kan stadig være lidt svært at se
især
> små modeller, hvis man står bag mange andre tilskuere (eller hvad det nu
> hedder i den branche).

Ikke fordi det lige var en lille model, men for et par år
siden var der opvisning fra undertøjsforretningen i det
lokale storcenter, og der var en pige med som model,
der faktisk havde, hvad jeg vil kalde en normal let
buttet krop - og eftersom det ikke er hvad man ser
mest af, så blev der godt nok snakket om hende hos
publikum - og det var lutter roser hun fik med på vejen.
Om hvor godt det så ud, og hvor dejlig en krop hun
havde, og hvor befriende det var for en gangs skyld
at se en sund kvinde på podiet osv. osv. Og jeg syntes
også, at hun var smuk og så forfriskende sund og levende
ud. Flere (undertøjs)modeller af den karat, tak

Så selvom det måske er mest hensigtsmæssigt at modellerne
er høje, behøver de vel ikke være så tynde, at de ser usunde
ud.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 21-08-03 18:40

In article <3f448064$0$32493$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
> også, at hun var smuk og så forfriskende sund og levende
> ud. Flere (undertøjs)modeller af den karat, tak

Yep, så kunne det være jeg begyndt at tage katalogerne med ind i stedet
for at stritte dem direkte i skraldespanden *G*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-03 12:33

On Thu, 21 Aug 2003 08:44:34 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"

> [...]
>hedder i den branche). Dog har jeg aldrig været til en modeopvisning, så jeg

nej jeg har også kun set det på tv !

> [...]
>af fester, som kan kræve forskellig påklædning og dermed forskellige sko.

jamen jeg kom i tanke om en en gamel tråd om samme enmne - sagen
skulle være ´kvinder = en del kvinder og ikke dermed alle kvinder - er
jo besat af at se på og købe tøj / sko - men i bund og grund så er de
fleste ikke helt tilfreds med den måde hvorpå de går rundt og ser ud -
men når der skal handles sko - så slipper man for skammen over kroppen
og for samtidigt *KICKET* ud af at købe noget nyt !

>Grundlæggende har vi mænd ikke så mange muligheder, og skal derfor heller
>ikke bruge så mange sko.

nej vi er sgu bare mere praktiske lige på dem område vi køber hvad vi
skal bruge - nu er jeg rabiat i min mangel på interesse men siden 1988
har jeg perosneligt købt brugt og nedslidt 3 par sikkerhedes sko et
par sandaler og i dag består min fodtøjs kasse af et par doc martin og
et par h2o sandaler = de er fede og gå i der er næsten som at gå på en
slags affjedring - det er svært at forklare.... og lad mig så se hvad
var den økonomiske skade på alt mit fodtøj siden 1988 - sikkerhede sko
købte jeg i fiske inddustrien som arbejdes sko - 700 kr det ene par
sanaler købte jeg i sagon og de holdte i 2 år de koste 165 000 dorm =
ca 65 kr h2o sandalerne = 400 og mine doc martin fik jeg brugt som en
gave = 0 kr alt i alt 1165 kr på 15 år !!!!
og dte har været kvali tider specilt sikkerhedes sko kan tage over 5
tons i slag man sveder aldrig i dem de kan tåles syre base angreb
brand osv ! men de er tunge som satan !

>Det er vist sjældent, det betyder særlig meget, om moden er praktisk.

ja en gang i mellem så tror jeg sgu det er med moden lige som med den
her minus gange minus er = + : hvis man kan få folk til at hoppe på
det mest urpaktisk vrøvl - så kan man vudere hvor apatiske og vilje
løse folk er i almindelighed !

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 21-08-03 13:24

> nej vi er sgu bare mere praktiske lige på dem område vi køber hvad vi
> skal bruge

Måske. På det punkt er vi mænd nok meget forskellige. Aktuelt har jeg seks
par sko stående, hvoraf jeg typisk skifter mellem tre par:
Et par nedslidte og beskidte grå sko, som er behagelige at gå i, når jeg
ikke tænker på mit udseende
Et par sandaler, som jeg kun bruger hjemme f.eks. når jeg skal i
vaskekælderen eller ud med affald
Et par nyere sorte sko, som jeg bruger, når jeg ikke synes, de grå sko er
pæne nok.

Groft sagt bruger jeg de nedslidte grå sko, når jeg ikke har lyst til at
møde andre mennesker, når jeg er ude i byen.

Derudover har jeg et par kondisko og et par sorte spidse sko, som jeg næsten
aldrig bruger, og har næsten lige købt et par
nye sorte sko på udsalg, som jeg vil bruge som dansesko, når dansesæsonen
starter.

Normalt bruger jeg nu kun 110 kr. om måneden på tøj, idet jeg har en konto
hos postordrefirmaet Ellos, som jeg betaler det beløb ind på hver måned. Dog
har jeg lige købt sko for 299 kr. i en skobutik.

> [...]
> her minus gange minus er = + : hvis man kan få folk til at hoppe på
> det mest urpaktisk vrøvl - så kan man vudere hvor apatiske og vilje

Det kan man altid diskutere, omend det nok hører til dk.livssyn, som også
dækker filosofi. Jeg har dog hørt talemåden, at man må lide for skønheden.

Personligt synes jeg, en upraktisk mode er småting i forhold til
skønhedsoperationer.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-03 22:04

In article <3f43b1a0$0$24711$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> [...]
> modetillæg ind af døren i dag, og efterårsmoden til kvinder bliver
> tilsyneladende lårkort. Det tror jeg, vi er mange mænd, der vil se frem til,

Smukt men koldt?

Jeg læste en undersøgelse som sagde at Britiske kvinder generelt havde et
tykkere fedt lag på lårene fordi de gennem generation har gået i lårkorte
skole uniformer. Utroligt.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 21-08-03 07:38

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <3f43b1a0$0$24711$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> brahbech@post8.tele.dk says...

> Smukt men koldt?

Da jeg er mand, ved jeg ikke, hvor koldt det egentlig er. I følge
modetillægget vil benvarmere også være på mode, men ellers læste jeg en gang
en tese om, at nylonstrømper eller strømpebukser kan afhjælpe noget af
problemet med kulden.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : nusle

Dato : 21-08-03 09:29

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
gang
> en tese om, at nylonstrømper eller strømpebukser kan afhjælpe noget af

Til en vis grad - men ikke om vinteren, da kan nylonstrømper
fryse fast i huden.

Og ved kombinationen lårkort og omskifteligt vejr, hvilket
også indebærer kulde til tider i løbet af efteråret - skulle
moden for at skåne de unge pigers underliv for betændelse
gerne kombineres med tykke, varmende bomuldstrusser
og bestemt ikke g-strenge. Kulden vil gå lige i underlivet
og kunne forårsage underlivsbetændelse - og eftersom
lårkort også var på mode i '80erne og et par klassekam-
merater endte med gentagende underlivsbetændelser, kan
jeg fortælle at det rent faktisk har vist sig at være rigtigt, at
det senere gør det vanskeligere at blive og være gravid :-/

Jeg gik såmænd også i lårkort - men hårdt presset af min
mor, var det kun tilladeligt hvis jeg også havde to par
rigtige trusser på - idag, min fertilitet taget i betragtning *G*,
er jeg hende taknemmelig

(dengang syntes jeg hun var en rendyrket idiot, helt uden
sans for tiden, og at det hun ville have mig til at gøre var
direkte pinligt - så jeg snød også indimellem og tog det
ene par i tasken, men tog dem så på igen senere på aftenen,
da jeg rent faktisk blev skidekold i underlivet når først
det blev aften - trods alt troede jeg lidt på hendes ekspertise,
samt hendes skræmmekampagne med hvordan jeg ville
få udflåd der stank osv.)

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 21-08-03 18:37

In article <3f4482d6$0$32508$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
>
> Hej,

> gang
>
> Til en vis grad - men ikke om vinteren, da kan nylonstrømper

Yikes, hva? Så skal det vel fryse en del?

> [...]
> moden for at skåne de unge pigers underliv for betændelse
> gerne kombineres med tykke, varmende bomuldstrusser

For min æstetiske skyld ingen alarm - eller gamacher måske, det kunne
sikkert også se fræk ud *g*

> Kulden vil gå lige i underlivet
> og kunne forårsage underlivsbetændelse

I virker altså som i er ret skrøbelige :-/

> [...]
> jeg fortælle at det rent faktisk har vist sig at være rigtigt, at
> det senere gør det vanskeligere at blive og være gravid :-/

Jamme ved de ikke det? Jeg syntes altid jeg får tudet ørene fulde om hvor
farligt det er for kvinder at gå med rumpen bar (eller der omkring *G*)

Fra : nusle

Dato : 21-08-03 20:16

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Yikes, hva? Så skal det vel fryse en del?

Tja, det bliver stadig engang imellem nævnt i medierne om
vinteren, at nu er det altså ikke så smart med nylonstrømper,
da det er for koldt

> For min æstetiske skyld ingen alarm - eller gamacher måske, det kunne
> sikkert også se fræk ud *g*

Garanteret *G*

> I virker altså som i er ret skrøbelige :-/

Nej da. Jeg tror såmænd også langt flere mænd ville få
f.eks. urinvejsbetændelse osv. hvis de hoppede på en
mode der dikterede shorts i november/december/januar
måned (og der er lårkort også fremme til tider). På den
anden side så er vi nu engang mere "åbne" dernede.

> Jamme ved de ikke det?

Skønhed (eller ideen om samme) har det vist med at få
visse menneskers hjerneceller til at gå i stå *GG*
Det samme gør sig jo gældende for fyre på stereoider osv.
(gad vide om jeg fik stavet det rigtigt).

> Jeg syntes altid jeg får tudet ørene fulde om hvor
> farligt det er for kvinder at gå med rumpen bar (eller der omkring *G*)

Enig - det burde være indlysende og almenviden, men er det
åbenbart ikke.

mange hilsner
nusle

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 22-08-03 07:17

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> For min æstetiske skyld ingen alarm - eller gamacher måske, det kunne
> sikkert også se fræk ud *g*

Tja. Tøjbranchen udvikler såmænd nok nogle gamacher, der passer til den
lårkorte mode.

> Jamme ved de ikke det? Jeg syntes altid jeg får tudet ørene fulde om hvor
> farligt det er for kvinder at gå med rumpen bar (eller der omkring *G*)

Der er nu heller ikke specielt mange kvinder, der gør det, når det kommer
til stykket. Omvendt er der ikke blevet markant færre rygere, fordi det står
med store bogstaver på cigaretpakningerne, at rygning er sundhedsskadeligt.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Anita

Dato : 19-08-03 21:59

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev

> nu ved jeg godt det her med skål størelse der regener med længden på
> stropperne med omkring rygge ( det gælder imho IKKE det er *snyd* )
> det er selve skålen !

Men man kan altså nu engang ikke KUN tale om skålstørrelser, da det ikke
siger noget i sig selv.
Skålen er samme størrelse på en bh med str. 85 A som på en 80 B eller 75 C.
(Så vidt jeg har forstået).

Du kan altså ikke bruge den viden at en kvinde bruger hhv. A eller C skål
til ret meget.

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-08-03 23:41

On Tue, 19 Aug 2003 22:58:45 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev

>Men man kan altså nu engang ikke KUN tale om skålstørrelser, da det ikke
>siger noget i sig selv.

jow da ...spørg en hver hetro mand om hvad der er det mest enestående
ved en kvinde 1.) hvor brede hun er over ryggen fylden på hendes
bryster !

>Skålen er samme størrelse på en bh med str. 85 A som på en 80 B eller 75 C.
>(Så vidt jeg har forstået).

det skal jeg ikke kunne_sige men jeg ved det er en viden skab i sig
selv - men hvis jeg var kvinde og skulle promovere et godt indtryg at
mig selv - så er jeg sikker på der er mest genems slags kraft i at
sige man har en 75 C -

>Du kan altså ikke bruge den viden at en kvinde bruger hhv. A eller C skål
>til ret meget.

ahhh Lidt vejeldene er det_da !!!!

Fra : Andropov

Dato : 20-08-03 08:04

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-08-03 14:36

On 20 Aug 2003 00:04:05 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Måske mere end hvis hun sagde hun havde en doktorgrad :)

så afgjort :) man kan sige meget om os mænd - men vi er i bund og
grund ikke specilt krævene - *optimal* info udløser handling :) !

--
Mv.
Bo M Mogensen

"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.
Down the highway, down the tracks, down the road to ecstasy,I followed you beneath the stars,
hounded by your memory And all your ragin' glory."Dylan "Idiot wind "1974

Fra : Andropov

Dato : 20-08-03 14:47

>Måske mere end hvis hun sagde hun havde en doktorgrad :)

>så afgjort :) man kan sige meget om os mænd - men vi er i bund og
>grund ikke specilt krævene - *optimal* info udløser handling :) !

Derimod er situationen nok den omvendte for en del kvinder:

"doktorgrad bedre end stor pik" :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-08-03 17:04

On 20 Aug 2003 06:47:14 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Derimod er situationen nok den omvendte for en del kvinder:
>
>"doktorgrad bedre end stor pik" :)

DET SIGER statestiken :) !
jo flere penge en mand har jo mere *sød* er han vica jo større bryster
og hofter en kvinde har jo mere *sød* er hun - det er egentligt ikke
uinteresandt at være en del af virkligheden :)

" stand in i mellem luder og lomme tyve "

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-03 15:45

In article <jm95kvoviagt39lg9db0hug4ick9sggjo4@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> [...]
> selv - men hvis jeg var kvinde og skulle promovere et godt indtryg at
> mig selv - så er jeg sikker på der er mest genems slags kraft i at

Jeg så lige noget af et program om undertøj på TV (slet ikke af den slags
fra England. Hvor de hævdede at 85% (!!) af kvinder går i forkerte
BH'er. Tildels fordi de ikke kan finde ud af at købe de rigtige, og
tildels fordi de fleste forretninger ikke gider have det store udvalg.
Denne forretning (i udsendelsen) have et meget stort ud valg, og man
kunne vist også få syet til specific pasform) - der sagde de jo også at
en størrelse ikke bare var en størrelse, der var forskelige mål som man
skulle tage højde for. Det kunne godt være skålen passede men ikke
stropperne etc. Noget jeg ikke har tænk på før (og sikkert glemt om en
uge

Fra : Anita

Dato : 20-08-03 16:27

"PerX ..." skrev
> [...]
> skulle tage højde for. Det kunne godt være skålen passede men ikke
> stropperne etc. Noget jeg ikke har tænk på før (og sikkert glemt om en

Min veninde der arbejder i en undertøjsforretning, hjælper ofte kunder til
at finde de rette størrelser. Mange kan ikke finde ud af det og bliver
direkte overraskede når de opdager at en BH ligefrem kan sidde behageligt.

Man ser (også herhjemme) ofte kvinder, der bruger forkert størrelse. Enten
er omkredsen for stram og skaber tydelige spor, hvis man ikke er helt tynd
(hvilket heller ikke kan være særlig rart, når det klemmer?) eller også er
skålene for små, og barmfagre kvinder får pludselig 4 bryster. Nogle gange
ser man også at omkredsen er for stor, så låsen sidder helt oppe i nakken.
Det er alt sammen tegn på, en forkert størrelse BH. Men vi kvinder kan være
ret stædige - også på dette område. Så vi fortsætter ufortrødent i de
forkerte og nagende størrelser.

Anita

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-08-03 17:56

Anita <anita@*slet*stofanet.dk> skrev:

Hej Anita

> [...]
> en forkert størrelse BH. Men vi kvinder kan være ret stædige - også
> på dette område. Så vi fortsætter ufortrødent i de forkerte og

Jeg forstår heller ikke. Det er ikke skulderstropperne, der skal bære
brysterne. Alligevel er der utroligt mange kvinder, der render rundt med
brysterne nede på maven og låsen oppe i nakken. Det ser tåbeligt ud og giver
dem hængebryster og en elendig holdning.

Svært at sige hvorfor, det er så populært. Måske giver det indtryk af at
brysterne er større end er, når bh'en ikke passer, eller også bliver
kavalergang og udskæring mere fremtrædende?

Jeg ved bare at en bh, der er rigtig, giver kvinden en bedre holdning, ser
behagelig ud at have på og runder brysterne på smukkeste vis - og brysterne
ser ud som om de vil frem i verden, hvilket er en god ting

--
Mark

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-08-03 18:07

On Wed, 20 Aug 2003 17:26:58 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

> Men vi kvinder kan være
>ret stædige - også på dette område. Så vi fortsætter ufortrødent i de
>forkerte og nagende størrelser.

Hmm ja så er kvinden min uden for flertalet som udfylder en D ...da
hun kun nødigt bruger BH - men har et sindidgt system med en skjorte
der bliver knappet under dem også bliver de sat på plads med en
T-shirt eller en bluse !

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-08-03 17:02

On Wed, 20 Aug 2003 16:44:42 +0200, PerX ...
> [...]

>skulle tage højde for. Det kunne godt være skålen passede men ikke
>stropperne etc. Noget jeg ikke har tænk på før (og sikkert glemt om en

det med STROPPENE det er en VIDENSKAB når kvinder kikker på andre
kvinder så ser de på hvordan stropperne sider på ryggen !! og det er
en ALVORLIG SAG :))))

Fra : Andropov

Dato : 20-08-03 21:45

> [...]

det
<fede i at have meget forskeligt fodtøj ?????????

Tja, hvis jeg tjente flere penge kunne jeg nok også finde på at købe 3
sæt fodtøj om året. Et par vinterstøvler, et par sko og nogle
kondisko. Så man kan egentlig hurtig komme op på det. Men 3, 4 par
almindelige sko var nok i overkanten.

Ja, godt man ikke er kvinde så :)

Fra : Kirstine

Dato : 21-08-03 08:55

In article <df29e838.0308201245.31889767@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> [...]
> sæt fodtøj om året. Et par vinterstøvler, et par sko og nogle
> kondisko. Så man kan egentlig hurtig komme op på det. Men 3, 4 par

Sko har faktisk bedst af ikke at blive brugt hver dag....har jeg vist
nok læst mig frem til i et eller andet blad - som i retrospekt nok havde
som formål at legalisere min trang til at købe et par sko mere. *G*

Kirstine
---
http://www.minipip.dk
*Trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 21-08-03 09:24

"Kirstine" <minipip@minipip.dk> skrev i en meddelelse

> Sko har faktisk bedst af ikke at blive brugt hver dag....har jeg vist
> nok læst mig frem til i et eller andet blad - som i retrospekt nok havde
> som formål at legalisere min trang til at købe et par sko mere. *G*

Jeg kom også lige i tanke om en anden grund, kvinder kan have til at købe
sko. Nogle kvinder køber gerne tøj, når de har følelsesmæssige problemer, og
sko er den eneste beklædningsgenstand, de kan prøve uden at blive
konfronteret med deres krops udseende med alle de fejl, disse kvinder
sikkert er pinligt bevidste om. Der er ikke så mange problemer med fødderne,
som der kan være med "deller" på maven eller forkerte størrelser af barm og
bagdel.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Kirstine

Dato : 21-08-03 15:36

In article <3f4482d3$0$21571$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...

> [...]
> som der kan være med "deller" på maven eller forkerte størrelser af barm og

På en måde har du nok ret. Jeg hader selv at købe tøj...bla fordi jeg
hader prøverum *G* Dårlig belysning, for lidt plads og alt for varmt.
Jeg synes nu ellers, at min delle på maven har sluttet fred med resten
af mig...men måske alligevel ikke helt.

Bortset fra det, så synes jeg nu heller ikke, at fødder er specielt
pæne. Men de er dog om ikke andet ret praktiske at have

Kirstine
---

Fra : PerX ...

Dato : 21-08-03 18:28

In article <MPG.19aef7554a230cc79896f4@news.sunsite.dk>,
minipip@minipip.dk says...

> Bortset fra det, så synes jeg nu heller ikke, at fødder er specielt
> pæne.

Det kan de være hvis de bliver holdt og plejet :)

> Men de er dog om ikke andet ret praktiske at have

Det er nemmere at løbe efter bussen hvis man har nogle *G*

Fra : Kirstine

Dato : 21-08-03 19:16

In article <MPG.19af1f8d185ade54989e19@news.usenetserver.com>, hyp1999
@hotmail_remove_this_.com says...
> In article <MPG.19aef7554a230cc79896f4@news.sunsite.dk>,
> minipip@minipip.dk says...

> Det kan de være hvis de bliver holdt og plejet :)

Må være en smags sag...tæer er IMO ikke pæne, ligegyldigt hvor
velplejede de så er *G*

> Det er nemmere at løbe efter bussen hvis man har nogle *G*

Det er jo det

Kirstine
---

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 22-08-03 07:14

> Må være en smags sag...tæer er IMO ikke pæne, ligegyldigt hvor
> velplejede de så er *G*

Til gengæld kigger man sjældent på dem i et spejl, selvom man prøver sko.
Det er noget andet med andet tøj, som man prøver i et prøverum, hvor et
legemesstort spejl fylder den ene væg.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-03 02:33

In article <MPG.19aef7554a230cc79896f4@news.sunsite.dk>,
minipip@minipip.dk says...

>Må være en smags sag...tæer er IMO ikke pæne, ligegyldigt hvor
>velplejede de så er *G*

Nu sagde jeg jo ikke bare tæer, men hele fonden og det hjælper da helt
der ikke er knyster, vabler, hårdhud eller spindelvæv. Men gode strømper
hjælper jo nok mest (Nej Nusle, det er ikke dine forede sælskins sokker
du købte billigt i Brugsen for 10 år siden *g*)

Fra : nusle

Dato : 23-08-03 05:17

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> hjælper jo nok mest (Nej Nusle, det er ikke dine forede sælskins sokker
> du købte billigt i Brugsen for 10 år siden *g*)

Arj, come on - nu ikke tage det sjove fra mig *LOL*

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 21-08-03 18:26

In article <3f4482d3$0$21571$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...
> Nogle kvinder køber gerne tøj, når de har følelsesmæssige problemer,

Det feder også mindre..

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-03 12:37

On Thu, 21 Aug 2003 09:55:02 +0200, Kirstine <minipip@minipip.dk>
wrote:

>Sko har faktisk bedst af ikke at blive brugt hver dag....har jeg vist
>nok læst mig frem til i et eller andet blad - som i retrospekt nok havde
>som formål at legalisere min trang til at købe et par sko mere. *G*

jamen det er faktisk rigtigt hvis de for lov at *vile* så holder de
dobelt så længe - var der en skræder der fortalte mig ..... men isg
mig Kristine når man nu som Kvinde står der og køber noget nyt tøj
eller sko - jeg har sådan en fornemelse af de fleste kvinder kommer i
en slags bladning mellem ekstase og ja noget næsten religiøst ?

jeg havde det selv lidt på samme måde da jeg købet LP er i mine unge
dage - men det var jo mede begavede kunsterner med meget gode tekster
og det vil jeg da til dags dato kunne forsvare som noget fornuftigt at
handle ind !

Fra : Kirstine

Dato : 21-08-03 15:34

In article <6fb9kvsag4ts7tvst00793743dvmmetjtk@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> [...]
> eller sko - jeg har sådan en fornemelse af de fleste kvinder kommer i
> en slags bladning mellem ekstase og ja noget næsten religiøst ?

Jeg er nok ikke den rette at spørge - jeg *hader* at købe tøj. Jeg gør
det kun, når jeg ikke har flere bukser uden huller på knæene eller alle
bh'erne har bøjle stikkende ud over det hele. Så tager jeg en dag, hvor
jeg køber 5 par bukser, 10 trøjer, 8 bh'er, og så gør jeg det ikke igen,
før det er nødvendigt *G*

Sko synes jeg til gengæld sjovt at købe. Og jeg er vild med, at
forskellige sko kan få det samme tøj til at virke forskelligt. Så
jo...at finde et par rigtig gode sko er sådan lidt ekstase-agtigt *G*

> [...]
> dage - men det var jo mede begavede kunsterner med meget gode tekster
> og det vil jeg da til dags dato kunne forsvare som noget fornuftigt at

Tjah...jeg gider sådan set ikke forsvare, hvad jeg køber. Det er mig,
der har tjent pengene, og så er det også mig, der bestemmer, hvad de
skal bruges til

Kirstine
---

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-03 00:15

On Thu, 21 Aug 2003 16:34:10 +0200, Kirstine <minipip@minipip.dk>
wrote:

> [...]
>bh'erne har bøjle stikkende ud over det hele. Så tager jeg en dag, hvor
>jeg køber 5 par bukser, 10 trøjer, 8 bh'er, og så gør jeg det ikke igen,

se det lyder fornuftigt !!!

>Sko synes jeg til gengæld sjovt at købe. Og jeg er vild med, at
>forskellige sko kan få det samme tøj til at virke forskelligt. Så
>jo...at finde et par rigtig gode sko er sådan lidt ekstase-agtigt *G*

ja men ja ... men kan du ikke selv se det er lidt sært - for jeg mener
hvis man er pynte syg - så må det well være fordi man gerne ser at
andre skal se en - men der er sgu da well ikke nogen der lægger mærke
til hvad for fodtøj folk har på ???

ja den enste respons jeg har fået er om det ikke er kold at gå i
sandaler om vinteren - hvad det ikke er ... hvis bare man ikke for
våde føder !

>Tjah...jeg gider sådan set ikke forsvare, hvad jeg køber. Det er mig,
>der har tjent pengene, og så er det også mig, der bestemmer, hvad de
>skal bruges til

klart ... og hvis man for en go oplevelse ud af at købe fodtøj jamen
så ... er det jo det man skal .... måske er det mig der er sær - eller
måske er det bare noget som ja de mange mænd lider af at der skal lige
en eller anden forklaring der er fornugtig = den kan forklares - men
det her med at få en fed oplevelse ud af noget som ingen verdens
forskel gør den er sgu da beundringsværdig !

tænk på alle de andre ting man kan have glæde som man ingen
indflydelse og egentligt i sig selv næppe kan være praktisk vigtige --
f.eks folk der går op i kongehuset - der har jeg også tit tænkt
hvorfor helevd gør man dog det :) ???

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 23-08-03 06:32

> ... men der er sgu da well ikke nogen der lægger mærke
> til hvad for fodtøj folk har på ???

Jo, da. Jeg har læst om flere kvinder, der er meget opmærksomme på vi mænds
sko. Dertil kommer alle de mennesker, der ikke kan lide øjenkontakt eller
mangler selvtillid og derfor groft sagt går med næsen i jorden. Det første,
de ser af andre mennesker, er vel nærmest deres sko.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Kirstine

Dato : 23-08-03 11:03

In article <q88dkvg41h20desh51mvn35beittr6g78o@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> [...]
> hvis man er pynte syg - så må det well være fordi man gerne ser at
> andre skal se en - men der er sgu da well ikke nogen der lægger mærke

Jo..det er nok lidt sært. Men på den måde vælger jeg mine sko på samme
åde, som jeg vælger mit tøj - det skal være noget, som jeg kan lide og
som er rart at have på. Hvad folk så i øvrigt synes...tjah, for det
meste er jeg ret ligeglad.

> ja den enste respons jeg har fået er om det ikke er kold at gå i
> sandaler om vinteren - hvad det ikke er ... hvis bare man ikke for
> våde føder !

*G* Jeg ville nok omkomme af kulde - jeg sover med uldsokker på om
sommeren for ikke at have kolde tæer.

Jeg kender piger, som går voldsomt op i fodtøj, og som uden at blinke
bruger 1200,- på et par sko, som de derefter tager *med* - ikke på - på
arbejde og viser frem, så resten af sko-kliken kan beundre. Se - dét
synes jeg er rigtig sært.

> [...]
> måske er det bare noget som ja de mange mænd lider af at der skal lige
> en eller anden forklaring der er fornugtig = den kan forklares

Jeg tror nu ikke, at mænd har eneret på det behov

> - men
> det her med at få en fed oplevelse ud af noget som ingen verdens
> forskel gør den er sgu da beundringsværdig !

Det gælder vel om at turde være ved det, der gør en i godt humør -
ligegyldig hvad andre så mener om det...for andre er jo ikke mig. Men du
har ret, at folk meget bedre kan forstå og acceptere det, man gør, hvis
det i deres egen verdensopfattelse giver god mening.

> tænk på alle de andre ting man kan have glæde som man ingen
> indflydelse og egentligt i sig selv næppe kan være praktisk vigtige --

IMO er det nok de fleste. Nogle ting er nok nemmere for folk at forstå
end andre - men i bund og grund er det nok de færreste, der har en
egentlig praktisk betydning.

> f.eks folk der går op i kongehuset - der har jeg også tit tænkt
> hvorfor helevd gør man dog det :) ???

Det fatter jeg heller ikke en bønne af - men al fred være med dem, der
gider stå op hoppe med et flag i hånden inde på Amalienborg Slotsplads
5-6 gange om året *G*

Kirstine
---

Fra : Henning

Dato : 23-08-03 18:37

> [...]
> åde, som jeg vælger mit tøj - det skal være noget, som jeg kan lide og
> som er rart at have på. Hvad folk så i øvrigt synes...tjah, for det

*G*

Jeg køber kun tøj, når jeg ikke kan finde mere i klædeskabet
og det ikke er forflyttet sig til vasketøjskurven, jeg har ikke købt
bukser/skjorter de sidste 10 år ( Skjorterne er godt nok noget
falmede, men de fumgerer da, der er stadig lommer til smøgerne
i dem *G* ) Sko fik jeg et par nye af sidste år, men de er nu
ikke så gode at gå i, som de der tabte sålen og ikke længere
kunne repareres med kontaktlim
(Nu var det vinter, da de blev udskiftet, havde det været
sommer, ville jeg havde købt sandaler, som jeg så ville
bruge, hele året, også i snestorm *G* )

Pudsset bliver de kun når min datter gør det ( Det gør hun,
når jeg skal vise mig i nærheden af hendes kammerater )

Det piner mig nu, at underhylere ikke holder mere end
2-3 år, jeg har ( nej min kone har) købt 3 par til 60 kr,
så nu har jeg til en hel uge uden at skulle kogevaske og
klorblege bremsespor i utide

MVH
Hening, der elsker tøj og sko med pasform

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-03 16:50

> [...]
> hvis man er pynte syg - så må det well være fordi man gerne ser at
> andre skal se en - men der er sgu da well ikke nogen der lægger mærke

Jeg gør :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-03 19:08

On Sat, 23 Aug 2003 17:49:47 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <q88dkvg41h20desh51mvn35beittr6g78o@4ax.com>,
>chokmah@spamcop.net says...
>>

>Jeg gør :)

ah-ha jamen ja ...? når du så har kikket på en kvindes fodtøj kan du
så der af få den ide - ejj hvor er hun lægger eller fy for en sæk
eller hvor er hun dog kedelig - mao. hvad føler du `??

Fra : nusle

Dato : 23-08-03 20:56

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> ah-ha jamen ja ...? når du så har kikket på en kvindes fodtøj kan du
> så der af få den ide - ejj hvor er hun lægger eller fy for en sæk
> eller hvor er hun dog kedelig - mao. hvad føler du `??

Jeg ved godt, at du spørger en mand - men du får lige
min mening også

Hvis jeg synes manden er lækker, og hans tøj signalerer
at han har gjort noget ud af sig selv til f.eks. vores date,
og så ser jeg ned og han har bare et par gamle udjokkede
sko på, han ikke engang har gidet pudse - så fortæller
det mig (eller jeg får den opfattelse), at han bag ved
facaden han prøver at stille op for at gøre et præsentabelt
første indtryk, faktisk er sjusket med sig selv, eller i hvert
fald med sit ydre.

En mand kan faktisk godt blive så sjusket og ligeglad med
hans fremtoning, at jeg finder det lidt pinligt at være i hans
selskab. Så noget betyder det altså. Desuden er det dejligt
at få lov at "beundre" en mand, at tænde på ham fordi han
virker lækker - og der er nu engang ikke noget lækkert
ved et par Ecco-sko fra 1998 i lysegrå *uaaarrrkkk*.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 02:12

In article <3f47c6cc$0$24645$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> [...]
> virker lækker - og der er nu engang ikke noget lækkert
> ved et par Ecco-sko fra 1998 i lysegrå *uaaarrrkkk*.

Og forede sæluldssokker fra Brugsen!

Fra : nusle

Dato : 24-08-03 11:55

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Og forede sæluldssokker fra Brugsen!

Come on, Per - du ved det godt, du tænder på den blotte
tanke om at jeg har dem *fnis*

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 22:10

In article <3f4899b0$0$21554$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Come on, Per - du ved det godt, du tænder på den blotte
> tanke om at jeg har dem *fnis*

Det køber mig varmt ned af ryggen!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-08-03 16:12

On Sat, 23 Aug 2003 21:55:40 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Jeg ved godt, at du spørger en mand -

ja men lige MHT sko der er en verden til forskel - da den rationelle
del af kvindens bevisthed OFTE VED MANGE OG IKKE ALLE !
synes at gå ud virke !

> [...]
>facaden han prøver at stille op for at gøre et præsentabelt
>første indtryk, faktisk er sjusket med sig selv, eller i hvert

Kære ven jeg har ALTID lignet lort min beklædning sikkert en
katastrofe - ja da jeg var ynger så jeg en dyd i jo mere laste og
beskidt jo feder synes jeg det var og jeg siger dig hele mit liv har
jeg haft også søde pæne kloge og beundringsværdige kvinder oh jeg tror
simpelthen det har noget at gøre med at de kvinder der falder for mænd
der * gør noget ud af sig selv * eller måske er pæner ind de selv
mener de fortjener - derres drift i mod det modsatte køn styre ikke af
begær og kærlighed - men af mindreværd og det vil altid blive noget
lort !'

>En mand kan faktisk godt blive så sjusket og ligeglad med
>hans fremtoning, at jeg finder det lidt pinligt at være i hans
>selskab.

jeg kan følge det i det omgang hvis det er en der sider og stinker
eller på ingen måde kan styre sine tarm gasser .... men det andet er
bare pynt - makser der skæmmer for vores sjæl !

>Så noget betyder det altså. Desuden er det dejligt
>at få lov at "beundre" en mand, at tænde på ham fordi han
>virker lækker - og der er nu engang ikke noget lækkert
>ved et par Ecco-sko fra 1998 i lysegrå *uaaarrrkkk*.

se det ved jeg så ikke hvad er :)
men jeg er den lykkelige indehaver af et par h2o sandaler - 400 kr -
ku ellers ha fået nogen no name i matas til 129 kr. men nu er det -
det at jeg er et nr større på højre fod ind venstre og mit sidste par
de nu eller holdt i 2½ år var nemlig for lille på højre fod og jeg må
nu indrømme det er nu fedt med et par sko/sandaler der passer til
BEGGE føder !
om de e rpæne eller grime skal jeg ikke kunne sige - men de er fede at
gå i - men jeg vil tage et digetalt foto a dem og sende det til sabina
- hun er min klareste forstålses bro i mellem mig selv og verden !

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 24-08-03 19:49

> [...]
> beskidt jo feder synes jeg det var og jeg siger dig hele mit liv har
> jeg haft også søde pæne kloge og beundringsværdige kvinder

Det kan der sikkert være flere grunde til. Noget, jeg kom til at tænke på,
da jeg læste denne kommentar, var, at de fleste mænd nok gør noget ud af sig
selv, når de bevæger sig ud i samfundet, og dermed skiller vi os egentlig
ikke ud fra mængden. Der er ikke specielt mange variationer i påklædningen
hos mænd, der gør noget ud af sig selv.

Spørgsmålet er så, om kvinder typisk ønsker en original eller en kopi.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensne

Dato : 04-09-03 14:42

On Sun, 24 Aug 2003 20:49:17 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

Hi Børge
beklager det sene svar - jeg kan faktisk ikke huske om jeg har svaret
før jeg tog aftsed ?
så jeg starter lige med en go gang udsund ot chat - kort og godt jeg
sider på kgs.tynds skidsmark et sted under men tæt på skagen - her er
ikke orange eller sonofon dækning men hvis man vader lidt ude i
faunaen kan med lidt held få mobil kontakt med tdc.
nu er internet og specilt news jo noget af en tids røver - hvorfor jeg
ikke har slået den bærbare til før i dag - da jeg primært er her for
at tegne mit sommerhus - få styr på bank kredit forening og div
kapital stærke bekendte - primært min moder der har tegnet sig for
100 000 om end forhandlingerne ikke er forbi - da hun har et noget
anstrengt forhold til min plan om at sætte et 2 meter højt hegn rundt
om matrikelt spække det med overvågnings kameraer også har jeg betsilt
en italiensk vagthund der kan knuse lår benet til splinter på en
slagtet tyr - hun mener slet og ret det kommer til at ligne en rocker
borg - sådan noget pjat og her har jeg enda været imødekomende og har
droppet min voldgrav jeg ville have nordamerikanske aligator &
skilpader i også skulle der ligges sådan nogen stål dimmer ned - der
ville spide den glade tåbe der ville få den ide at hoppe over mit hegn
- borste fra det så tager news jo også på den tid jeg gerne skulle
bruge på at læse og blive lidt kloger - men nu er jeg mættet af at
læse Erwin N Wulffs lange og trættene udredelser for at kvinder skal
have tæske for at blive virkeligt glade og mænd skal gi dem det for at
de kan trives - fint nok med et par sider her og der et kapitel men 83
% an næsten 700 sider så .... skal de sidste 17 % være gode - hvad de
også er - Arthus C Clark og Kafka er også hårde ved min toldmodighed
... kort og godt efter mangt en søgen fandt jeg modememet ....i min ibm
thinkpad fra 98 og ja her er man så til sagen :

> [...]
>ikke ud fra mængden. Der er ikke specielt mange variationer i påklædningen

sikket ikke danske mænd er selv når de er mest forfængelige meget lidt
prangene i forhold til f.eks Italienske mænd ....

>Spørgsmålet er så, om kvinder typisk ønsker en original eller en kopi.

jeg tror det kommer an på kvinden - hvis hun er usikker føler sig
utilstrækkelig grim overste og ubekræftiget - vil hendes formål
primært være at få dægget disse behov ind - selv om hun træder ind i
den ondeste af alle cirkler - mænd knepper som tidliger nævnt hwa som
helst hvis de er ledige og berusede nok og de løber på en der vil
parre sig - derved vil kvinden der føler sig utilstrkelig få dækket
sin utilsrtækelighedes følse under selve bejlingen fra den pænt på
klædte mand - der nok også lige skal have et par fysisk fortrin eller
en være kapital stærk !!!
kort og godt en mand på 180 kg uden penge der ellers ligner lort når
næppe langt bare på sit pæne tøj - selv ikke ved de svage og vilje
løse kvinder med det store mindre værd !

hvorimod de fleste mennesker der bare har haft 2-3 gode øjeblikke i
sit eget selskab uden dette har været overskykket af en aldominerende
selv lede vil jeg formode er i stand til at mobilisere styrken i sig
selv til at række over forfængelighedens blændværk og møde det andet
menneske og ikke bare facaden !

nu ser jeg så - alt taget i betragning så styk ud at det selv ved de
mest harmoniske nok skal kræve en slags eftertanke -

men i gymnaise årne havde det den fordel at det var det oplagte oprør
i mod forælderen - da jeg umidelbart måtte være stået som sviger
sønnen fra helved

også var de de mere pæne piger der virkeligt så godt ud de kørte
simpelthænd træt i de solarie brune body beuilder og derres selværd
havde råd til at eksperimentere med noget anerledes - rent fysisk
kunne de nok have fået indækket det behov ved indgangen til mændenes
hjem - men nu have jeg jo læst Camus Huxly rejst osv.

så ja .....dte gik sgu ok ! og endte fortrineligt - jeg spurgte
faktisk en gang freYa om jeg skulle være pænt klædt på da jeg stod I
Italien og min onkel ville dække mig til i skræder syet sko og tøj -
jeg tror det var noget praktisk mht. recepsioner osv. Nå jeg spurgte
min elskede om hwa så - da jeg sgu var ligeglad .... hun sagde
selvfølig at det var sgu da en åndsvag ide og sparede angiveligt min
kære onkel for 30 000 ved den bemærkening - hun er sgu for sej den
lille .... men igen overakset blev jeg ikke kun en tåbe kan tvile
på hendes eklatente begavelse og gu er hun da en køn pige og har altid
været det = hun er et menneske der er hævet over det !

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : nusle

Dato : 24-08-03 23:35

> [...]

> beskidt jo feder synes jeg det var og jeg siger dig hele mit liv har
> jeg haft også søde pæne kloge og beundringsværdige kvinder

Det har noget at gøre med, at du er så karismatisk og
anderledes og fri. Fri i den forstand at du er trådt ud
af mange (hvis ikke alle) normer, og deri ligger en
egen tiltrækning - og så er det også meget tiltrækkende,
at du er så intelligent.

Altså, ovenstående er sådan jeg opfatter dig.

> [...]
> mener de fortjener - derres drift i mod det modsatte køn styre ikke af
> begær og kærlighed - men af mindreværd og det vil altid blive noget

Det tror jeg ikke du har ret i.

For mit vedkommende handler det om at vise respekt
for det selskab jeg er i, ved ikke bevidst eller pga. sjusk
at sætte andre i forlegenhed.

Og skal man f.eks. til bryllup, finder jeg det ikke optimalt,
at ens mand ankommer i slidte joggingbukser og sandaler
med beskidte tæer i (for nu at sætte det på spidsen).

Ikke fordi man skal være konform, men fordi man viser
at man har forståelse for, at man i en given situation er
en del af en helhed.

Det hænger også sammen med, at jeg ikke som menneske
har valgt at ville "stikke ud" i mængden, ikke visuelt i hvert
fald. Og et menneske der klæder sig outreret ift. det øvrige
selskab (om det så er i teatret, til fest, på stranden eller
ved middagen hos bedste er ligegyldigt for mig) "stikker
ud", og når/hvis jeg er hans partner, vil dette også gælde
for mig.

Der er også en frihed i at være "almindelig", i at gå i et
med tapetet. Man kan gøre så meget og mange gange
handle friere, når ingen er fokuseret på én. Jeg ønsker
ikke den opmærksomhed der ligger i at følges med et
menneske (eller være partner med et menneske) der i
stor udstrækning falder udenfor normerne.

> jeg kan følge det i det omgang hvis det er en der sider og stinker
> eller på ingen måde kan styre sine tarm gasser .... men det andet er
> bare pynt - makser der skæmmer for vores sjæl !

Som jeg har læst i "Nærværets Tao" af Ray Grigg:

"Selvom Tao befinder sig på det almindeliges tynde
knivsæg, er den bred og sikker; selvom den er blød og
eftergivende, er den fast og tryg.
Det er det almindelige, der er ud over det almindelige.
For at bevæge sig med Tao skal man ikke gøre noget
særligt. For at forstå Tao skal man ikke tænke noget
særligt"

Det er meget almindeligt, at man klæder sig som de man
er iblandt. Og jeg kan godt lide at være almindelig, jeg
føler det ikke som en maske - jeg føler snarere, at hvis
ingen behøver bemærke min fremtoning, fordi den bare
er neutral ift. mine omgivelser og menneskene i den, så
kan de forholde sig til mig som menneske, uden først
at skulle forholde sig til min fremtoning *S*.

mange hilsner
nusle

Fra : Bo M Mogensne

Dato : 04-09-03 14:42

On Mon, 25 Aug 2003 00:35:06 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

Hej Nusle ..

> [...]
>egen tiltrækning - og så er det også meget tiltrækkende,
>at du er så intelligent.
>
>Altså, ovenstående er sådan jeg opfatter dig.

takker for de smukke ord .... men det syrede er nu en gang de fleste
gange jeg havde bid i min ungdom - da var jeg simpelthænd så lam af
druk at jeg var ude af stand til at tale :)

>Det tror jeg ikke du har ret i.
>
>For mit vedkommende handler det om at vise respekt
>for det selskab jeg er i, ved ikke bevidst eller pga. sjusk
>at sætte andre i forlegenhed.

Nahh den må sgu være for egen regning ved opservatør hvordan andre
mener man ser ud jeg kan se det ikke holder at man er usoigneret ...

>Og skal man f.eks. til bryllup, finder jeg det ikke optimalt,
>at ens mand ankommer i slidte joggingbukser og sandaler
>med beskidte tæer i (for nu at sætte det på spidsen).

det har jeg gjort flere gange dog med rene tær godt nok i cowboy
bukser da jeg ikke ejer andet ....

>Ikke fordi man skal være konform, men fordi man viser
>at man har forståelse for, at man i en given situation er
>en del af en helhed.

jamen uanset hvad så må folk sgu tage mig som jeg er og kommer ellers
må de sgu lade være med at invitere mig - jeg mener mig i stand til at
opføre mig på en ok måde sammen med andre mennesker jeg har styr over
min tarm gasser og jeg tager altid en brugse bad når jeg skal til
noget men mere gør jeg altså ikke ud af det - borste fra nogen gange
tager jeg ikke min hund med -men så bliver jeg sjældent særligt længe
!

> [...]
>ved middagen hos bedste er ligegyldigt for mig) "stikker
>ud", og når/hvis jeg er hans partner, vil dette også gælde

ikke forstået ?

>Der er også en frihed i at være "almindelig", i at gå i et
>med tapetet. Man kan gøre så meget og mange gange
>handle friere, når ingen er fokuseret på én.

nope det er selv deciplin - jeg ser ALDRIG om folk ser mig med mindre
der er nogen der gør mig opmærksom på det - sidst da jeg var ved at
lave trafik prop i paris i 1986 :)
ok fair nok det var i læder jakke uden ærmer med nitter hvis og rød
plastick malling på og te meget flot kors malet på med et alce cooper
digt hænd over bare tær uret hård og en flaske jack d i hånden !

>Jeg ønsker
>ikke den opmærksomhed der ligger i at følges med et
>menneske (eller være partner med et menneske) der i
>stor udstrækning falder udenfor normerne.

jamen skide sgu da være med andre mennesker ?
jeg fatter ikke den værdi man tillægge folk man ikke kenders måde at
se på en på ? jeg mener hvis de ellers kan beherske sig holde derres
kæft og ikke tale til en .... jamen så er det da fint - jeg bliver
indrømmet selv skide sur indvendigt når folk begynder at ævle til mig
i bus tog på gaden osv - om ingen ting - det skulle der sgu være lov i
mode !

> [...]
>kan de forholde sig til mig som menneske, uden først
>at skulle forholde sig til min fremtoning *S*.

jow men kan du ikke se du først er helt fri når du ikke har noget
forhold til andre mennesker eller fremmed mennesker ?
ens venner fam etc skulle jo gerne tage en som ok for dte man er eller
er der da noget galt med venskabet !

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : nusle

Dato : 04-09-03 15:55

"Bo M Mogensne" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> takker for de smukke ord .... men det syrede er nu en gang de fleste
> gange jeg havde bid i min ungdom - da var jeg simpelthænd så lam af
> druk at jeg var ude af stand til at tale :)

Tja, sådan var det jo.

> Nahh den må sgu være for egen regning ved opservatør hvordan andre
> mener man ser ud jeg kan se det ikke holder at man er usoigneret ...

Jeg er enig i, at det ikke holder at være usoigneret.

> jamen uanset hvad så må folk sgu tage mig som jeg er og kommer ellers
> må de sgu lade være med at invitere mig

Netop - og det har jeg ingen indvendinger imod overhovedet.

Jeg giver bare udtryk for, at jeg ikke (bevidst) ville vælge
en partner til, som jeg følte var for outreret ift. de mennesker
jeg færdes iblandt.

Jeg føler mig nemlig ilde til mode ved at være alt for voldsomt
anderledes end mine omgivelser, og jeg oplever min partner
og jeg som to sider af samme sag i den forbindelse.

> ikke forstået ?

Herover har jeg så skrevet det med andre ord

> jamen skide sgu da være med andre mennesker ?

Deri er vi uenige - andre mennesker er en del af min verden.

> jow men kan du ikke se du først er helt fri når du ikke har noget
> forhold til andre mennesker eller fremmed mennesker ?

Nej, det kan jeg ikke se - eller måske oplever vi bare frihed
forskelligt.

Jeg vil ikke være foruden forhold til andre mennesker, det
falder mig naturligt at interagere og kommunikere med andre.

Frihed for mig er noget andet - jeg kunne måske kalde det
råderum eller retten til at styre mit eget liv (inden for de ram-
mer jeg er underlagt, hvis/når jeg vælger dette samfund til).

Det ligger også i sagens natur, at jeg ikke kan opfatte frihed
som mangel på forhold til andre mennesker - synes jeg.
Jeg har børn, så allerede der er jeg uløseligt forbundet til
andre mennesker, og derefter kommer min nære familie,
som jeg også både føler ansvar for og kærlighed til - og
sådan har de det da også overfor mig.

Jeg er også opmærksom på, at mine børn har andre forhold,
som jeg kan påvirke enten positivt eller negativt, og også her
kan noget så overfladisk og elementært som beklædning
spille ind. Jeg kan give dig et eksempel: Hvis jeg møder op
til forældremøderne på skolen, klædt i gammelt, ødelagt
tøj (måske endda tøj der er beskidt) - så farver det lærernes
opfattelse af mig, og dermed af mine børn - og skulle der
så på et tidspunkt opstå andre problemer, er de så meget
mere disponeret for at mene, at vores lille familie vist ikke
er helt velfungerende.

Det kan ofte være hensigtsmæssigt at klæde sig med nogen
omhu - set i relation til omgivelserne. Hvorfor slås med
kommunen om en evt. tvangsfjernelse, fordi man insisterer
på at gå klædt som bums, og dette smitter af på børnene?

Og igen - min holdning til dette ville jeg overføre til en
kæreste/mand i samme sekund han skulle være i selskab
med mig enten på mit arbejde, på børnenes skole eller
i andre "vigtige" sammenhænge - for sådan ser jeg nu
engang på det.

> ens venner fam etc skulle jo gerne tage en som ok for dte man er eller
> er der da noget galt med venskabet !

Der er intet i dette, der kunne give mig problemer i forhold
til hverken familie eller venner - de ville såmænd acceptere
mig ligegyldigt hvad. Alligevel vælger jeg, hvis jeg er invi-
teret til f.eks. bryllup, at tage hvad jeg mener er "passende"
tøj på.

mange hilsner
nusle

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-09-03 20:27

On Thu, 4 Sep 2003 16:54:43 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

>Jeg er enig i, at det ikke holder at være usoigneret.

nix det også tarms gasser ....

>Netop - og det har jeg ingen indvendinger imod overhovedet.

ja altså der er ikke lagt op til det kan debateres med undertegnede :)

>Jeg giver bare udtryk for, at jeg ikke (bevidst) ville vælge
>en partner til, som jeg følte var for outreret ift. de mennesker
>jeg færdes iblandt.

ja ok da ... men kan du ikke godt se så hænger man jo på dem ?

>Jeg føler mig nemlig ilde til mode ved at være alt for voldsomt
>anderledes end mine omgivelser, og jeg oplever min partner
>og jeg som to sider af samme sag i den forbindelse.

ja der mener jeg jo hvis man har tillid til hinanden og ellers opføre
sig loyalt så skulle alt well være i orden ...
men nu er dte også 2 forskelige meninger der er tale om ...

>Herover har jeg så skrevet det med andre ord

>Deri er vi uenige - andre mennesker er en del af min verden.

fremmed mennesker er noge stærkt opreklameret noget :)

>Nej, det kan jeg ikke se - eller måske oplever vi bare frihed
>forskelligt.

jow men det er jo grænsene til matematik ...hvis man føler ingenting
så står man jo helt fri da intet er vundet og intet er tabt tilbag er
original værdien ..... hvis du går den efter i syningerne så er dommen
over andre mennesker måde at klæde sig på sætte derres hård osv. kun
et sten kast fra ikke at kunne holde synet ud af andre mennesker fordi
de har krogede næser forkerthud farrve eller en krops vægt der ikke
lever op til idealet - i det øjeblik hvor man tager optimal afstand
fra den fysisk fremtoning går man jo netop også et skridt for større
frihed for alle mennesker i derres neuancer og forskelighed ....

>Jeg vil ikke være foruden forhold til andre mennesker, det
>falder mig naturligt at interagere og kommunikere med andre.

nej men hvorfor skulle du da også det ?

>Frihed for mig er noget andet - jeg kunne måske kalde det
>råderum eller retten til at styre mit eget liv (inden for de ram-
>mer jeg er underlagt, hvis/når jeg vælger dette samfund til).

jow men ved at vælge andres syn fra i sin måde at se ud på åbner man
jo også tolerance for som jeg sagde tidliger .... dem der ellers
bliver lagt for had / de udstødte ....

jeg mener du må sgu da slev kunne huske hvordan nogen blev moppet i
skolen fordi de faldt anerledes ud ....allerede der starter det ...

> [...]
>andre mennesker, og derefter kommer min nære familie,
>som jeg også både føler ansvar for og kærlighed til - og

ja men selvføligt skal man da støtte sine børn i de ønsker de har og
man bør dog også leve et liv der ikke kommer til at ligge dem til last
.... men det er jo at veje hænd af vejen nu har du børn i byen - hvis
jeg nogen sinde for det så vil det blive på landet i et lokal samfund
hvor man kender hianden og kan være med til at præge hvordan tingene
er ......det kan man i sagens natur ikke i en stor by !

> [...]
>så på et tidspunkt opstå andre problemer, er de så meget
>mere disponeret for at mene, at vores lille familie vist ikke

ja dte kan jeg godt se .... men den er jo puhh svær -- fordi alle med
menskelige relasioner bunder og grunder i magt og virkelig magt
kommer ikke af klæder men af hvor vidt man behersker jura poltik
retorik journelastik osv. hvordan man selv behersker det hvordan ens
netværk behersker det ....

jeg tror den sejeste dame jeg kender hun bliver snart 75 år for æres
legatet for sin indsats under anden verdens krig på 6000 om måneden
hun har slået dansk lands højeste ret og dermed Danmark ved
meneskeretighedes domstolen i Strasburg - hun går i 2 forskelige
sokker et par slidte joking bukser og en ellers nydelig bluse
hun køre sager i mod de ledeste kræfter der har og stadigt eksistere i
dette samfund og hun vinder og bliver ved med at vinde !

se det er ikke klæder men noget meget vigtiger vilje indsigt og
handlekraft !!!

> [...]
>kommunen om en evt. tvangsfjernelse, fordi man insisterer
>på at gå klædt som bums, og dette smitter af på børnene?

ja det er selvføligt rigtigt og det er et brutalt agument at stå op i
mod - men man kan nu ikke en gang foretage en vuderen der holder på
hvordan folk er klædt !

> [...]
>med mig enten på mit arbejde, på børnenes skole eller
>i andre "vigtige" sammenhænge - for sådan ser jeg nu

jow men det er på sæt og vis også fredeligt nok og strengt taget så
kan alle well klæde sig anstændigt fra top til tå for under 500 kr ?
jeg ved det ikke jeg for alt mit tøj forærene ....
men min pointe er solidaritet med dem der ikke slev kan vælge p.gr
race fysik eller økonomi hvilket dog på ingen måde overstiger min alt
dominerene mangel på interesse.... for beklædning - og dog jeg føler
mig mere fri hvis .... jeg er dårligt klædt !

> [...]
>mig ligegyldigt hvad. Alligevel vælger jeg, hvis jeg er invi-
>teret til f.eks. bryllup, at tage hvad jeg mener er "passende"

i min voksen alder har jeg vist været til 2-3 stk. er :) nej lad os
nu se hwa fan havde jeg på ? mit bedste bur er sorte cowboy bukser en
sort skjorte måske en sort west og måske er mine sandler bleve skiftet
ud med mine doc martin .... men det er well også ok :)) ??

i øvrigt tror jeg min skind jakke koster mellem 9 og 16 000 jeg har
fået den brugt af min onkel han køber sgu noget der koster der mindre
- tænk sig så er jeg well om ikke helt men så delvist et meget
pænt menneske :)
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : nusle

Dato : 04-09-03 21:20

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> nix det også tarms gasser ....

Bøvser er altså heller ikke et hit

> ja altså der er ikke lagt op til det kan debateres med undertegnede :)

I know.

> ja ok da ... men kan du ikke godt se så hænger man jo på dem ?

Næ, jeg er vist ret godt til at skaffe mig af med mennesker,
hvis jeg ønsker det (og det hænder jo, det skidt).

> ja der mener jeg jo hvis man har tillid til hinanden og ellers opføre
> sig loyalt så skulle alt well være i orden ...
> men nu er dte også 2 forskelige meninger der er tale om ...

Netop

> fremmed mennesker er noge stærkt opreklameret noget :)

Ja, men de kan nu også være gode bekendte man endnu
ikke har mødt - de kan endda ende med at blive ens ven.

> [...]
> fra den fysisk fremtoning går man jo netop også et skridt for større
> frihed for alle mennesker i derres neuancer og forskelighed ....

Jeg er ikke enig - det handler ikke om enten total accept af
alt, eller ingen accept af nogen ting - begge dele repræsen-
terer for mig ekstremisme, og det er ikke mig.

> [...]
>
> jeg mener du må sgu da slev kunne huske hvordan nogen blev moppet i
> skolen fordi de faldt anerledes ud ....allerede der starter det ...

Hey, Bo - jeg var den der blev forsøgt mobbet, for jeg var
"helt forkert" - gik i gamle, udjokkede adidas fra min bror
hvorpå der stod "FRI OST". Og så var jeg forresten buttet/
overvægtig, som jeg har været hele mit liv.

Jeg var så bare fuldstændig ligeglad, og så kan man ikke
mobbes

> [...]
> hvor man kender hianden og kan være med til at præge hvordan tingene
> er ......det kan man i sagens natur ikke i en stor by !

Nej, der er større muligheder, når man ikke er omgivet af
andre døgnets 24 timer, og ingen er længere væk end
4 meter (over eller under). Sådan lidt uden for alfavej,
kan man givet vis udfolde sig på anden vis end midt i
KBH.

> [...]
> kommer ikke af klæder men af hvor vidt man behersker jura poltik
> retorik journelastik osv. hvordan man selv behersker det hvordan ens

Jamen, hvorfor skulle jeg bruge tid og ressourcer på at "kæmpe"
mod andre menneskers fejlopfattelser, bare for at fastholde en
"ret" til at være anderledes end normen på en synlig måde, når
jeg kan være lige så anderledes det måtte passe mig, og være
i fred med det - hvis jeg bare ser tilpasset ud udadtil?

Det er et spørgsmål om hvordan man vil bruge sine ressourcer,
og jeg vil ikke bruge dem på det - jeg vil derimod gerne bruge
dem på uddannelse og evt. dobbeltjob - på hjem og børn og
gerne en mand... man fandme ikke på en emsig lærer eller
en endnu mere emsig rektor - ikke hvis det kan undgås, mit
liv er for kort til det pjat.

> se det er ikke klæder men noget meget vigtiger vilje indsigt og
> handlekraft !!!

Og hvor man vil lægge disse ting.

> ja det er selvføligt rigtigt og det er et brutalt agument at stå op i
> mod - men man kan nu ikke en gang foretage en vuderen der holder på
> hvordan folk er klædt !

Det bliver gjort - sådan er det - der er ingen grund til at lade
som om, at det ikke er sådan.

Jeg ved det, og derfor "spiller jeg spillet" - det er nu så nemt.

> jow men det er på sæt og vis også fredeligt nok og strengt taget så
> kan alle well klæde sig anstændigt fra top til tå for under 500 kr ?

Ja, da.

> [...]
> sort skjorte måske en sort west og måske er mine sandler bleve skiftet
> ud med mine doc martin .... men det er well også ok :)) ??

Selvfølgelig, det er jo sådan du vil have det.

mange hilsner
nusle

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-09-03 00:04

On Thu, 4 Sep 2003 22:20:23 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

hej igen :)
Det er fanme rart at være på igen - skulle ellers side og tegne mit
sommerhus - har lige fået jaget en agitekt ud af sengen da jeg ringede
kl 2230 - vi kyssede i 1982 hun var 13 gentelmann som jeg var undlod
jeg at deflorere hende ..... og det slog mig hun kunne sgu da godt
lige gå mine tegninger igenem og jow og det ville hun da gerne -
netværk netværk netværk :)
Nå til sagen ...

>Næ, jeg er vist ret godt til at skaffe mig af med mennesker,
>hvis jeg ønsker det (og det hænder jo, det skidt).

ja der ku jeg så lære :)

>Ja, men de kan nu også være gode bekendte man endnu
>ikke har mødt - de kan endda ende med at blive ens ven.

ah fan stå i det nu har jeg lige fået et ekstra tlf nr der kun bliver
delt ud til familien og de folk der SKAL ha fat i mig ...
mennesker er sgu ok så længe man er beruste men i ædru tilstand - der
er der sgu fære ind mange !

>Jeg er ikke enig - det handler ikke om enten total accept af
>alt, eller ingen accept af nogen ting - begge dele repræsen-
>terer for mig ekstremisme, og det er ikke mig.

Nahh du ser ikke ondskabens kim - intolerancens fødsel og skykke ...
der ligger i en hver fordom hvor man dømmer på det ydre og ikke det
indre ...

>Hey, Bo - jeg var den der blev forsøgt mobbet

jeg var der ikke var ikke en af dem MEN JEG SÅ DET og for satan hvor
var de dog lede ved hianden og andre.....

>, for jeg var
>"helt forkert" - gik i gamle, udjokkede adidas fra min bror
>hvorpå der stod "FRI OST". Og så var jeg forresten buttet/
>overvægtig, som jeg har været hele mit liv.

yeps og det er jo det jeg siger det er jo ikke grund nok til at
teroisere et andet menneske !

>Jeg var så bare fuldstændig ligeglad, og så kan man ikke
>mobbes

Nahh men det er der sgu ikke så mange der er nogen kan vende sig til
det og tro de er det .... men jeg tror sgu dybest set og inderst inde
osv. er det en frygtelig ensomhed !

> [...]
>4 meter (over eller under). Sådan lidt uden for alfavej,
>kan man givet vis udfolde sig på anden vis end midt i

Øhh jeg er ikke helt sikker på had du mener ? men jeg mener i nær
miluet = få mennesker ; der kan man se og komme i kontankt med de folk
og det er en fordel som jeg ser det .... + HVIS jeg fik børn ville jeg
sgu da heller ikke lade dem vokse op 2450 sv du må da være sindsyg :)

> [...]
>jeg kan være lige så anderledes det måtte passe mig, og være
>i fred med det - hvis jeg bare ser tilpasset ud udadtil?

nej det er selvføligt rigtigt at det er ingen grund til at gøre tingen
mere besværligt for sig selv ind højst nødvendigt og hvis man ellers
har rigeligt at se til så er det well på sin plads -
men jeg kan nu underholde med selv på 2450 sv har jeg næste altid haft
fred havde egentligt ikke tænkt over det men jeg har jo delvist
tapeseret mine vinduer med sort pap også hængt ja hvide sorte og
transperante kors der op i dem - det synes jeg var sådan en cool
fornemelse .....nå så fik jeg jo hund og den skulle luftes og jeg kom
jo ud i mellem folk fæ og faldt i snak med børnene på 2450 sv - der
ellers har landets laveste leve alder højste arbejdes løshed flest
alkoholiker ja vi har bare hygge .... nå men forælderen til de her
poder havde så berettet jeg var serie morder til min udtalte morskab
du kan fame tro man kan få et vaskeri for sig selv :)))

> [...]
>gerne en mand... man fandme ikke på en emsig lærer eller
>en endnu mere emsig rektor - ikke hvis det kan undgås, mit

Øhh jow hvor vil du lige hænd med det altås hvis det var i forhold til
tøj ?

>Og hvor man vil lægge disse ting.

yeps ....men min pointe var at have pontus nok til vinde i strasburg
over højsteret i 2 forskelige sokker - så har man sgu format !
fordi så er der kun viljen til at handle efter overbevisning og et liv
hævet helt over almt. påklædnings sløv sind !

>Det bliver gjort - sådan er det - der er ingen grund til at lade
>som om, at det ikke er sådan.

jow men udfordringen ligger jo i om man vil underkaste sig eller lade
være !

>Jeg ved det, og derfor "spiller jeg spillet" - det er nu så nemt.

jow men man skla jo også gerne kunne gå fra situasionen med sin
værdighed intakt ....

>Selvfølgelig, det er jo sådan du vil have det.

ja det var det bedste jeg ku byde på eftrer min van gils var gået til
under et vådt hånd klæde
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 01:47

In article <eabfkvcsuu4qv8qq6btic9nnv2dq4o4fhf@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> ah-ha jamen ja ...? når du så har kikket på en kvindes fodtøj kan du
> så der af få den ide - ejj hvor er hun lægger eller fy for en sæk
> eller hvor er hun dog kedelig - mao. hvad føler du `??

Forskellige sko sender forskellige signaler. Jeg ved bare ikke hvad
endnu, men jeg researcher ;)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-08-03 15:57

On Sun, 24 Aug 2003 02:47:22 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Forskellige sko sender forskellige signaler. Jeg ved bare ikke hvad
>endnu, men jeg researcher ;)

kom straks tilbage .... når du kommer med noget for forstande
fremkomeligt der kan sættes ord og sætninger på :)

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-03 22:19

In article <8hkhkvsmcp2hubkkd2hbr88putg5tfc37d@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> kom straks tilbage .... når du kommer med noget for forstande
> fremkomeligt der kan sættes ord og sætninger på :)

Germaine Greer (Britisk forfatter), har skrevet nedsættende om kvinder
uden selvtillid som går i hvad hun kalder "fuck me shoes" (hun selv går
forstås i "don't fuck me shoes") *G*

Det tænker jeg på når lige skanner en sko, uden jeg dog tager det som
udtryk for bærerens holdning ;)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-08-03 22:15

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev:

Hej Per

> Germaine Greer (Britisk forfatter), har skrevet nedsættende om kvinder
> uden selvtillid som går i hvad hun kalder "fuck me shoes" (hun selv
> går forstås i "don't fuck me shoes") *G*

Ingen tvivl om at sko kan være sexede. Det ærgerlige er, at pornoindustrien
tror at ultra-højhælede-umulige-at-gå-i-ofte-lavet-af-glas sko er sexede.
Det er de ikke, de ser bare kiksede ud.

--
Mark

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 03:20

In article <bigil6$98h9t$1@ID-96011.news.uni-berlin.de>,
markgazel@hotmail.com says...
> [...]
> tror at ultra-højhælede-umulige-at-gå-i-ofte-lavet-af-glas sko er sexede.

Også enig her. Men så syntes jeg det virker som meget af hvad
pronoindustrien laver er kikset...

Fra : Henning

Dato : 29-08-03 15:40

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
> pornoindustrien tror at
> ultra-højhælede-umulige-at-gå-i-ofte-lavet-af-glas sko er sexede. Det

Det gør lange, hvide spadeformede negle også gys

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 30-08-03 01:11

In article <3f4f65a5$0$97233$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Det gør lange, hvide spadeformede negle også gys

Eeek, ja - hvad pokker er det for en mode? Hvor kom den fra? Det ser sgu
da mystisk ud der lige stikker 1-2cm af negl ud

Fra : Bo M Mogensne

Dato : 04-09-03 14:42

On Sun, 24 Aug 2003 23:18:49 +0200, PerX ...
> [...]

>Germaine Greer (Britisk forfatter), har skrevet nedsættende om kvinder
>uden selvtillid som går i hvad hun kalder "fuck me shoes" (hun selv går

ok .... jamen det var sgu da rart med en kvinde der havde et eronisk
forhold til sko :)

>Det tænker jeg på når lige skanner en sko, uden jeg dog tager det som
>udtryk for bærerens holdning ;)

ja ja ok .... men du må da indrømme hård øjne røw bryster osv. det ser
du da well før sko ?

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-03 02:32

In article <j8gelvo0nsqcljj0g83qvh0bttf321g6gf@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> ok .... jamen det var sgu da rart med en kvinde der havde et eronisk
> forhold til sko :)

Er ikke sikker på bryder mig om hendes smag *G*

> ja ja ok .... men du må da indrømme hård øjne røw bryster osv. det ser
> du da well før sko ?

Jeg sad forleden med en bekendt på cafe og scannede de kvinder der kørte
for på cykel, eller gik. Og begyndte at give sko'ne karakter efter 13
skalaen, meget til hans forundring (han er ligesom dig tror jeg - "sko?
Havde hun sko på?") . Og efter et stykke tid måtte han indrømme "jeg kan
sgu da ikke nå at kigge på deres sko osse!" - så ved jeg ikke helt hvad
han kiggede efter *G* Men jeg tror jeg er hurtig til scanne personen;
ansigt, alder, omfang, hofte livvidde ratio, bryst størrelse, rumpe
størrelse, højdte, påklædning, målgruppe identifikation (hendes egen som
jeg formoder det) - men nok noget som tager et brøkdel af et sekund så
det er svært at vide hvad der kommer først. Det der kommer dernæste er
hvad der evt tiltrækker opmærksomhed; store bryster, pæne ben, smukt
ansigt eller det kan være skoene er det bedste *G*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-09-03 18:55

On Sun, 7 Sep 2003 03:32:04 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <j8gelvo0nsqcljj0g83qvh0bttf321g6gf@4ax.com>,
>chokmah@spamcop.net says...

>Er ikke sikker på bryder mig om hendes smag *G*

jeg tror slet ikke den vat til stede :)

>ansigt eller det kan være skoene er det bedste *G*

ja det er nok ikke den man skal søge at blive gammel og formere sig
med :)

--
Mv.
Bo M Mogensen

You know that shooting up's for realThat person who's screaming
That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5 )

Fra : PerX ...

Dato : 08-09-03 00:03

In article <jmrmlv0umo7ovf0gpt4f9bb6recirf0rhg@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> ja det er nok ikke den man skal søge at blive gammel og formere sig
> med :)

Nej, men det er jo lige det med at formere sig der ikke står så højt på
dagsordnene :)

Fra : ...

Dato : 26-08-03 19:28

>Forskellige sko sender forskellige signaler. Jeg ved bare ikke hvad
>endnu, men jeg researcher ;)

Jeg vil da mene at der er stor forskel på højhælede sko og så grønne
gummistøvler eller træsko. Ligesom der er forskel på om folk har langt
hår eller kort hår. Mode har da vist ikke noget at gøre med hvad der
er praktisk, men mere hvad der er skønt for øjet. Generelt set tror
jeg at man mere forbinder en sexet kvinde med de højhælede sko og en
kjole der smyger sig til kroppen end træsko og store overalls. Det
sidste er mere praktisk og funktionelt, det er det første da ikke

Hilsen Jane
der er førstegangsskribent

Fra : Henning

Dato : 26-08-03 20:51

.... wrote:

Så velkommen til Jane

> [...]
> kjole der smyger sig til kroppen end træsko og store overalls. Det
> sidste er mere praktisk og funktionelt, det er det første da ikke

Åh *G* Det kommer jo an på arbejdets art eller formålet
med beklædningen i øvrigt *G*

MVH
Henning

Fra : ...

Dato : 26-08-03 21:50

On Tue, 26 Aug 2003 21:50:33 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>... wrote:
>
>Så velkommen til Jane

Tak for det Regner dog ikke med at blive fast skribent her, da jeg
ikke synes jeg har alt for meget tid til det. Men følger da med i ny
og næ.

>Åh *G* Det kommer jo an på arbejdets art eller formålet
>med beklædningen i øvrigt *G*

Ja, det er rigtig nok, men så skal vi måske ud i en definition af
praktisk? Forskellige sko har måske forskellige formål? Og da man har
en anden hensigt ved at gå til fester eller tiltrække/have omgang med
det andet køn end man har med at gå ude i haven eller marken, så er
det mest praktisk med sko til hver sin lejlighed.

Men derudover er mode noget andet, men der kan jo også være en skønhed
og en vis tiltrækning i smukke og skønne ting.

Hilsen Jane

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-08-03 07:43

"..." <jane.jin@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er rigtig nok, men så skal vi måske ud i en definition af
> praktisk? Forskellige sko har måske forskellige formål?

Ja.

> Men derudover er mode noget andet, men der kan jo også være en skønhed
> og en vis tiltrækning i smukke og skønne ting.

Enig. Mit spørgsmål, som jeg selvfølgelig selv kunne undersøge, er, hvad
højhælede sko gør for kvinders holdning, og hvorvidt der er kropsdele, der
fremhæves specielt som konsekvens af det.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-08-03 08:43

> [...]
> hvad højhælede sko gør for kvinders holdning, og hvorvidt der er
> kropsdele, der fremhæves specielt som konsekvens af det.

Det kan gøre holdningen mere rank, hvis de ikke kan bære skoene. Kan de ikke
det, og det kan en del kvinder ikke, så ligner de idioter, der vakler afsted
som Bambi på isen.

Mark

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-08-03 09:07

Mark Thomas Gazel <markgazel@hotmail.com> skrev:

> Det kan gøre holdningen mere rank, hvis de ikke kan bære skoene. Kan

Hvis de kan *bære* skoene skulle der stå.

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 11:37

In article <bihor1$9jqhc$1@ID-96011.news.uni-berlin.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Hvis de kan *bære* skoene skulle der stå.

De husker også at pleje fødderne bagefter *G*

http://www.stiletshop.dk/gode_raad.htm

Fra : Anita

Dato : 27-08-03 09:04

"Boerge Rahbech Jensen" skrev

> Enig. Mit spørgsmål, som jeg selvfølgelig selv kunne undersøge, er, hvad
> højhælede sko gør for kvinders holdning, og hvorvidt der er kropsdele, der
> fremhæves specielt som konsekvens af det.

De gør vel at man dels virker højere, og benene syner længere.

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 11:39

In article <3f4c655c$0$19379$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> "Boerge Rahbech Jensen" skrev

> De gør vel at man dels virker højere, og benene syner længere.

Jeg syntes mere det er formen af benene som bliver 'bedre' ikke så meget
fordi de bliver længre :)

Fra : høstblomsten

Dato : 27-08-03 09:39

> [...]
der
> fremhæves specielt som konsekvens af det.

Øøøøh, eller måske fremhæve hvilke kropsdele, der *især* lider under de
højhælede sko???

(Jeg kunne nævne en meget velkendt og udbredt "folkesygdom"!!!)

Go'e hilsner fra ~ høstblomsten ~
(....som absolut foretrækker fla'e sko!!)

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 11:42

In article <bihqn1$1upb$1@news.cybercity.dk>, =?iso-8859-
1?Q?h=F8stblomsten?= <hoestblomsten[NO SPAM]@hotmail.com> says...

> [...]
> hvad
> der
>
> Øøøøh, eller måske fremhæve hvilke kropsdele, der *især* lider under de

Jeg har læst flere tekster fra kvinder som går i dem, og som siger at man
ikke får problemer hvis man behandle sin fødder ordentlig, og pr.
definition dem som har problemer er dem som ikke gør det rigtig. Og
'ordentlig' er ikke at lade være, men at træne styrke i fod og tær,
massage bagefter og andre ting.

> (Jeg kunne nævne en meget velkendt og udbredt "folkesygdom"!!!)

Ondt i ryggen? Det jo netop fordi folk har en dårlig holdning.

Fra : Anita

Dato : 27-08-03 12:10

"PerX ..." skrev

> [...]
> definition dem som har problemer er dem som ikke gør det rigtig. Og
> 'ordentlig' er ikke at lade være, men at træne styrke i fod og tær,

Aj, hvor omstændigt behøver det være - bare for at have fodtøj på?

Jeg nægter at tro på, at det kan være sundt, at balancere med sit legemes
vægt på så lille en flade som et par højhælede tillader...

Jeg er i hvert fald alt for mageligt anlagt til at acceptere de gener den
type fodtøj giver. Men jeg indrømmer at det ser pænt ud.

Venligst Anita

Fra : ...

Dato : 27-08-03 16:32

>Jeg er i hvert fald alt for mageligt anlagt til at acceptere de gener den
>type fodtøj giver. Men jeg indrømmer at det ser pænt ud.

Helt enig. Jeg ville også ønske at jeg kunne gå i højhælede fordi det
ser pænt ud, men jeg ligner netop Bambi på glatis eller en der er fuld

Jeg tror ikke mine fødder er skabt til den slags fodtøj og det er
uanset hvor meget man træner sig op.

Hilsen Jane

Fra : høstblomsten

Dato : 27-08-03 18:20

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vægt på så lille en flade som et par højhælede tillader...
>
> Jeg er i hvert fald alt for mageligt anlagt til at acceptere de gener

nøjjj, hvor er jeg dog enig med dig!!!

Fra : PerX ...

Dato : 28-08-03 02:09

In article <3f4c911e$0$19384$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> "PerX ..." skrev

> Aj, hvor omstændigt behøver det være - bare for at have fodtøj på?

Livet er besværligt. Folk bestemmer hvad de vil gøre ved hvad.

> Jeg nægter at tro på, at det kan være sundt, at balancere med sit legemes
> vægt på så lille en flade som et par højhælede tillader...

Well, jeg ved kun der er nogen på begge sider, så vælger jeg at tror på
den side jeg godt kan lide ;)

Fra : nusle

Dato : 27-08-03 13:37

PerX . . . <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev:

Hej,

>Ondt i ryggen? Det jo netop fordi
>folk har en dårlig holdning.

Jeps - ondt i ryggen, og nej det er ikke altid fordi
folk har en dårlig holdning.

Ifm. dårligt fodtøj, som højhælede sko vitterlig er
hvis hælen er mere end 5 cm høj, skyldes det at
vibrationerne fra de skridt man tager forøges og
ikke "affjedres" på optimal vis, simpelthen fordi
man ikke kan bruge sin fod til dette, som det ellers
fra naturens hånd er tiltænkt.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 28-08-03 02:11

In article <10619879190.0631147268404355@dtext.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...
> PerX . . . <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev:
>
> Hej,

> Jeps - ondt i ryggen, og nej det er ikke altid fordi
> folk har en dårlig holdning.

Nej, der kan selvfølgelig også være andre grund.

> [...]
> ikke "affjedres" på optimal vis, simpelthen fordi
> man ikke kan bruge sin fod til dette, som det ellers

Men nogen kvinder påstår det ikke er et problem (sjov nok er det altid
dem som ikke bruger dem som siger det er et problem :)

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 28-08-03 12:07

Hey per X og alle i andre.
"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <10619879190.0631147268404355@dtext.news.tele.dk>,
> nusle@mail.dk says...

Højhælede sko, er mange ting.

Den mode der er fremme nu, hvor hælen sidder helt bagpå, gir en ekstrem
dårlig balance. Gode højhælede sko, har hælen plaseret på balancepunktet
inde midt under hælen, og de er "nemme" at gå i også for uøvede.

Når man går i sko med hæl, forhindres man i at strække haserne, som normalt
sker under gang, det resulterer i forkortede haser som bevirker at man får
en forkert holdning helt oppe i lænden. Slid i knæ og lænd KAN være en følge
af forkert fodtøj

> Men nogen kvinder påstår det ikke er et problem (sjov nok er det altid
> dem som ikke bruger dem som siger det er et problem :)

Jeg BRUGER højhælede sko - og jeg har set mange med problemer. Jeg bruger
det dog kun til festlige lejligheder. Førhen gik jeg selv i højhælede altid,
trippede rundt med gravid mave, og senere med barnevogn i mindst 8 cm høje
hæle. Faktisk var det kun mine ridestøvler der ikke havde høj hæl dengang.

Per X - Hvis du er så forundret over hvorfor det skulle være et problem at
gå på høje hæle, synes jeg du skulle lave et eksperiment........ gå i en
genbrugs og køb nogle billige herre cowboystøvler - MED hæl ( mindst 4-5
cm), de har også dejligt spidse snuder. GÅ så i dem en HEL dag........og jeg
mener GÅ.........ud og handle, frem og tilbage.....ikke noget med bare at
sidde til pynt, og fortæl mig så - hvordan du har det dagen efter, og dagen
efter igen.

Kærlige hilsner
J¤mfruen) ~ hvis mand er støvlefetichist og jo højere hæle jo
bedre

Fra : PerX ...

Dato : 30-08-03 01:03

In article <_ml3b.61596$Kb2.2650376@news010.worldonline.dk>,
jomfru@knus.dk says...

> Per X - Hvis du er så forundret over hvorfor det skulle være et problem at
> gå på høje hæle,

Jeg er ikke forundret. Læs hvad jeg skriver.

Fra : nusle

Dato : 29-08-03 14:03

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej Per,

> Men nogen kvinder påstår det ikke er et problem (sjov nok er det altid
> dem som ikke bruger dem som siger det er et problem :)

Tja, jeg har gået min del i høje hæle og skal faktisk helst
(efter lægens anvisninger) gå i hæle der er lidt høje, men
ikke over 5 cm., fordi jeg har problemer med min hæl/
senerne i mine ben (de er "for korte", øvelser kan strække
dem en del, men de giver mig alligevel problemer engang
imellem).

Faktisk er det direkte behageligt for mig at gå i høje hæle,
hvis jeg fokuserer på den del - men det gør jeg ikke.

At kvinder der går i høje hæle påstår at det ikke er et
problem, må skyldes at de kvinder du refererer til enten
er uvidende eller bare "lyver for sig selv" og dermed andre
- det er en velkendt mekanisme i mennesker, den ses ofte
hos rygere, der ligefrem kan overbevise sig selv om at det
er sundt at ryge, hvis de ellers er ekstreme nok. De fleste
holder sig dog til at hævde at det ikke er så usundt endda.

mange hilsner
nusle, som også synes høje hæle er smukt og sexet, men
absolut ikke kunne drømme om "at betale prisen" for at
gå i dem til hverdag - min fod skal også være smuk nøgen,
og min krop skal også kunne bruges om 15 år.

Fra : Henning

Dato : 29-08-03 15:47

nusle wrote:

> [...]
> gå i dem til hverdag - min fod skal også være smuk nøgen,
> og min krop skal også kunne bruges om 15 år.

Fordi du er dig, er alt ved dig smukt!

Kærligst

Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-08-03 17:29

Henning <h2m@madsen.mail.dk> skrev:

> Fordi du er dig, er alt ved dig smukt!

Fedterøv *G*

Men det *er* nu kloge ord. Jeg så et program om ekstremt grimme mennsker,
hvor deres kærester sagde det samme. Det gør lige som ens egne små skavanker
til skamme.

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 30-08-03 01:06

In article <binv0a$b5jq9$1@ID-96011.news.uni-berlin.de>,
markgazel@hotmail.com says...

> Fedterøv *G*

Ja det er sjov han bliver ved - gad vide hvad han får ud af det?

(Eller også arbejder hun i den bank hvor han har et lån

> Men det *er* nu kloge ord. Jeg så et program om ekstremt grimme mennsker,
> hvor deres kærester sagde det samme. Det gør lige som ens egne små skavanker
> til skamme.

*gulp* Godt jeg ikke så det.

Fra : nusle

Dato : 30-08-03 04:36

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja det er sjov han bliver ved - gad vide hvad han får ud af det?

Han gør mig glad

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 30-08-03 19:40

PerX ... wrote:
> In article <binv0a$b5jq9$1@ID-96011.news.uni-berlin.de>,
> markgazel@hotmail.com says...

> Ja det er sjov han bliver ved - gad vide hvad han får ud af det?

Jeg holder utrolig meget af Nusle, hun er en kvinde med stort K
Intellegent, vidende, stærk, stikker ikke op for bollemælk, kan
svare for sig, har masser af empati, deler gerne ud af sin viden
og sympatier osv osv

> (Eller også arbejder hun i den bank hvor han har et lån

Næh, jeg tror hun arbejder i et eller andet ministerie?

> *gulp* Godt jeg ikke så det.

Det burde du have gjort, det fremmer forståelsen for ens
medmennesker

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 31-08-03 23:43

In article <3f50ef55$0$97199$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Det burde du have gjort, det fremmer forståelsen for ens
> medmennesker

Det tror jeg ikke det ville have gjort hos mig.

Fra : nusle

Dato : 29-08-03 20:58

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Ihhh, Henning

> Fordi du er dig, er alt ved dig smukt!

Knus
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 30-08-03 01:05

In article <3f4f4f28$0$24645$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...

> At kvinder der går i høje hæle påstår at det ikke er et
> problem, må skyldes at de kvinder du refererer til enten
> er uvidende eller bare "lyver for sig selv"

Fordi de kunne ikke tænkes at have ret (eller du fejl) - right? ;)

> og min krop skal også kunne bruges om 15 år.

Til hvad dog? *G*

Fra : nusle

Dato : 30-08-03 04:33

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Fordi de kunne ikke tænkes at have ret (eller du fejl) - right? ;)

Tja, så tager lægerne også fejl.

> Til hvad dog? *G*

Sex er højt på listen *GG*

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 31-08-03 23:42

In article <3f501b04$0$5152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nusle@mail.dk
says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Tja, så tager lægerne også fejl.

Hm, hvis nogen siger "åh gud" i nærheden af dig så tror du de taler til
dig? ;)

> Sex er højt på listen *GG*

Ai, er det nu det igen *G*

Fra : nusle

Dato : 01-09-03 06:14

Hej,

> Hm, hvis nogen siger "åh gud" i nærheden af dig så tror du de taler til
> dig? ;)

Nemlig

> Ai, er det nu det igen *G*

Allways *LOL*

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 02-09-03 20:43

Nusle skrev:

> Æhm, det gør jeg også! *AK*
>
> Får du så også dem om vægttab og brystforstørrende cremer?

>Jeg får nogle med "Penis enlargement" *christ*

Du får måske ikke nogen om clitoris enlargement :)

Fra : nusle

Dato : 02-09-03 20:50

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> hver

> Du får måske ikke nogen om clitoris enlargement :)

Nej, det tror jeg altså ikke - eller også er det bare glippet med
nærlæsningen af alt det pjat

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 01-09-03 12:24

Fra : PerX ...

Dato : 02-09-03 16:25

In article <df29e838.0309010324.30cefee3@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

Fra : Anita

Dato : 02-09-03 17:48

> [...]
> dag! Hvad er det de forsøger at antyde!

Æhm, det gør jeg også! *AK*

Får du så også dem om vægttab og brystforstørrende cremer?

/Anita

Fra : nusle

Dato : 02-09-03 20:28

Fra : PerX ...

Dato : 03-09-03 01:39

In article <3f54c949$0$62$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
anita@*slet*stofanet.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Æhm, det gør jeg også! *AK*

Hm..

> Får du så også dem om vægttab og brystforstørrende cremer?

Hm... det tror jeg ikke, det er mest noget med nøgne bestemødre der
voldtager geder ude på landet i en besked fra min engelske talende ven på
arbejdet som ikke helt ved hvorfor hans email program sætter mærkelige
tegn ind til sidst i brevet.

Og så noget med jeg kan komme ud af gæld ved at tage et lån.. eller
noget.

Fra : høstblomsten

Dato : 27-08-03 18:19

> [...]

> massage bagefter og andre ting.

> Ondt i ryggen? Det jo netop fordi folk har en dårlig holdning.

- som især opstår, når man går i højhælet fodtøj! Ryggen får simpelthen
et "forkert knæk" - sexet eller ej.

Go'e hilsner fra ~ høstblomsten ~

Fra : PerX ...

Dato : 28-08-03 02:13

In article <biip6v$2rh$1@news.cybercity.dk>, =?iso-8859-
1?Q?h=F8stblomsten?= <hoestblomsten[NO SPAM]@hotmail.com> says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej Per

Hejsa :)

> - som især opstår, når man går i højhælet fodtøj! Ryggen får simpelthen
> et "forkert knæk" - sexet eller ej.

Bare fra ren observation vil jeg sige jeg ikke tror på det, men som sagt
har jeg talt med kvinder som siger det ikke er et problem.

Hvorfor bliver folk så vrede over dette? Hvis i ikke gider, kan i jo bare
lade være (siger kvinderne ikke altid her, at de kun klæder sig på for at
glæde sig selv *G*)

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 28-08-03 06:51

Hej Per X

> Bare fra ren observation vil jeg sige jeg ikke tror på det, men som sagt
> har jeg talt med kvinder som siger det ikke er et problem.

Jeg vil tillade mig at påstå, at du ikke er ret god til at observere så -
eller kun har focus på de oppumpede lægge.
hvis du ser en person gå på høje hæle, vil du se, at foden ikke kan bruge
alle de muskler i foden - på den fjedrende måde den er skabt til, at hele
foden og anklen låses fast, denne fastlåsthed forplanter sig videre op i
benet, til knæ og hofteled og derfra over i lænden.
Jeg er gymnastikinstruktør - og har været det i mange år, og jeg har oplevet
utallige kvinder med "frisør" syndrom - hvor de står, går - ja arbejder
mange timer i højhælede sko, og er så stramme i muskler og led - samt slidt
i både knæ, hofter og lænd.
En krop er et fint afpasset instrument, som skal bruges for at fungere godt.
Selv mænd i træsko - låser fødderne og dermed knæene med slid til følge.

> Hvorfor bliver folk så vrede over dette? Hvis i ikke gider, kan i jo bare
> lade være (siger kvinderne ikke altid her, at de kun klæder sig på for at
> glæde sig selv *G*)

Jeg bliver ikke vred - undres bare over din manglende evne til at se (
observere). jeg gider godt gå i højhælede sko / støvler / støvletter, fordi
det er pænt og fordi jeg kan lide, at føle mig ekstra dejlig ( min mands
opmærksomhed) - men jeg gør det ikke til hverdag, fordi jeg passer på min
krop.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : PerX ...

Dato : 30-08-03 01:07

In article <HKg3b.61483$Kb2.2647357@news010.worldonline.dk>,
jomfru@knus.dk says...

> Jeg bliver ikke vred - undres bare over din manglende evne til at se (
> observere).

I følge den test der, er det fordi jeg mangler empati

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-08-03 07:13

PerX ... wrote:

> Bare fra ren observation vil jeg sige jeg ikke tror på det, men som
> sagt har jeg talt med kvinder som siger det ikke er et problem.

det kommer 100% an på hvordan de bruger deres højhælede....
hvis de bruger den indimellem, dvs ved festlige lejligheder og lignende, så
har hælene ikke den store indvirkning på holdning, men bruger de derimod
hælene dagligt (her taler vi om hæle på over 5 cm) så er det næsten sikkert
at de senere i livet får problemer af forskellig art, ligefra dårligt
blodomløb til ondt i ryggen....

> Hvorfor bliver folk så vrede over dette? Hvis i ikke gider, kan i jo
> bare lade være (siger kvinderne ikke altid her, at de kun klæder sig
> på for at glæde sig selv *G*)

mange kvinder er desværre meget påvirket af moden......
som frisør har jeg set MANGE unge piger med benproblemer og jeg valgte selv
ret tidligt i min uddannelse, de høje hæle fra på jobbet....
siden har jeg konsekvent gået i flade sko, eller sko med max 2 cm hæl.......
og det har været effektivt.....
hvor mange af min yngere modebevidste kolleger må gå med støttestrømper bare
for at kunne holde ud at gå på arbejde, har jeg ingen problemer der ikke kan
klares med at smide benene op på en stol 4-5 minutter midt på dagen og ved
fyraftenstid.......

jeg går stadig i høje hæle, men det er forbeholdt dage hvor jeg skal noget
særligt..... ellers har jeg købt flere moderigtige flade bløde sko.....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : ...

Dato : 28-08-03 20:22

On Thu, 28 Aug 2003 03:13:16 +0200, PerX ...

>Bare fra ren observation vil jeg sige jeg ikke tror på det, men som sagt
>har jeg talt med kvinder som siger det ikke er et problem.

Jeg vil da ikke afvise at der kan være forskel på kvinders forskellige
evne til at gå i højhælede samt de problemer, der kan være forbundet
med det. Men jeg synes nu det lyder meget sandsynligt at det medfører
problemer, hvis man går i sådanne hver dag og hele dagen. Jeg ved bare
at jeg får ondt i foden, musklerne og får vabler, når jeg har haft
højhælede på bare en aften i byen. Og selvom man træner sig op til at
gå i dem, så tror jeg ikke at man helt skal ignorere sådanne signaler.

>Hvorfor bliver folk så vrede over dette? Hvis i ikke gider, kan i jo bare
>lade være (siger kvinderne ikke altid her, at de kun klæder sig på for at
>glæde sig selv *G*)

Det tror jeg ikke altid er gældende

Hilsen Jane

Fra : PerX ...

Dato : 30-08-03 01:10

In article <lhlskvog8djb3q6li0ffjrofst7dtoh56j@4ax.com>,
jane.jin@get2net.dk says...

> [...]
> problemer, hvis man går i sådanne hver dag og hele dagen. Jeg ved bare
> at jeg får ondt i foden, musklerne og får vabler, når jeg har haft

Går du tit i dem eller er det bare en gang i mellem? En gennemgående ting
jeg har læst er at "søndagsbilisterne" har ondt fordi de bruge dem så
sjældent.

> Og selvom man træner sig op til at
> gå i dem, så tror jeg ikke at man helt skal ignorere sådanne signaler.

Næppe hvis det bliver ved.

> Det tror jeg ikke altid er gældende

Man har jo lov at håbe

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 30-08-03 10:45

> [...]

> lade være (siger kvinderne ikke altid her, at de kun klæder sig på for at

Det, der vækker irritation er din insisteren på at du har ret .....

Du har fået lægevidenskabens vurdering ... her er min fysioterapeuts: "Hæle
over 4 cm burde forbydes ved lov!" - og det er endda en mand

Til trods for det bliver du ved med at fremture i, at du har ret og høje
hæle er uskadelige (og egentlig det eneste ønskværdige fodtøj for kvinder).
Som grundlag refererer du til brugere, som endnu ikke har fået ryg- og
knæskader. Du burde egentlig tale med min genbo, hvis lændehvirvler og
knæled er slidt op af gigt - efter et halvt liv i høje hæle "fordi det syns
manden er så pænt".

Så joeh, vi tuller videre i vores flade sko og insisterer på at vi ikke
bliver mindre kvindelige af dem *S*.

Dana

Fra : Henning

Dato : 30-08-03 19:30

Dana & Leslie Watsham wrote:

> Det, der vækker irritation er din insisteren på at du har ret .....

> Så joeh, vi tuller videre i vores flade sko og insisterer på at vi
> ikke bliver mindre kvindelige af dem *S*.

Hurra for det!

Ingen tvivl om, at en kvinde der virkelig kan gå i et par
højhælede, er set bag fra, gående med vuggende hofter,
et inspirerende syn, men ikke hvis man skal have hende
med på skov/fiske-tur gennem krat, over stok og sten
( Som min X kunne finde på *G*)

Min kone går i sko med højst 3-4 cm hæle, der er
da søde og pæne til hendes ben, jeg tror ikke jeg
rigtig kan forestille mig hende i sko med højere
hæle, hvilket hun for øvrigt på grund af ryg-problemer
heller ikke kan holde ud at gå i.

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 31-08-03 23:50

In article <3f50722b$0$54800$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
watsham_family@paradis.dk says...

> Det, der vækker irritation er din insisteren på at du har ret .....

Jeg siger ikke jeg nødvendigvis har ret, men at jeg vælger at tro på dem
som siger det modsatte (måske især når det virker som en Pavlovsk reflex
at alle der ikke har det politiske korrekte synspunkt pr. defintion skal
knægtes)

> Du har fået lægevidenskabens vurdering ...

Næ, jeg har fået citeret noget gospel fra modstanderen.

> her er min fysioterapeuts: "Hæle
> over 4 cm burde forbydes ved lov!" - og det er endda en mand

Spørg en præst om han tror på gud (ok, så er der en undtagelse i Danmark
;)

> Til trods for det bliver du ved med at fremture i, at du har ret

Ævl.

> [...]
> knæled er slidt op af gigt - efter et halvt liv i høje hæle "fordi det syns

Nu har jeg nok mere spændende ting at lave, men så kunne man jo spørge om
hun havde gjort det rigtigt eller forkert.

> Så joeh, vi tuller videre i vores flade sko og insisterer på at vi ikke
> bliver mindre kvindelige af dem *S*.

Jeg er enig med Simone De Beauvoir som siger at feminitet og kvindelighed
ikke er noget man bliver født med, men tilegner sig - men sko som sådan
er ikke nødvendigvis den afgørende faktor.

Fra : Bo M Mogensne

Dato : 04-09-03 14:42

On Sat, 30 Aug 2003 11:45:23 +0200, "Dana & Leslie Watsham"
<watsham_family@paradis.dk> wrote:

>Det, der vækker irritation er din insisteren på at du har ret .....

jamen Dana hvor man indlæg har du læst der starter med jeg mener
grundlignen jeg tager fejl i det jeg nu skriver jeg mener :) ?

>Du har fået lægevidenskabens vurdering ... her er min fysioterapeuts: "Hæle
>over 4 cm burde forbydes ved lov!" - og det er endda en mand

en fornuftig mand til overflod - men kommer til til at tænke på min på
mange måder favorit lille søster fra Korea - hun er jo bare 153 - 1/4
cm høj og det er / var hun lidt ked af - men så havde hun altså fundet
sig et par støvler med en hæl .... ja både for og bag til gjorde det
hende ca 9 cm højre og jeg skulle lige til at gøre nar af hende da hun
styrtede ud og hentede hendes nye støvler og pave stolt viste dem frem
så ku jeg jo ikke ....få mig til.....du ved grov kontra onskabsfuld

>Til trods for det bliver du ved med at fremture i, at du har ret og høje
>hæle er uskadelige (og egentlig det eneste ønskværdige fodtøj for kvinder).

ja dte er noget sludder ....

>Som grundlag refererer du til brugere, som endnu ikke har fået ryg- og
>knæskader. Du burde egentlig tale med min genbo,

hvordan for man fat i ham eller hende ?

>hvis lændehvirvler og
>knæled er slidt op af gigt - efter et halvt liv i høje hæle "fordi det syns
>manden er så pænt".

ja så må det jo være en dame ....så er hun sgu da også et fjols ?

>Så joeh, vi tuller videre i vores flade sko og insisterer på at vi ikke
>bliver mindre kvindelige af dem *S*.

sandaler brede hofter i forvasket gamel nederdel thumbs upp !
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensne

Dato : 04-09-03 14:42

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-08-03 10:57

"høstblomsten" <hoestblomsten[NO SPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Øøøøh, eller måske fremhæve hvilke kropsdele, der *især* lider under de
> højhælede sko???

Det er jo nok ikke derfor, mange kvinder vælger at gå i højhælede sko.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-03 03:19

In article <i29nkv8j4til0j4hauvgd2g54e9mdjbt6c@4ax.com>,
jane.jin@get2net.dk says...

> [...]
> kjole der smyger sig til kroppen end træsko og store overalls. Det
> sidste er mere praktisk og funktionelt, det er det første da ikke

Hej Janes, og generelt enig :)

Fra : ...

Dato : 27-08-03 16:26

On Wed, 27 Aug 2003 04:19:13 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <i29nkv8j4til0j4hauvgd2g54e9mdjbt6c@4ax.com>,
>jane.jin@get2net.dk says...
>
> Generelt set tror

>Hej Janes, og generelt enig :)

Jeg må lige spørge. Skriver du "s" fordi jeg skrev forkert "s"?

Hilsen Jane (uden s)

Fra : PerX ...

Dato : 28-08-03 02:15

In article <e6jpkvo3ahmg5ggj1a9pat170g0v1q39hv@4ax.com>,
jane.jin@get2net.dk says...

> Jeg må lige spørge. Skriver du "s" fordi jeg skrev forkert "s"?
>
> Hilsen Jane (uden s)

Du må gerne spørge, men jeg kan ikke svare *g* jeg kan ikke huske det.
Sikkert fordi jeg jeg skriver så hurtigt at jeg nogen gange rammer
forkert, og så ser jeg det ikke altid. Det var ikke for at genere dig :)

Fra : ...

Dato : 28-08-03 20:21

>Du må gerne spørge, men jeg kan ikke svare *g* jeg kan ikke huske det.
>Sikkert fordi jeg jeg skriver så hurtigt at jeg nogen gange rammer
>forkert, og så ser jeg det ikke altid. Det var ikke for at genere dig :)

Jeg troede nu også at det var en tastefejl, men det kunne jo godt være
*S* Der er jo folk, der går meget op i retstavning.

Hilsen Jane

Fra : Henning

Dato : 29-08-03 15:42

.... wrote:

> Jeg troede nu også at det var en tastefejl, men det kunne jo godt være
> *S* Der er jo folk, der går meget op i retstavning.

Mer i S ord som f. eks. sex *G*

MVH
Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-08-03 17:30

Henning <h2m@madsen.mail.dk> skrev:

> Mer i S ord som f. eks. sex *G*

Ja! Og sfisse *G*.

Mark

Fra : Henning

Dato : 30-08-03 19:20

Mark Thomas Gazel wrote:

> Ja! Og sfisse *G*.

*LOL* både fra mig, konen og datteren *G*

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 31-08-03 23:53

In article <3f50eabf$0$97196$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> *LOL* både fra mig, konen og datteren *G*

Hvad - har i ikke råd til mere end en computer? :)

Fra : Andropov

Dato : 23-08-03 18:59

Henning skrev:

> Sko fik jeg et par nye af sidste år, men de er nu
>ikke så gode at gå i, som de der tabte sålen og ikke længere
>kunne repareres med kontaktlim

Nu får jeg lyst til at skrive lidt om fodtøj:

Mine fishbone sportsko er inddelt i felter under bunden. Når skoen er
blevet slidt en lille smule falder felterne ud som firkantede propper
og så er der hul helt op til sålen sikke noget lort.

Jeg købte på et tidspunkt nogle træsko som var uden træ (altså gummi
det hele).
Det viste sig der kun var et tyndt slidlag og så var der hult inden
under så det holdt kun til ganske få gange i brug.

På et tidspunkt købte jeg et par sko som smuldrede under bunden.

Er skofabrikanter kun ude på at lave fodtøj så dårligt som muligt så
folk hurtigt køber noget nyt.....

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 25-08-03 06:28

Det har godt nok ikke så møj med sex og samliv at gøre men....

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> Det viste sig der kun var et tyndt slidlag og så var der hult inden
> under så det holdt kun til ganske få gange i brug.

Grunden til der er hulrum i en sål, er at sålen bliver lettere og mere
fjedrende.
Du kan bevare dine dyre sko længere, ved at få dem forsålet, inden du har
slidt helt igennem den nederste slidsål, som oftest er på ½ cm

> På et tidspunkt købte jeg et par sko som smuldrede under bunden.
>
> Er skofabrikanter kun ude på at lave fodtøj så dårligt som muligt så
> folk hurtigt køber noget nyt.....

Måske også det. Ellers må du lægge mærke til "mærket" og så prøve dig frem,
selv har jeg Gabor sko til at danse i - og de har godt nok danset mangen
nat, og de er nu mere end 19 år gamle - og jeg er stadig lige glade for dem.
Til daglig går jeg mest i rhode sko - sandaler hele sommeren, og de holder
typisk 2-3 år, før de er så udslidte at de ikke er værd at bevare længere.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Andropov

Dato : 25-08-03 07:35

Jomfruen skrev:

> [...]

>Du kan bevare dine dyre sko længere, ved at få dem forsålet, inden du har
>slidt helt igennem den nederste slidsål, som oftest er på ½ cm

Jeg har ikke set det med hulrum før.

Måske også det. Ellers må du lægge mærke til "mærket" og så prøve dig frem,

Ja, jeg vil gå efter ordentlige mærker i fremtiden.

Fra : N/A

Dato : 22-08-03 23:06

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-08-03 23:06

On Thu, 21 Aug 2003 22:33:48 +0200, "Niels" <cousin.long@sol.dk>
wrote:

>Nu har snakken gået om store bryster her er de
>Niels

ja dte må du sgu nok sige hvordan fan bar du dig ad med at poste et
billed igenem tdc til dss ????

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-03 01:16

In article <vs4dkv4b8rvah8bf8ouj5a0995erto2pn9@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> ja dte må du sgu nok sige hvordan fan bar du dig ad med at poste et
> billed igenem tdc til dss ????

Ai, jeg så dem slet ikke!