titel på musik?
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 19-08-03 19:50

Hejsa

Jeg leder efter titlen så noget musik som er på et computerspil. Spillet
hedder black & white og musikken ligger i starten. Hvem har lavet det og
hvad hedder det.

Håber nogen kan hjælpe mig.

mvh Cindie

Fra : Kaare Christensen

Dato : 19-08-03 20:58

Hi Cindie,

> Jeg leder efter titlen så noget musik som er på et computerspil. Spillet
> hedder black & white og musikken ligger i starten. Hvem har lavet det og
> hvad hedder det.

Oftest er spil-musik special komponeret til det enkelte spil. Nogle enkelte
spil udgiver compilations med musikken eller også kan man hente den fra
firmaets hjemmeside (udvikler-firmaet).

Til det konkrete spil, Black and White, har Russell Shaw og Stefan Hannigan
komponeret musikken.

Russel Shaw:
http://www.mobygames.com/developer/sheet/view/by_genre/developerId,1286/
http://www.music4games.net/f_russellshaw.html

Hvis du ønsker musikken, bliver du enten nødt til at;
- Rippe den fra spillet
- Tage kotakt til udviklerne
- Eller sende en email til Russel Shaw (hvilket nok ikke giver noget :) )

Håber det kan hjælpe.

//Kaare

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 20-08-03 08:46

HEj Kaare

Mange tak for hjælpen.

mvh Cindie

Fra : Kasper Hartwich

Dato : 21-08-03 13:25

Hvilket minder mig om at jeg faldt over denne her for nylig.
http://www.music4games.net/f_bestoflucasarts.html

Det bedste fra Lucas Arts, bla. med musikken fra Monkey Island :))