hjælp mig!!!
Fra : Scream

Dato : 05-04-01 18:43

Hej alle sammen..

jeg håber på at kunne få et rigtigt godt svar..

Mine planter er ved at blive brune,, hvad skal jeg gøre????

Hilsen mikael

ICQ 38002172
E-Mail: mikael.cool@get2net.dk

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 05-04-01 18:59

"Scream" <mikael.cool@get2net.dk> wrote in message
> Hej alle sammen..
>
> jeg håber på at kunne få et rigtigt godt svar..
>
> Mine planter er ved at blive brune,, hvad skal jeg gøre????
>
> Hilsen mikael

Har de lys nok ? bruger du gødning ?

Vi mangler info.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Scream

Dato : 05-04-01 19:11

De har nok lys, men jeg bruger ikke gødning, hvorfor noget gødning skal jeg
bruge?

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 05-04-01 19:32

> De har nok lys, men jeg bruger ikke gødning, hvorfor noget gødning skal
jeg
> bruge?

Hvor stort (mål) er dit akvarie og hvormeget lys har du ?

Jeg bruger selv Master Grow fra Tropica, har aldrig haft problemmer med at
planterne bliver brune.

Hvad for en slags plante(r) er det ?