MMs opsætning Orange
Fra : Janner

Dato : 19-08-03 17:20

Øhh hvordan gøres dette lige ved min egen er det så nemt på TDC's side ....
men med fruens ORange kan jeg sgu ikke lige finde noget på orange.dk

På forhånd tak

Jan

Fra : Lusk666

Dato : 19-08-03 19:15

Prøv denne side
http://orange.dk/mms/

MVH
Lusk666

Fra : Janner

Dato : 20-08-03 06:06

"Lusk666" <mail@lusk666.dk> wrote in message
> Prøv denne side
> http://orange.dk/mms/

Takker meget logisk ... men skod side at finde rundt på he he takker

Men sjovt nok modtog jeg indstillingen og det ser ud til at virke men den
prøve besked de så sender står der bare henter og henter og henter og ikke
en fis sker ... Det er en T68i

/Janner

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-08-03 10:22

On Wed, 20 Aug 2003 07:06:12 +0200, "Janner" <ask@me.just> wrote:

> [...]
>prøve besked de så sender står der bare henter og henter og henter og ikke

Jeg har aldrig modtaget prøvebeskeden med mindre at der er de jeg lige
har modtaget idag men som min telefon ikke vil vise . Så jeg skal ind
og hente den på nettet.
Flemming Jacobsen

Fra : Maze

Dato : 20-08-03 13:21

Janner wrote:
> Men sjovt nok modtog jeg indstillingen og det ser ud til at virke men den
> prøve besked de så sender står der bare henter og henter og henter og ikke
> en fis sker ... Det er en T68i

Prøv at ringe ind til deres kundeservice på 26262626 (tast 2 for en
medarbejder...). De har vist forskellige opsætninger alt efter hvilken
telefon du har. Jeg skiftede fra en 7210 til en T610 og hentede bare MMS
indstillingerne ved at skrive "wapmms" til 888, men det virkede ikke i
første omgang. De skulle først have ændret noget i min profil før det
virkede.

Håber du blev klogere

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..