T68i Hvad betyder dette?
Fra : Jesper Sloth

Dato : 19-08-03 13:12

Hej

Har lige fået 2 stk. T68i, men der er konstant et billede af et telefonrør i
grønt med et 1 tal under, dette skulle betyde at udgående opkald på linie 1.
Men skal det være der hele tiden kan man ikke fjerne det? Har en kammerat
med samme telefon der er ikke noget telefonrør på skærmen.

Mvh

Jesper

Fra : prsr

Dato : 19-08-03 20:26

Det er nok et telia kordt du har i for de iser at det er line 1 der bliver
brugt, hvis du sætter et kordt i fra et andet selskab forsvinder den.

PRSR

Fra : Jesper Sloth

Dato : 19-08-03 21:17

"prsr" <lars@perser.dk> skrev i en meddelelse
> Det er nok et telia kordt du har i for de iser at det er line 1 der bliver
> brugt, hvis du sætter et kordt i fra et andet selskab forsvinder den.
>
> PRSR

Jeps det er korrekt, har det nogen betydning? Jeg mener hvorfor har de valgt
at vise dette når de andre ikke gør det? De ved det måske ikke selv!

Mvh

Jesper

Fra : prsr

Dato : 19-08-03 22:13

Det er noget med at de understøtter 2 udgående liner på samme kordt men det
er ikke noget de sælger men det kommer moske siger de.