Huske skrivebordet i W2000 ?
Fra : Peter Frank

Dato : 19-08-03 09:41

Jeg har altid en flok stifindere/explorer'er og control panel'et liggende på
skrivebordet, som huskes hver gang jeg tænder PC'en.

Men efter at jeg har opgraderet med alle de seneste sikkerhedsversioner og
dit og dat (fra OE5 til OE6 bla. andet) - kan den ikke huske explorer
vinduerne eller andet på skrivebordet - som den plejer !!!

Det er UMULIGT at leve med, når man er vant til det er der...

Nogen ideer om hvor, og OM det kan slås til igen ?

Det er en engelsk windows 2000 ver 5.0 (build 2195: Service Pack 4) jeg
benytter.
Og før havde jeg kun til og med Service Pack 2 (som ikke kan undværes) - men
da virkede skrivebords "huskeren" perfekt, altid.

Jeg kan huske at det var muligt at slå til og fra i XP - men hvordan i W2000
?

Hjælp !

Peter

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-08-03 21:38

Peter Frank skrev:

> Men efter at jeg har opgraderet med alle de seneste
> sikkerhedsversioner og dit og dat (fra OE5 til OE6 bla. andet)
> - kan den ikke huske explorer vinduerne eller andet på
> skrivebordet - som den plejer !!!

Prøv at spørge i gruppen <news:dk.edb.system.ms-windows> - jeg tror
du har bedre chancer for svar der.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!