LOTR figur ??
Fra : Yildizhan

Dato : 18-08-03 23:40

Er det muligt at købe figuren fra den første LOTR dvd pakke ??

Hvor på nettet??

På forhånd tak

Fra : Lars Funck

Dato : 19-08-03 08:07

"Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at købe figuren fra den første LOTR dvd pakke ??
>
> Hvor på nettet??

Du vil nok ikke kunne finde figurerne i løs vægt, men pakken skulle sagtens
kunne skaffes.

MVH

Lars

Fra : Morten Jensen

Dato : 19-08-03 09:58

"Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk> wrote in message
> Er det muligt at købe figuren fra den første LOTR dvd pakke ??

....her: - axel music i dk: http://www.axelmusic.dk/productDetails/lotrpap

til 249,-

Morten

Fra : Jim Andersen

Dato : 19-08-03 10:54

Yildizhan wrote:
> Er det muligt at købe figuren fra den første LOTR dvd pakke ??
>
> Hvor på nettet??

Da pakken kom frem fandt jeg weta's website. De sælger tonsvis af alle
figurerne (og deres grej). Priserne er lidt pebrede, men de ser godt ud.
Balrog'en er ihvertfald for sej.

/jim