end tag for "HEAD" which is not finished
Fra : Stjerne

Dato : 18-08-03 22:46

Kan ikke finde fejlen... hvorfor må jeg ikke afslutte min head...

Har kun 1 fejl tilbage:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.star-reptiles.dk%2Ftest%2Ffront.asp&charset=%28detect+automatically%29&doctype=%28detect+automatically%29

Ud af 34.. hehe

Jeg vil også gerne have fjernet den hvide streg imellem menu og
hovedsiden......
http://www.star-reptiles.dk/test/front.asp

--
Webmaster
------------------

Fra : Stjerne

Dato : 18-08-03 22:52

Hmm best som jeg sidder og pillet så forsvandt teksten...

<center><strong>
Velkommen til Star-Reptiles.dk
</strong></center>

Den står fint nok i kilden, men bliver ikke vist.... ??

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-08-03 23:13

Stjerne skrev:

> Hmm best som jeg sidder og pillet så forsvandt teksten...

Den står nederst - her skal man scrolle først.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-08-03 23:12

Stjerne skrev:

> Kan ikke finde fejlen... hvorfor må jeg ikke afslutte min
> head...

Fordi en side *skal* have en titel - og den skal ligge i head:

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Stjerne

Dato : 19-08-03 09:26

> Fordi en side *skal* have en titel - og den skal ligge i head:

Ahh... tænkte jeg ikke over....

Nu mangler jeg bare denne her:

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-08-03 10:37

Stjerne skrev:

> [...]

I min browser (Mozilla) er stregen sort - men det hjælper jo ikke
så meget. Prøv at fjerne border=2 i tabellen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Stjerne

Dato : 19-08-03 10:55

> I min browser (Mozilla) er stregen sort - men det hjælper jo ikke
> så meget. Prøv at fjerne border=2 i tabellen.

Hehe... Burde jeg sgu da have sagt mig selv....

Takker for hjælpen

--
Webmaster