MP3 musik i FrontPage
Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-08-03 20:24

Kan man ikke få frontpage til at spille MP3 musik ??

Jakob

Fra : Vittrup

Dato : 19-08-03 08:52

Du oploader din mp3 fil til serveren og laver link til den som med et
billede.

Søren Vittrup

Fra : Klaus Emilius

Dato : 19-08-03 10:53

jeg har lige få mp3 til spille ved at lavet et hypperlinks til
mp3 lynden du links

koden er her under der til

<head>
charset=windows-1252">
</head>

&nbsp;lyt til musik <a
href="ACDC%20-%20Big%20Balls.mp3">&nbsp;mp3</a></p>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : hcma

Dato : 19-08-03 23:12

"Jakob Andersen" <Jakob@REMOVEsprit.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke få frontpage til at spille MP3 musik ??
>
> Jakob

her er et eksempel på mp3 musik
http://www.hcma.dk/music.htm
m v h
HC

Fra : Jakob Andersen

Dato : 20-08-03 13:53

> her er et eksempel på mp3 musik
> http://www.hcma.dk/music.htm
> m v h
> HC

SUPER. tak skal du have, det var lige nøjagtig det jeg manglede !!

Jakob