Hvordan sætter man Incubation op til netvæ~
Fra : bb

Dato : 18-08-03 19:25

VI er to som gerne vil spille incubation mod hinanden, men hvordan gør man?
Vi har én CD og en af os har valgt IPX netværk og lavet et spil. Så har den
anden taget CD'en og forsøgt at deltage i det lavede spil, men det dur ikke.
Vi er begge nybegyndere.

Johs

Fra : Cirque

Dato : 18-08-03 20:35

Jeg vil tro I skal bruge én cd hver..... men jeg ved det ikke. Det skal man
med mange
andre netværk spil. Hvis I skal bruge ét til, har jeg det her til salg:
Incubation - Battle Isle Phase Four. Fuldstændig nyt og ubrugt. 2 cd'er (den
ene er vist Soundtrack). Jeg kender ikke spillet; men der er manualer og
æske. (WIN95)
Incubation - Hidden Worlds med æske (Add-on til ovenstående....) - Sælges
kun samlet!
Ved ikke om det er det samme som du snakker om....?

mvh
Cirque
www.supermario.webbyen.dk

---