WANTED - BEN HARPER - BILLETTER til d. 11-~
Fra : Birck

Dato : 18-08-03 19:14

Hey NG

Jeg er så uheldig og været for langsom på aftrækkeren, så nu er der UDSOLGT
til Ben Harper på Vega d. 11-10-03.

ØV ØV ØV

Så jeg efterlyser hermed 3 billetter til salg.

Håber i kan hjælpe.

/Rasmus

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-08-03 21:01

In dk.kultur.musik, Birck wrote:

>Så jeg efterlyser hermed 3 billetter til salg.

<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.musik>:

"Frabedes: Køb og salg (henvises til dk.loppemarked)"

Det må være en af dk.marked.*-grupperne du skal spørge i så, for
dk.loppemarked eksisterer ikke.

<http://www.usenet.dk/netikette/larm.html>:

"På usenet indikerer store bogstaver at der RÅBES. Det anses for
uhøfligt og da der er alternative måder at fremhæve teksten på, er
der ingen grund til at bruge det."

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-08-03 22:04

Lars Stokholm wrote:

> "Frabedes: Køb og salg (henvises til dk.loppemarked)"

Der var han igen ...

/Kim Frederiksen

(Hånden på hjertet. Du ved sgu godt det er i denne gruppe der er den største
chance for at få de billetter)