en jazzygroovybeatgeil skive
Fra : Don G.

Dato : 05-04-01 17:24

Wowsers. Jeg har lige fået en CD med posten, bestilt hos No Bones i
England... jeg har sjældent været så grebet af et nykøb, men den er virkelig
fed: "Cybajaz - the devil is an idiot"

Den bedste beskrivelse af musikken er nok den man finder på deres site:
"Blending freeform jazz with smokin' downtempo electronica and lo-fi beats"

Jeg må klart anbefale at lytte til et par af de brudstykker de har lagt ud
på sitet. Især kan jeg anbefale at lytte til det første nummer som har samme
navn som ensemblet.

http://www.nobones.ndirect.co.uk/cybajaz.html

Hvis du synes det lyder fedt, eller mener at kende andet i samme stil, må du
meget gerne anbefale det her i gruppen, så jeg kan udvide min samling

Groovy håndtegn fra Don G.
http://www.don-g.dk