Sangen: Vi kan ikke slåes ihjel
Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-08-03 18:57

Er sangen: Vi kan ikke slåes ihjel. indspillet og i så fald hvem har så
gjort det ?

Fra : Dallemusen

Dato : 18-08-03 19:06

Jeg mener hundrede procent at have hørt den på en plade/cd hos en kolega.
Har lagt en besked på hans telefonsvare så jeg kommer tilbage til dig med
svarret.....

Vi har vist spillet den for sjov et par gange før i tiden
De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : -V-

Dato : 18-08-03 19:11

Simon Nielsen wrote:
> Er sangen: Vi kan ikke slåes ihjel. indspillet og i så fald hvem har
> så gjort det ?

Er det ikke en sang fra den oldgamle støtteplade for Christiania fra 1976,
som du tænker på?
Det hedder i givet fald "I kan ikke slå os ihjel".

Hvis ikke, har jeg ingen anelse.

-V-

Fra : Dallemusen

Dato : 18-08-03 19:29

Det er ikke helt utænkelig at den hedder I kan ikke slå os ihjel.

Daniel Nielsen

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 18-08-03 20:16

> Er det ikke en sang fra den oldgamle støtteplade for Christiania fra 1976,
> som du tænker på?

Jo

> Det hedder i givet fald "I kan ikke slå os ihjel".

Ja

Fra : Kasper Jensen

Dato : 18-08-03 20:28

"Jakob T. Eriksen" <jte@c.dk> skrev i en meddelelse

> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg kan da lige supplere med, at det er Det Internationale Sigøjner
Kompagni, som har indspillet sangen til Christiania-pladen.

Fra : kautaq

Dato : 18-08-03 23:21

Kasper Jensen wrote:

> Jeg kan da lige supplere med, at det er Det Internationale Sigøjner
> Kompagni, som har indspillet sangen til Christiania-pladen.

Ja, 'I kan ikke slå os ihjel' er med Savage Rose (Annisette),
Sebastian, Poul Dissing m.fl.

I kan splitte alt med bomber
lægge hele verden øde
er det os eller er det jer selv
I er bange for at møde

- I kan ikke slå os ihjel...

1976 CBS inc.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Ultimatos

Dato : 18-08-03 21:26

"Kasper Jensen" <kasperjensen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Jakob T. Eriksen" <jte@c.dk> skrev i en meddelelse

> har
>
> Jeg kan da lige supplere med, at det er Det Internationale Sigøjner
> Kompagni, som har indspillet sangen til Christiania-pladen.

Og det var forskellige kunstnere der sang de enkelte vers (ála "Afrika"
m.fl.) f.eks. synger både Poul Dissing og Anisette et vers.

m.v.h.

Fra : Q

Dato : 18-08-03 20:43

"Simon Nielsen" <Simen@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> Er sangen: Vi kan ikke slåes ihjel. indspillet og i så fald hvem har så
> gjort det ?

Christiania-pladen, øverst på denne side:
http://www.karma.dk/cddanske2.htm

/peter

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-08-03 23:35

Q wrote:
> "Simon Nielsen" <Simen@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> Christiania-pladen, øverst på denne side:
> http://www.karma.dk/cddanske2.htm

Og lige inden du smider alt for mange penge efter denne..... udgivelse,
så kan det hentes på
http://www.christiania.org/music1/index.html

/Robert

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 18-08-03 21:49

Jeg mener at jeg engang har set den til download på www.christiania.org

:)

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 19-08-03 10:41

"Simon Nielsen" <Simen@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> Er sangen: Vi kan ikke slåes ihjel. indspillet og i så fald hvem har så
> gjort det ?

På den i øvrigt udmærkede plade 'Kender du det?', hvor der er en række
kendte danske sange fra 70'erne findes den også. Med "Det internationale
sigøjner kompagni" svjh.

Mvh Mikkel