Hvad er det?
Fra : HappyDane

Dato : 18-08-03 18:29

Hej NG.

Jeg sad og nussede vores schæfer, og stødte på en "bule" og var ganske
sikker på hun havde anskaffet sig en skovflåt, men ved nærmere eftersyn var
det ikke en flåt men en puppeagtig ting der sad fast i et hårs rod.
Jeg har smidt 2 stk. fotos i dk.binaer under emnet "Hvad er dette?"

Håber I kan give mig et svar.

Med venlig hilsen

Martin

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-08-03 08:02

"HappyDane" <ae@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> det ikke en flåt men en puppeagtig ting der sad fast i et hårs rod.
> Jeg har smidt 2 stk. fotos i dk.binaer under emnet "Hvad er dette?"

Sandsynligvis et hår som ikke er kommet ud gennem huden. Vores flat havde et
knurhår som ikke kom ud, det krøllede sammen inden under huden og gav også
en knude. Den forsvandt af sig selv.

Men tag forbi dyrlægen, det kan han/hun hurtig se hvad er.

--
mvh/rg. Christian