diablo
Fra : tom34

Dato : 18-08-03 17:53

Der er muligvis et diablo 3 på vej, men vi ved jo bilzzard har det med
at sige det kommer når det kommer. for tiden har de nok at gøre med
warcraft og et patch 1-10 til diablo 2 og så mange andre ting.
mvh T,E

http://www.kandu.dk/

Fra : Aardvark

Dato : 18-08-03 18:39

"tom34" <tom34.news@kandu.dk> wrote in news:3f410549$0$48909
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
> at sige det kommer når det kommer. for tiden har de nok at gøre med
> warcraft og et patch 1-10 til diablo 2 og så mange andre ting.

Der gik over 2 år fra Blizzard sagde at D2 var på vej, til den
kom...såååå....

/Aardvark

Fra : tom34

Dato : 18-08-03 22:18

http://www.kandu.dk/

Fra : Rasmus

Dato : 18-08-03 21:37

Har du noget info til at bakke denne påstand op.... link?

/Rasmus

Fra : tom34

Dato : 18-08-03 22:09

http://www.kandu.dk/

Fra : tom34

Dato : 18-08-03 22:13

"Rasmus" skrev d. 18-08-03 21:37 dette indlæg :
> Har du noget info til at bakke denne påstand op.... link?
>
> /Rasmus
> ja jeg skriv ligt sammen med gamez for et stykke tid siden, det er der
fra det kommer. man går da ikke ud fra at de er fulde af løgn

http://www.kandu.dk/

Fra : Devast8or

Dato : 18-08-03 23:18

tom34 wrote:

> fra det kommer. man går da ikke ud fra at de er fulde af løgn

Jeg går ud fra det var det her du lige skrevet (hint: lær at citere ;)

WTF er gamez? En person? En hjemmeside? Et firma? Eller hvad?

Devast8or

Fra : tom34

Dato : 19-08-03 16:26

"Devast8or" skrev d. 18-08-03 23:18 dette indlæg :

> www.gamez.dk er en side med alt nyt fra spil og hvad er tilhører DU
kan skrive til dem og svar på en masse, og så må du sku selv om hvis du
siger at jeg er fuld med løgn jeg er da pisse ligeglad

http://www.kandu.dk/

Fra : Gismo

Dato : 19-08-03 16:38

"tom34" <tom34.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> kan skrive til dem og svar på en masse, og så må du sku selv om hvis du
> siger at jeg er fuld med løgn jeg er da pisse ligeglad

Ved ikke om det bare er mig, men det er ikke til at se hvad der er dit svar,
og hvad du svare på - kan du ikke citere lidt bedre fremover Tom34 ... !

Gismo

Fra : Highlander

Dato : 19-08-03 16:42

"Gismo" <stivnisse@[XXXX]hotmail.com> wrote in message

> Ved ikke om det bare er mig, men det er ikke til at se hvad der er dit
svar,
> og hvad du svare på - kan du ikke citere lidt bedre fremover Tom34 ... !
>
> Gismo

han er bare pisse ligeglad - så det kan vi andre også rolig være

Highlander
--
A ball you can see in the rough from 50 yards away is not yours.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-08-03 17:15

In dk.spil.computer, Gismo <stivnisse@[XXXX]hotmail.com> says...
> og hvad du svare på - kan du ikke citere lidt bedre fremover Tom34 ... !

Han er Kandu-bruger og det kan Kandu-brugere ikke finde ud af. Jeg
filterer alle Kandu-bruger væk, da de er en pestilens for usenet.dk.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Devast8or

Dato : 19-08-03 19:18

tom34 wrote:

> www.gamez.dk er en side med alt nyt fra spil og hvad er tilhører

Ah, så ved jeg det. Kendte ikke den side.

> DU
> kan skrive til dem og svar på en masse

Det kan jeg sikkert, men jeg gider ikke.

> , og så må du sku selv om hvis
> du siger at jeg er fuld med løgn jeg er da pisse ligeglad

Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at jeg ikke troede på det du siger. Jeg
spurgte hvor dine informationer kom fra. At jeg så vil se noget officielt
fra Blizzard før jeg tror på at de er igang med D3 er så en helt anden side
af sagen (og det har ikke noget med at gøre at jeg ikke tror på dig. Det har
noget at gøre med at diverse games sider skriver en masse crap de gætter sig
til uden egentlig at vide noget om det).

Devast8or

Fra : Kenny_Nickelmann

Dato : 25-08-03 19:38

Hvor har du fået det at vide fra?

Jeg er selv IVRIG Diablo II + LoD spiller og ville være MEGET
interreseret i en 3'er

http://www.kandu.dk/

Fra : Gismo

Dato : 18-08-03 21:52

> [...]
> at sige det kommer når det kommer. for tiden har de nok at gøre med
> warcraft og et patch 1-10 til diablo 2 og så mange andre ting.

og starcraft ghost og world of warcraft ... Der skal nok komme diablo 3, sc
2 osv ... det bliver ikke de kommende år !

Personligt mener jeg at de godt kunne lukke d2 serverne og sætte alt ind på
at få WoW færdigt ... Bare min nørdet mening =)

Gismo

Fra : tom34

Dato : 18-08-03 22:19

http://www.kandu.dk/

Fra : Gismo

Dato : 19-08-03 06:18

> [...]

World of Warcraft

Gismo

Fra : Mercenary

Dato : 19-08-03 17:05

"Gismo" <stivnisse@[XXXX]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Personligt mener jeg at de godt kunne lukke d2 serverne og sætte alt ind

> at få WoW færdigt ... Bare min nørdet mening =)

Nå ja, der er jo heller ikke særlig mange der spiller D2

98% af min spil(d) går på D2 LOD, såååå jeg er nok ik' lige skide enig med
dig

Nej de skulle droppe alle de andre lamme udgivelser de laver og KUN
koncentrere sig om at udvide Diablo universet......Hvordan ssynes du det
lyder ?

/Merc

Fra : Gismo

Dato : 19-08-03 17:43

"Mercenary" <asifyoudgetmy@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nej de skulle droppe alle de andre lamme udgivelser de laver og KUN
> koncentrere sig om at udvide Diablo universet......Hvordan ssynes du det

Den gang jeg spillede det (for 1½ år siden) ville det ha været en god ide ..
Nu .. *GAB* Der er ikke merer i det spil ... Klik klik klik klik ... Ingen
forskel på at spille de forskellige klasser (ingen grund til at diskutere
det, jeg kan ikke ændre din holdning og du kan ikke ændre min)

Gismo

Fra : tom34

Dato : 19-08-03 18:45

http://www.kandu.dk/

Fra : Jane

Dato : 19-08-03 19:01

tom34 skrev i <news:3f4262ff$0$48897$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> "Gismo" skrev d. 19-08-03 17:43 dette indlæg :

Jeg kan overhovedet ikke finde ud af hvad du
citerer (men du citerer for meget) og hvad du skriver.

Jane

Fra : Gismo

Dato : 19-08-03 19:06

"tom34" <tom34.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Du skrev hvad ? Ikke til at se noget ... Slet nu det der ikke har nogen
værdi og skriv under det du referere til !
Er ikke så svært og folk kan begynde at forstå dig !

Gismo

Fra : tom34

Dato : 19-08-03 18:51

> [...]
diskutere
> det, jeg kan ikke ændre din holdning og du kan ikke ændre min)

nyheden fik da en masse skriveri igang og diablo 3 kommer nok om i vel
det eller ej"
og jeg må så lære at citere og ikke være ligeglad UNDSKYLD
mvh Tom34

http://www.kandu.dk/

Fra : Gismo

Dato : 19-08-03 19:08

"tom34" <tom34.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> nyheden fik da en masse skriveri igang og diablo 3 kommer nok om i vel
> det eller ej"

Hvilken nyhed? Hvorfor skulle de ikke lave diablo 3 ?
Var ingen nyhed i dint post - Hvis du vil komme med en nyhed så gi mig et
link til deres hp hvor der står de er igang med det !

> og jeg må så lære at citere og ikke være ligeglad UNDSKYLD

Og ja, du _skal_ lære at citere bedre !

Gismo

Fra : tom34

Dato : 19-08-03 19:28

"Gismo" skrev d. 19-08-03 19:08 dette indlæg :

> [...]
>
> Og ja, du _skal_ lære at citere bedre !
>
> Gismo
> fra Tom34 du går i mit pis Gismo kan det da for pokker ikke være
lige GYLDIGT HVOR DET Fra. og hvem f..... har fortalt DIG at der er
nogle der tror på det du lukker ud
med kærlig hilsen TOM

http://www.kandu.dk/

Fra : Gismo

Dato : 19-08-03 19:36

> vel

> et

> lige GYLDIGT HVOR DET Fra. og hvem f..... har fortalt DIG at der er
> nogle der tror på det du lukker ud
> med kærlig hilsen TOM

Diablo 2 serverne bliver lukket i morgen !
Passer det eller vil du høre det fra blizzard ?

Hvis du vil ud med en nyhed så kom med din kilde. Hvis du vil starte en
diskution så kan du høre om andre tror de er igang med d3 !

Det kan ikke være lige meget hvor du har din information fra. Hvis du kan
komme med et link til blizz side tror jeg på dig. Ind til da er det ikke en
nyhed!

Om folk tror på det jeg siger eller ej er op til hvert individ !

Gismo

ps. Det anses for at råbe at skrive med stort - frem over brug fx _baaah_

Fra : Jane

Dato : 19-08-03 19:57

Gismo skrev i <news:bhtqm1$910$1@sunsite.dk>:

> Diablo 2 serverne bliver lukket i morgen !
> Passer det eller vil du høre det fra blizzard ?

http://www.battle.net/ skriver intet om at serverne er planlagt
at blive lukket. Kan du komme med et link?

Jane

Fra : Gismo

Dato : 19-08-03 19:59

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse

> http://www.battle.net/ skriver intet om at serverne er planlagt
> at blive lukket. Kan du komme med et link?

Hvis det passede kunne jeg nok godt.
Var en hendtydning til det tom34 skrev. Hvis det er en nyhed må han komme
med sin kilde !

Gismo

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 20-08-03 15:53

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse

> http://www.battle.net/ skriver intet om at serverne er planlagt
> at blive lukket. Kan du komme med et link?

*snigger*

Mvh.
Lars

Fra : Jane

Dato : 19-08-03 19:55

tom34 skrev i <news:3f426cfa$0$48907$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> "Gismo" skrev d. 19-08-03 19:08 dette indlæg :

Der er mindst et > ud for hver eneste linje
altså er det hele citater.
Har du INTET at sige selv?

Når jeg trykker på knappen "hop over citater",
til brug for folk der absolut tror de skal
citere en frygtelig masse, plejer jeg at komme
til det folk siger, men i dine indlæg kommer
jeg bare til slutningen.

Jane

Fra : Gismo

Dato : 19-08-03 20:02

> [...]
> til brug for folk der absolut tror de skal
> citere en frygtelig masse, plejer jeg at komme
> til det folk siger, men i dine indlæg kommer

Ved ikke hvilket newsprogram han bruger.
burde sige alt der er værd at vide

Gismo

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-08-03 17:17

In dk.spil.computer, Gismo <stivnisse@[XXXX]hotmail.com> says...
> Ved ikke hvilket newsprogram han bruger.

Han bruger Kandu-bræk-tjenesten.

Fra : Gismo

Dato : 22-08-03 17:44

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.spil.computer, Gismo <stivnisse@[XXXX]hotmail.com> says...
>
> Han bruger Kandu-bræk-tjenesten.

trist når han ikkekan hehe

Gismo

Fra : Brian Lund

Dato : 19-08-03 19:14

> nyheden fik da en masse skriveri igang og diablo 3 kommer nok om i vel
> det eller ej"
> og jeg må så lære at citere og ikke være ligeglad UNDSKYLD
> mvh Tom34

Det er der jo heller ingen der har sagt at det ikke gør, men som de andre
siger, så tror jeg også at der går længe, vi får det nok _ikke_ at se inden
for det næste år, 1½-2 år er nok det tidligste vi kan regne med.

Brian

Fra : tom34

Dato : 19-08-03 19:37

http://www.kandu.dk/

Fra : Jane

Dato : 19-08-03 20:06

tom34 skrev i <news:3f426f21$0$48908$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

Da du bliver ved med at forsøge at skrive antager jeg du
har noget at kommunikere.

Jeg prøver at finde en admin på kandu som kan tage sig
af at lære dig om hvordan du kan skrive i nyhedsgrupperne.

Har sendt mail til Pawel Finkielman som iflg whois
har med Kandu at gøre da jeg ikke kan se noget på siderne
om en admin for @kandu email adresser.

Jane

Fra : Mercenary

Dato : 19-08-03 21:27

> [...]
> forskel på at spille de forskellige klasser (ingen grund til at diskutere
> det, jeg kan ikke ændre din holdning og du kan ikke ændre min)

Var nu heller ikke et forsøg på at ændre din holdning.
Ville bare pointere at D2 stadig er uhyre populært blandt verdens spillende
befolkning.

Og om der er forskel på at spille de forskellige klasser er vist op til den
enkelte at vurdere.
Jeg synes nu at der vid forskel på om man spiller Barb eller Sorc.
Men det kommer nok an på hvordan man spiller spillet.

/Merc