Hundetræning..
Fra : Per Juul Larsen

Dato : 18-08-03 17:51

Hej..

Min hund 8 mdr...vil jegbegynde at træne på en hundeskole eller andet.
Er der noget velegnet i omegnen af Høje Tåstrup. ??

mvh Pjl

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-08-03 08:03

"Per Juul Larsen" <fam.juul@larsen.dk> wrote in message
> Hej..
>
> Min hund 8 mdr...vil jegbegynde at træne på en hundeskole eller andet.
> Er der noget velegnet i omegnen af Høje Tåstrup. ??

Der må være både DKK, DCH eller andre lokale klubber.
Hvilken race/blanding ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Per Juul Larsen

Dato : 19-08-03 14:58

Tak for svar...
Min hund BoBo er en Labrador/rettriever.

mvh pjl

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 19-08-03 15:12

HAr den DKK-stambog, for hvis den har så kan du kontakte DRK
(http:///www.dansk-retriever-klub.dk eller http://www.retrieverne.dk )

Jane

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948
mail@Retrieverne.dk
http://www.Retrieverne.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-08-03 07:14

> Tak for svar...
> Min hund BoBo er en Labrador/rettriever.

Hvis du er int. i jagtrelateret træning eller gerne vil træne sammen med
andre retrievere kan jeg stærkt anbefale Dansk Retriever Klub
(www.dansk-retriever-klub.dk) eller http://www.midtsj.retrievernet.dk/

--
mvh/rg. Christian

Fra : bettinaP