"rane" <postmasterREMOVE@darkforest.dk> skrev i en meddelelse
news:ggp1kvo7ignqmlot94jk98nahcg9f4guh1@4ax.com...
<klip>
>
> 27. Maj - Bestiller Tele2Adsl & samtidig ringer jeg til kundeservice
> og får en ca. leveringstid at vide, dvs. 4-5 uger. Samtidig forklarer
> jeg hende, at vi står for at skulle flytte den 15. juli 2003 - det var
> intet problem idet det nok kunne nås til den tid, så vi bare skulle
> bestille en flytning.
>
Ja, det var også mit første svar fra Tele2, jeg skal så heldigvis først
flytte lidt senere, dvs. 1/10. Det var sådan set også et stort problem, for
du kan ikke melde flytning før at du har fået det installeret... Og da jeg
snart står for 3 ugers ferie, ville det betyde at jeg kunne melde flytning
2uger før min flytning - så have 6 ugers ventetid på en flytning... Der var
jeg ikke glad.
Nå, det ser så ud til at det flasker sig for mig, fredag skulle min Tele2
linie blive åbnet og så kan jeg jo lige præcis nå at melde flytning.
Men for helvede hvor skal man have tålmodighed - og jeg synes godtnok det er
tåbeligt af Tele2 ikke at være klar til at modtage store kundemængder -
altså helt ærligt... Når man tilbyder dobbelt op til samme pris hvad kan man
så forvente? Jeg var godtnok tæt på at afblæse det hele, men da jeg så fik
min nuværende dato sagde jeg så må det være ok. Alle hos kundeservice er
skam flinke nok, men ringer aldrig tilbage og ved i det hele taget ikke så
meget andet end der står i sagen
<klip en hel masse>
--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domænedelen af email