Nye SMS lyde
Fra : Peter Myrup

Dato : 18-08-03 14:12

Hejsa

Jeg har en nokia 6610 som jeg er meget glad for. Men jeg vil gerne skifte
min sms tone ud med en anden...og ingen af dem der ligger på telefonen er
særligt gode. Man kan selvfølgelig benytte en ringetone til sms
lyd....meeeeeen det er alligevel lidt i overkanten.

Findes der ikke et sted hvor man kan finde lyde/toner, som er specielt lavet
til brug som sms-toner??????

På forhånd tak

Fra : Jimmy

Dato : 18-08-03 18:57

"Peter Myrup" <spiff@lite.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg har en nokia 6610 [...] Man kan selvfølgelig benytte en ringetone til
sms
> lyd

Det har jeg ikke set i min - hvor gør man det?

mvh
Jimmy

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-08-03 21:12

On Mon, 18 Aug 2003 19:57:03 +0200, "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk>
wrote:

>"Peter Myrup" <spiff@lite.dk> wrote in message

>sms
>

>Det har jeg ikke set i min - hvor gør man det?
>
>mvh
>Jimmy

Menu - Profiler

Så finder du den profil du vil ændre det for og vælger tilpas.

Signal ved SMS-besked - Personlig

her kan du så vælge den ringetone du vil bruge som SMS-Tone, du kan
endvidere åbne dit galleri og bruge nogle af de toner der ligger der
også
Flemming Jacobsen

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 18-08-03 21:22

"Thunderbird[7100]" wrote in message
> Menu - Profiler
>
> Så finder du den profil du vil ændre det for og vælger tilpas.
>
> Signal ved SMS-besked - Personlig

Du kan bare kun vælge personlig hvis du har en nyere firmware version.... i
min første version (3.et-eller-andet) fandtes det ikke, det kom først i en
senere....

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-08-03 21:39

On Mon, 18 Aug 2003 22:22:16 +0200, "Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com>
wrote:

> [...]
>min første version (3.et-eller-andet) fandtes det ikke, det kom først i en

OK, min fon havde så version 4.74 til at starte med.
Flemming Jacobsen

Fra : Jimmy

Dato : 18-08-03 22:52

> Menu - Profiler
>
> Så finder du den profil du vil ændre det for og vælger tilpas.
>
> Signal ved SMS-besked - Personlig

Det holder da.
Jeg har også undret mig over at det ikke var muligt, men regnede med det var
for at brande deres telefon.

Takker,
Jimmy

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-08-03 23:16

On Mon, 18 Aug 2003 23:51:35 +0200, "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk>
wrote:

>Det holder da.
>Jeg har også undret mig over at det ikke var muligt, men regnede med det var
>for at brande deres telefon.
>
>Takker,

Det var så lidt. desværre har jeg så bare ikke haft det store held med
at finde nogle toner der var ordentlige brugabare som SMS toner.
Flemming Jacobsen

Fra : Rasserboy

Dato : 22-09-03 17:58

Hejsa Peter!...

Når jeg ska bruge nye beskedtoner, køber jeg dem på SMSland.dk!
Prøv kategorien med effekter
(http://www.smsas.com/standard/showcontentpage.asp?intUserID=15&EMS=&int
CategoryID=1841)!..
Den der hedder Fallin er rigtig fed! ;)

//Rasmus Lind

http://www.kandu.dk/

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 22-09-03 19:58

"Rasserboy" <Rasserboy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Peter!...
>
> Når jeg ska bruge nye beskedtoner, køber jeg dem på SMSland.dk!
> [...]

Hvad med at hente MP3 versionen konvertere den og så op på xgryde.dk
med den (eller hvor du nu eller har mulighed for at lægge den) og hente
den med wap?

Det er da idioti at betale 15,- for 1 sek lyd.

eller overfør med bluetooth, irda eller kabel.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : NI5M0