Battle Chess
Fra : Bo Nielsen

Dato : 18-08-03 13:29

Er der ikke en der kan hjælpe?
I "gamle" dage var der et skakspil som hed BattleChess, grafikken var ikke
så pæn og som lå på 2 disketter. Senere kom der så en bedre udgave (som jeg
nu er på jagt efter) hvor grafikken blev væsentlig pænere. Her sloges
løberne med lysende svær, tårnene blev til store robotter når de skulle
flytte sig, dronningen slog kappen til side når hun blev "slået" og sådan i
den dur hele spillet. Er der en der kan hjælpe mig med omtalte spil, eller
som bare kender en adresse hvor det kan hentes eller købes.

Bo

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-08-03 15:43

In dk.spil.computer, Bo Nielsen <bo.nielsen@jur.ku.dk> says...
> Er der ikke en der kan hjælpe?
> som bare kender en adresse hvor det kan hentes eller købes.

Prøv her:

http://www.the-underdogs.org/

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 18-08-03 23:13

"Bo Nielsen" <bo.nielsen@jur.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den dur hele spillet. Er der en der kan hjælpe mig med omtalte spil, eller
> som bare kender en adresse hvor det kan hentes eller købes.

Sku' det mon være dét her? http://www.the-underdogs.org/game.php?id=192

VH
Henrik

Fra : Bo Nielsen

Dato : 19-08-03 13:17

> Sku' det mon være dét her? http://www.the-underdogs.org/game.php?id=192

Hej Henrik

Dit link var tæt på, men desværre ikke det rigtige. Jeg har yderligere
fundet ud af at det var "StarWars" det til dels var bygget over. Hjælper det
dig?

Bo

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-08-03 14:37

> Jeg har yderligere fundet ud af at det var "StarWars" det til dels var
bygget over. Hjælper det dig?

> Bo

Det kunne godt minde om Star Wars Chess, prøv at søge på Google..

---- Laziter ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)