360 graders viewer...
Fra : Torben Brøndum

Dato : 18-08-03 13:24

Hej,

Har nogen af Jer derude kendskab til en "gratis" subj. og
gider oste et link. Evt. trial. Skal "fungere" sammen med FP
2002.

Torben Brøndum

Fra : Torben Brøndum

Dato : 20-08-03 13:52

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk>

[snip det hele]

Havde håbet på et svar - men jeg prøver lige igen.

Skal lave nogle 360 graders views af nogle boliger. Kender I ikke noget
software,
der er nemt at gå til og som (kan) arbejder sammen med FP 2002. behøver ikke
at være trial. Har søgt på nettet - men vil gerne lige høre jer derude, så
jeg ikke
køber katten i sækken

Torben Brøndum

Fra : Lars [8210]

Dato : 20-08-03 23:44

Torben Brøndum wrote:
> [...]
2002.
> behøver ikke at være trial. Har søgt på nettet - men vil

Hej
Prøv at se her: http://www.panoguide.com/

Endvidere se

www.fotolinks.dk på undersiden softeare - søg på panorama

se på emnerne "360 grader" og panorama fotografi" på
undersiden Foto-emner

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk