G3 B&W, OSX ver. 10.1 og DVD = PANIK!!!!
Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 18-08-03 13:57

Hej

Jeg har en G3 B&W, med 256MB RAM, DVD og 10GB HD, som jeg har installeret
OSX ver. 10.1 på. Jeg var nødtil at benytte et andet DVD drev, end det
oprindelige Apple DVD drev, da det ikke kunne se CD'en. (!?!?!?)

Installationen går fint, indtil efter den første reboot, hvor der opstår
en "kernel panic".
Jeg har prøvet både at boot'e med det oprindelige DVD drev, at installere
OS9 på både det oprindelige DVD drev og det andet DVD drev, at chekke RAM
osv. uden held. (Reboot med OS9 CD'en er sket med "C" tasten trykket ned.)

Hvad skal jeg gøre?

Med venlig hilsen
Kent Wormsdorf
--
PS.

Er der nogen der mangler en mand med lidt viden om Sun HW og SW,
så må I gerne sende mig en E-mail.
Jeg er uddannet datamatiker og har senest arbejdet som teknisk presale konsulent.