Bønnen er hørt: Opeth til DK!
Fra : -V-

Dato : 18-08-03 11:23

Ifølge www.opeth.com er mine bønner blevet hørt: Opeth kommer til DK, som en
del af deres skandinaviske efterårsturné.

Ikke blot spiller de i København, men også i Århus og i
Helsingborg....(sic!)

Det foregår d. 22., 23. og 24. oktober, så skriv det bag øret.
Sjovt nok skal Bo Kaspers Orkester ifølge Vegas spilleplan spille samme
aften, men jeg finder lige ud af den rette sammenhæng (dvs. ligeså snart
Vega gider at tage telefonen).

-V-

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 18-08-03 12:59

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> [...]
> Sjovt nok skal Bo Kaspers Orkester ifølge Vegas spilleplan spille samme
> aften, men jeg finder lige ud af den rette sammenhæng (dvs. ligeså snart

Jamen Bo Kasper er da også en glimrende opvarmning til Opeth

Damn, det kunne være et smukt syn.

/Nikolaj

Fra : -V-

Dato : 18-08-03 13:06

Nikolaj Borg wrote:

> Jamen Bo Kasper er da også en glimrende opvarmning til Opeth

Tja, nu får vi se om koncerten overhovedet bliver til noget.
Ifølge Vegas bookere har de ikke fået en bekræftelse af koncerten fra Opeths
managere.
Der er derfor ingen 'officiel' udmelding om en koncert endnu. Jeg har
skrevet til The Tivoli i Helsingborg, for at høre om de er i samme
situation, men intet svar endnu.

Jeg følger op på sagen og poster her i gruppen.
Vi skal vel have en delegation til koncerten?

Kong Kent, du er selvfølgelig på alle tre dage? Du er velkommen til at dele
min hybel under dit/jeres ophold i storstaden.

Hvordan kan det iøvrigt være, at jeg ikke selv kan se mit oprindelige
indlæg?

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 18-08-03 13:56

> Kong Kent, du er selvfølgelig på alle tre dage? Du er velkommen til at
dele
> min hybel under dit/jeres ophold i storstaden.

Jeg tror jeg nøjes med koncerten i Århus. Er ikke lige så vanvittig med
Opeth, som jeg er med Deicide, Metallica og AC/DC. Men det glæder mig da på
dine vegne, at du endelig har fået dit ønske til at gå i opfyldelse.

Dit tilbud om en hybel i storstaden kan måske godt komme på tale, men på et
lidt andet tidspunkt. Jeg har jo hørt en fugl synge om en koncert med Iron
Maiden i Valby Hallen, og toget går først igen tidligt næste morgen.
Koncerten i Göteborg er udsolgt efter blot tre dages forsalg, så nu bliver
det en kamp mellem København (Valby Hallen) og Hamburg, og da billetterne er
væsentligt dyrere (ca. 400+ kr.) i Hamburg, bliver det nok i København jeg
skal være på!

Men mere om det senere...

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : -V-

Dato : 18-08-03 14:00

Kong Kent wrote:

> Dit tilbud om en hybel i storstaden kan måske godt komme på tale, men
> på et lidt andet tidspunkt.

Du ringer bare - du har stadig mit nummer?
Jeg har ihvertfald dit, så jeg kan sende det hvis det kniber.

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 18-08-03 14:12

> Du ringer bare - du har stadig mit nummer?
> Jeg har ihvertfald dit, så jeg kan sende det hvis det kniber.

Jeg har naturligvis stadig dit!! :)
Og jeg ringer når jeg ved mere. Venter stadig på, at der bliver ringet og
sagt, at jeg ikke selv skal købe billet, idet jeg skal anmelde koncerten...
*hehe*

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : -V-

Dato : 18-08-03 14:21

Kong Kent wrote:
> Og jeg ringer når jeg ved mere. Venter stadig på, at der bliver
> ringet og sagt, at jeg ikke selv skal købe billet, idet jeg skal
> anmelde koncerten... *hehe*

Jeg kan da godt tage med til Maiden og bære din notesblok og dit banner og
så'en....

Har ikke lige råd til at købe billet lige nu, selv om det jo frister
gevaldigt.

-V-

Fra : Ole Hansen

Dato : 18-08-03 17:46

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> writes:

> Jeg tror jeg nøjes med koncerten i Århus. Er ikke lige så vanvittig med
> Opeth, som jeg er med Deicide, Metallica og AC/DC. Men det glæder mig da på
> dine vegne, at du endelig har fået dit ønske til at gå i opfyldelse.

Heh.. Apropos Metallica, saa har jeg koebt den der "Special Edition"
af St. Anger, hvor der er en DVD med. Og soerme om Lars Ulrich ikke
hoejt og flot taeller "Een, to, tre, fire" paa dansk i et af numrene!
:)

--
Ole Hansen

Fra : -V-

Dato : 18-08-03 18:04

Ole Hansen wrote:
> Heh.. Apropos Metallica, saa har jeg koebt den der "Special Edition"
> af St. Anger, hvor der er en DVD med. Og soerme om Lars Ulrich ikke
> hoejt og flot taeller "Een, to, tre, fire" paa dansk i et af numrene!

Det gør han da vist også på den almindelige udgave af St. Anger. Kan ikke
lige huske hvilket nummer - gider ikke at tjekke nu.

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 18-08-03 19:45

> [...]
> af St. Anger, hvor der er en DVD med. Og soerme om Lars Ulrich ikke
> hoejt og flot taeller "Een, to, tre, fire" paa dansk i et af numrene!

Den version du har købt af "St.Anger" er ikke nogen special edition.
Albummet fås ganske simpelt ikke uden DVD-skiven, hvor de spiller hele
pladen live i studiet, og hvor musikvideoen til "St.Anger" er med, og
rigtigt nok tæller Lars ned på dansk. Akkurat samme musikvideo som spilles i
fjernsynet, og sørme om ikke også nedtællingen er med på MTVE etc.

Ganske morsomt :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Ole Hansen

Dato : 19-08-03 00:28

> [...]

> rigtigt nok tæller Lars ned på dansk. Akkurat samme musikvideo som spilles i
> fjernsynet, og sørme om ikke også nedtællingen er med på MTVE etc.

Well, hos CDSkiven, hvor jeg koebte den, stod den da som en "Limited
Edition" - men hvad?! :) Jeg gav 99,95 for den og det synes jeg er en
rigtig fin pris for baade album og DVD. (Se her er der andre kunstnere
der kunne laere noget - plus man jo ogsaa faar adgang til noget
"Metallicavault" (ikke at det goer mig det store - jeg koebte den mest
"for sjov" (fordi jeg syntes der var et eller andet "spaendende" over
St. Anger (singlen)))

> Ganske morsomt :)

Jep..

--
Ole Hansen

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 21-08-03 18:25

On Mon, 18 Aug 2003 20:44:30 +0200, "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote:

> [...]
>rigtigt nok tæller Lars ned på dansk. Akkurat samme musikvideo som spilles i
>fjernsynet, og sørme om ikke også nedtællingen er med på MTVE etc.

Jeg har da set den stå i pladebutikker i to versioner. Med og uden DVD.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : -V-

Dato : 25-08-03 15:21

-V- wrote:
> [...]
> situation, men intet svar endnu.
>
> Jeg følger op på sagen og poster her i gruppen.
> Vi skal vel have en delegation til koncerten?

Nu er koncerten heldigvis blevet bekræftet fra Vegas side.
Så nu er det sikkert og vist: vi ses i Vegas lille sal d. 22. oktober.

-V-