3510 - fejl ved batteri?
Fra : Kirstine

Dato : 18-08-03 08:25

Hej NG

Der er opstået et lille - men dog møgirriterende - problem med min
mobiltelefon (Nokia 3510i), som jeg håber, at I måske kan hjælpe med.

Telefonen er knap en måned gammel, og den har ikke været brugt ret
meget. Et par sms'er og to eller tre opkald. For en lille uges tid siden
bippede telefonen, og på displayet stod, at batteriniveauet var lavt.
Fint nok - jeg satte telefonen til at oplade.

Dagen efter vil jeg så tage telefonen med mig, men da jeg piller
opladeren fra, bipper telefonen, og på displayet står, at
batteriniveauet er lavt. Godt så...sætter telefonen i opladeren igen og
lader den ligge hele dagen.

Da den næste dag igen insisterer på, at batteriniveauet er lavt, er jeg
ret sikker på, at der må være noget galt med enten batteri eller
oplader, så jeg tager begge dele med ned til den tdc-butik, hvor den er
købt. Da det bliver min tur, forklarer jeg, hvad der er sket, mens
sælgeren kigger på telefon og oplader. Sælger ser lidt underligt på mig,
hvorefter han viser mig, at batteriet på displayet er fuldt opladet?!
Han råder mig til at smide telefonen i opladeren, når jeg kommer hjem og
lade den ligge et helt døgn...noget teknisk omkring opladning og
aflæsning af batteri.

Jeg gør som befalet - og dagen efter er batteriet atter fladt, da jeg
fjerner opladeren. ARGH! Jeg lader nu telefonen ligge i oplader hele
weekenden, og her til morgen piller jeg den fra med samme resultat -
batteriniveauet er lavt. Jeg lader telefonen ligge uden opladning, og da
jeg nu tjekker den godt ½ time efter, er batteriet fuldt opladet????

Er der mon noget mere irriterende end fejl, der kun opstår, når ingen
andre ser dem *grrr* Jeg vil selvfølgelig gå ned i butikken igen og håbe
på, at de tror på mig...alligevel håber jeg, at der måske er andre, der
har haft samme mystiske problem med deres telefon og har en forklaring
på, hvad det kan være.

Kirstine
---
http://www.minipip.dk
*Trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Lars Raaby

Dato : 18-08-03 17:01

Kirstine skrev bl.a.:
> [...]
> jeg, at der måske er andre, der har haft samme mystiske
> problem med deres telefon og har en forklaring på, hvad det

Jeg snakkede med en her i week enden som havde samme problem som
dig. Han har den til service hos TDC nu.

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air