Hvilken film?
Fra : zcully

Dato : 17-08-03 22:10

Jeg så lige nyhederne om at der var endnu snigskytte på spil i USA.
Det er i en lille by der hedder Cedar Grove.

Jeg mener at have set en film eller serie der foregår i en by der også
hedder det!! Nogen der kan huske hvad det er for en film?

/Zcully

Fra : Frank Brøndum Dabels~

Dato : 17-08-03 22:47

"zcully" skrev:
> Jeg så lige nyhederne om at der var endnu snigskytte på spil i USA.
> Det er i en lille by der hedder Cedar Grove.

Det navn synes jeg også at have hørt før.

> Jeg mener at have set en film eller serie der foregår i en by der også
> hedder det!! Nogen der kan huske hvad det er for en film?

IMDb gav kun et hit: Bye Bye Braverman (1968)
http://akas.imdb.com/Title?0062768

-og det siger mig til gengæld ikke noget.

> /Zcully

Frank

--
** Frank Dabelstein frankd@imf.au.dk http://home.imf.au.dk/frankd **
** SA at Dept. of Math. Sciences, University of Aarhus, Ny Munkegade **