Mangler bagrundsfarver CSS problem
Fra : Lars Raaby

Dato : 17-08-03 20:59

Jeg er ved at sætte mig ind i CSS og har lavet noget til den
side jeg har men jeg kan ikke finde udaf det med bagrundsfarver.
Her er problemet:

Line : 17 Level : 1 You have no color with your background-color
: #venstre
Line : 26 Level : 1 You have no color with your background-color
: #hojre
Line : 32 Level : 1 You have no background-color with your color
: body
Valid CSS informations
#frame {
width : 100%;
height : 100%;
margin-right : auto;
margin-left : auto;
margin-top : 0;
padding : 0;
text-align : left;
}
#venstre {
width : 15%;
height : 100%;
padding : 0;
float : left;
background-color : #b1d8fc;
}
#hojre {
width : 85%;
height : 100%;
padding : 0;
float : left;
background-color : #f0f8ff;
}
body {
text-align : center;
font-family : Verdana, Arial, Serif;
color : #000000;
}
Hvad er det jeg har lavet forkert?

Siden kan ses her: http://www.8840.dk/index.shtml

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : jopa

Dato : 17-08-03 21:07

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Her er problemet:
>
> Line : 17 Level : 1 You have no color with your background-color

Mener ikke du har lavet noget forkert.
Det er blot en warning

background-color: white;
color: White;
Du mangler blot nederste

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 17-08-03 21:36

jopa skrev bl.a.:
> "Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Ja det var jo det der var problemet. Nu er det løst og siden
skulle være ok.

--
Lars

- nogen burde lave en FAQ/OSS