Dead Zone - region 2 DVD?
Fra : PerX ...

Dato : 17-08-03 18:01

Dead Zone er udkommet på DVD region 1, er der nogen som har hørt om den
kommer i region 2?

(Ditto Firefly , bortset fra den først kommer om et par måneder)

Fra : Jesper

Dato : 17-08-03 18:35

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> Dead Zone er udkommet på DVD region 1, er der nogen som har hørt om den
> kommer i region 2?
>
> (Ditto Firefly , bortset fra den først kommer om et par måneder)

Den er da kommet i R2, du kan købe den i Axelmusic for skallede 80 kr.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 17-08-03 19:01

none@invalid.invalid (Jesper) writes:

> Den er da kommet i R2, du kan købe den i Axelmusic for skallede 80 kr.

Jeg tror PerX snakker om TV-serien, hvis første sæson netop er kommet
på DVD/1.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Brian Nielsen

Dato : 17-08-03 19:38

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> wrote in message

> Jeg tror PerX snakker om TV-serien, hvis første sæson netop er kommet
> på DVD/1.

Men man kan nu klandre nogen for at tro at der spørges til filmen,
for det er trods alt i film-gruppen at spørgsmålet blev stillet.

/Brian

Fra : PerX ...

Dato : 19-08-03 20:51

In article <LXP%a.51495$Kb2.2327439@news010.worldonline.dk>,
bn73@worldonline.dk says...

> Men man kan nu klandre nogen for at tro at der spørges til filmen,
> for det er trods alt i film-gruppen at spørgsmålet blev stillet.

Ja det var serien jeg talte om. Sorry. Er der en bedre gruppe? :)

Fra : Jesper

Dato : 19-08-03 21:30

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> In article <LXP%a.51495$Kb2.2327439@news010.worldonline.dk>,
> bn73@worldonline.dk says...

> Ja det var serien jeg talte om. Sorry. Er der en bedre gruppe? :)

Hvad med dk.medier.tv ?
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-03 16:17

In article <1fzymhp.169ot1y4cxknxN%none@invalid.invalid>,
none@invalid.invalid says...

> Hvad med dk.medier.tv ?

Den virker som den kun er fuld af folk som ser TV - dvs, som ikke køber
noget videre - de er her inde

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-08-03 01:40

On Sun, 17 Aug 2003 19:34:53 +0200, none@invalid.invalid (Jesper)
wrote:

>Den er da kommet i R2, du kan købe den i Axelmusic for skallede 80 kr.

hvor mange afsnit er der så på ??

kan man også få .....jermyah - john doe - Puhhh star treack i serie på
dvd ?

twin peaks kom jo men den er jo ikke til at betale sig fra :(
--
Mv.
Bo M Mogensen

"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.
Down the highway, down the tracks, down the road to ecstasy,I followed you beneath the stars,
hounded by your memory And all your ragin' glory."Dylan "Idiot wind "1974

Fra : Jesper

Dato : 20-08-03 15:26

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote:

> hvor mange afsnit er der så på ??
>
> kan man også få .....jermyah - john doe - Puhhh star treack i serie på
> dvd ?
>
> twin peaks kom jo men den er jo ikke til at betale sig fra :(

Beklager, det er ikke serien, men filmen, jeg misforstod.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-08-03 15:48

On Wed, 20 Aug 2003 16:25:33 +0200, none@invalid.invalid (Jesper)
wrote:

>Beklager, det er ikke serien, men filmen, jeg misforstod.

Nå det var ærgeligt :(.... ja jge ved man kan få frinds og sikkert
også ...star treack på dvd ( serie ) men hvor mange afsnit der er på
hver dvd osv. det ved jeg ikke ....

Fra : Jermya-freak

Dato : 20-08-03 01:39

On Sun, 17 Aug 2003 19:00:31 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Dead Zone er udkommet på DVD region 1, er der nogen som har hørt om den
>kommer i region 2?
>
>(Ditto Firefly , bortset fra den først kommer om et par måneder)

prøv at kik i : alt.binaries.multimedia.scifi +
alt.binaries.multimedia.repost + alt.binaries.multimedia.sd-6

jeg har set dem der som svcd det er ok - men jeg har aldrig set et
afsnit - mon ikke jeg har et par stykker ???

er de vist på dk-tv ??

Fra : Will Tippin

Dato : 22-08-03 12:01

Jermya-freak <chokmah@spamcop.net> wrote in

> [...]
>
> jeg har set dem der som svcd det er ok - men jeg har aldrig set et
> afsnit - mon ikke jeg har et par stykker ???

hehe...

ja der bliver postet nogle ok ting i alt.binaries.multimedia.sd-6 ;)

Fra : Allan Kristoffersen

Dato : 03-09-03 22:24

Hvis det er Stephen Kings "The Dead Zone" du tænker på, så har den
været ude på DVD region 2 (med bl.a. dansk tekst) længe. Burde
kunne fås i alle gode DVD butikker. TP Musikmarked (ligger kun på
Sjælland) har den på tilbud. Jeg kan ikke huske om det er til
69,50 eller 99,50.

Mange hilsner
Allan

Lansi@privat.dk