MSI MS-6501
Fra : Mark Larsen

Dato : 17-08-03 16:46

Hej Alle

Nogen der har erfaringer med ovenstående dual MB CPU Ram osv - leder
efter en erstatning for mit gamle Abit BP6 MB og vil gerne have noget
fart på til en ok pris.

På edbpriser står der at den understøtter op til 2.8 Ghz thunderbird men
jeg kan kune finde en thunderbird på edbpriser.dk - kan throughbread CPU
erne bruges og hvilke erfaringer har i med dem ??

Jeg er ikke pt interesseret i overclocking og vil helst undgå at skulle
modde CPU'er - jeg har hørt man kan fixe XP processorer men det vil jeg
helst undgå af hensyn til garanti !!

MvH
Mark larsen

Fra : JK

Dato : 18-08-03 07:44

On Sun, 17 Aug 2003 17:45:30 +0200, Mark Larsen
<dsl79072@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg er ikke pt interesseret i overclocking og vil helst undgå at skulle
>modde CPU'er - jeg har hørt man kan fixe XP processorer men det vil jeg

http://www.demoshop.dk/page70.htm

Det kan tage alm. DDR ram, som ikke er ECC.

http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx

Thoroughbred kan køre, så længe det er en fsb266 udgave.

hilsen

John