Hjemmesiden??
Fra : Louise Viborg

Dato : 17-08-03 16:18

Hej med jer!
Er det kun mig der ikke akn komme ind på dk-fritid-dyr-kat.dk?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Marianne Juul

Dato : 17-08-03 16:24

Louise Viborg wrote:
> Hej med jer!
> Er det kun mig der ikke akn komme ind på dk-fritid-dyr-kat.dk?

> [...]

Nej, jeg kan heller ikke.

--
Mvh.
Marianne Juul Pedersen

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-08-03 16:28

Ok, tak for det
Så må vi jo bare vente og se

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Lene Vang

Dato : 17-08-03 16:22

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer!
> Er det kun mig der ikke akn komme ind på dk-fritid-dyr-kat.dk?

> [...]

nej du er ikke den eneste, jeg har ikke kunne komme derinde det meste af
dagen :/

Hilsen
Lene - som er ved at få nerver på

Fra : Louise Hansen

Dato : 17-08-03 18:45

> nej du er ikke den eneste, jeg har ikke kunne komme derinde det meste af
> dagen :/

Det har været det samme her - men nu er jeg, som I kan se, heldigvis
inde igen!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jette

Dato : 17-08-03 22:30

"Louise Viborg" skrev:
> Hej med jer!
> Er det kun mig der ikke akn komme ind på dk-fritid-dyr-kat.dk?

Hej Louise og de andre piger i denne tråd

Cybercity hikkede idag i vores område... det betød at vi måtte genstarte
routeren, men vi opdagede det først sent, da vi har været i haven hele dagen
og klippe hæk (bvadr!)

Beklager dybt... jeg lover aldrig at klippe hæk igen (jeg vil i hvert fald
til hver en tid forsøge at undgå det *S*)

Mvh. Jette