Hvid firkant med rødt kryds i stedet for g~
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-08-03 15:47

Hej, jeg er ny her på gruppen. Og hvis mit spørgsmål skulle være OT håber
jeg I vil fortælle mig hvilken gruppe jeg så skal spørge i.

Mit problem er at pludselig uden nogen, i mine øjne, grunde, så kan jeg ikke
se de fleste grafik-filer/billeder på mange sider. Det gælder især sider
som: http://www.bt.dk/ http://www.praxis-it.dk/dyr/
http://praxis-it.dk/humor/forside.htm De 2 sidst nævnte er mine egne sider.

Men ingen problemer lige nu med:
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.sasp?TemplateID=1
http://www.praxis-it.dk/chezannette/ http://www.eksperten.dk/

Jeg kører med Win98, og Norton via TDC. Jeg har haft problemet flere gange
før, uden at finde anden løsning end af formatere hele c-drevet og
geninstallere alle programmer. Så køre pc'en uden det aktuelle problem i små
2 mdr., og så starter det igen.

Jeg opdatere via WinUpdate.
Jeg har scandisket, ændret indstillinger i Norton, ændret indstillinger i
internetindstillinger
Jeg bruger ikke proxy-server.

Jeg har snakket en del med Herlev-it, der oxo har givet op nu, og som
foreslog mig at kontakte jer.

Er der nogen der har en ide??
VH Pernille Lauridsen

PS. Glemte lige:
Jeg har slettet temp-internet file. og sat Tilladt brug af diskplads ned til
200 mb. Det hjalp ikke.
Jeg abonnerer Norton via TDC. Det er både firewall og antivirus. Jeg har
prøvet med både reklame-kontrol slået til og fra. Der er ingen forskel.
Sikkerhedsindstillinger i Explorer står til Mellemlav.

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-08-03 17:13

Jeg har lagt et Screenshot op på dk.binaer under samme overskrift som her.

VH Pernille

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 17-08-03 17:34

On Sun, 17 Aug 2003 18:12:50 +0200, "Pernille Lauridsen" <pl@praxis-itNOSPAM.dk>
wrote:

>Jeg har lagt et Screenshot op på dk.binaer under samme overskrift som her.
>
>VH Pernille

Siden virker fint hos mig.

Er det ikke bare siden der ikke er loadet heltfærdig?
--
Henrik

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-08-03 17:55

> Siden virker fint hos mig.
>
> Er det ikke bare siden der ikke er loadet heltfærdig?
> --
> Henrik

Jo, det er vel det der er problemet. Men den loader ikke færdig af sig selv.
Hvis jeg vil se alle grafik-filerne, så skal jeg højre klikke på de
manglende og Vis billede.

VH Pernille

Fra : Thomas Madsen

Dato : 17-08-03 20:43

Pernille Lauridsen skrev:

> Hvis jeg vil se alle grafik-filerne, så skal jeg højre klikke på de
> manglende og Vis billede.

Af en eller anden grund så har MS fjernet en artikel som handlede om
emnet, men som jeg husker den så kan problemet opstå hvis den filtype
som du forsøger at se i IE er associeret med et andet program. Kan det
være sådan noget? Altså at det f.eks. er *.gif-filer browseren viser
med et rødt kryds fordi at *.gif er associeret med noget andet end IE.
Det kunne f.eks. være et eller andet billedfremvisningsprogram som har
overtaget ejerskabet.

Der er også en anden artikel hos MS som har lidt med problemet at gøre:
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q283807>.

Madsen.

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 18-08-03 21:07

wrote:

>Jeg har lagt et Screenshot op på dk.binaer under samme overskrift som her.
>
>VH Pernille

Hej Pernille

Jeg kan se du bruger Norton's Firewall / Internet Security og har fundet følgene
links, som muligvis kan løse problemet.

Alle nedenstånde links fører til Symatec's (Norton) suport sider...

Cannot see all of a Web page when NIS or NPF is installed:
http://tinyurl.com/3sk1

Web sites do not load images after applying the 4.0.3 update for NIS or NPF:
http://tinyurl.com/h3l4
--
Henrik

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 18-08-03 21:51

> [...]
> http://tinyurl.com/3sk1
>
> Web sites do not load images after applying the 4.0.3 update for NIS or

Hej Henrik

De 2 link lyder meget lovende, så dem prøver jeg i morgen når jeg kan
koncentrere mig bedre.
1000 tak

VH Pernille

Fra : Leo E

Dato : 17-08-03 20:23

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-itNOSPAM.dk> wrote in message news:<3f3f95dd$0$24658$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> prøvet med både reklame-kontrol slået til og fra. Der er ingen forskel.
> Sikkerhedsindstillinger i Explorer står til Mellemlav.

Prøv at kig her: http://support.microsoft.com/?kbid=283807
Hilsen: Leo

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-08-03 15:33

Pernille Lauridsen (pl@praxis-itNOSPAM.dk) skrev:

> [...]
>
> Mit problem er at pludselig uden nogen, i mine øjne, grunde, så kan
> jeg ikke se de fleste grafik-filer/billeder på mange sider.

Har præcist samme problem.
Skide irriterende ... mildest talt.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 18-08-03 18:55

> Har præcist samme problem.
> Skide irriterende ... mildest talt.

Hvor længe har I haft problemet?
Har I oplevet det før?

Hvad gør I ved det?

VH Pernille

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 19-08-03 12:42

> Hvor længe har I haft problemet?
> Har I oplevet det før?

Hmm ... 2-4 måneder?

> Hvad gør I ved det?

Lever med det ... eller skifter til Mozilla, hvor det virker uden
problemer.