Hvilken film??
Fra : bb

Dato : 17-08-03 14:15

Det drejer sig om en gammel sci-fi film som handler om at en fyr styrter ned
på en planet. Det viser sig at der er en anden øgle ligende person (alien)
på planeten langsomt begynder de at lære hinanden at kende og begynder at
leve sammen...så vidt jeg husker.

Er der nogen som kender denne film?

Johs

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 17-08-03 14:19

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 17-08-03 14:21

Enemy Mine, http://us.imdb.com/Title?0089092
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : bb

Dato : 17-08-03 14:28

Tak skal i ha for det hurtige svar. Kender i filmen, hvad syntes i om den?

Johs

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 17-08-03 14:44

Således skrev "bb" <muingaza@yahoo.com> i dk.kultur.film Sun, 17 Aug
2003 15:28:28 +0200:

>Tak skal i ha for det hurtige svar. Kender i filmen, hvad syntes i om den?

Vi taler ikke episk kunst her, men en ok film med en god velfortalt
historie.

Og så har den nogle muntre citater.

Knud
--
Your MICKEY MOUSE!!! is one big stupid DOPE!!!!

Fra : Jesper

Dato : 17-08-03 21:17

bb <muingaza@yahoo.com> wrote:

> Tak skal i ha for det hurtige svar. Kender i filmen, hvad syntes i om den?
>

> Johs

Det er en udmærket film af Wolfgang Petersen, men original er den ikke.
Det er en remake at Duel In the Pacific, hvor det bare er en amerikansk
og en japansk soldat der bekæmper hinanden på en stillehavsø.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Heidi

Dato : 17-08-03 21:50

bb wrote:
> Tak skal i ha for det hurtige svar. Kender i filmen, hvad syntes i om
> den?

Jeg synes den er sød - har vist efterhånden set den 3-4 gange...
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Michael Castensen

Dato : 18-08-03 00:20

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes den er sød - har vist efterhånden set den 3-4 gange...

Jeg må indrømme, at jeg synes, at det er en fremragende film. Jeg fælder
altid nogle tårer, når jeg ser filmen.

---

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-08-03 13:49

Michael Castensen skrev i en meddelelse...

>Jeg må indrømme, at jeg synes, at det er en fremragende film. Jeg fælder
> altid nogle tårer, når jeg ser filmen.

Også her. Da jeg så den første gang i 80'erne gjorde den dybt indtryk på mig
og selvom jeg er blevet ældre og har set den en del gange efterhånden, kan
jeg stadig sidde og stortude når jeg ser den.

Mvh Tina
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Michael Castensen

Dato : 18-08-03 14:53

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f40cb2e$0$5154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> og selvom jeg er blevet ældre og har set den en del gange efterhånden, kan
> jeg stadig sidde og stortude når jeg ser den.

Jeg har lige besøgt din hjemmeside. Den kan du være stolt af. Godt nok er
jeg allergisk over for katte, men jeg blev i godt humør af at læse din side.

Du har en god smag med hensyn til serier, film, musik og bøger.

---

Fra : Jim Andersen

Dato : 18-08-03 15:18

bb wrote:
> Tak skal i ha for det hurtige svar. Kender i filmen, hvad syntes i om
> den?

God. Set den 2 eller 3 gange (med en håndfuld år imellem). Konen har også
set den og synes den er god.

/jim