Kan denne forretning anbefales www.dvdsoon~
Fra : bb

Dato : 17-08-03 12:32

I øjeblikket kører de med gratis forsendelse, men gælder det også udenfor
Canada/USA? Og man skal vel stadig betale moms, toldafgift etc.?

Johs

Fra : Mads Jensen

Dato : 17-08-03 12:37

"bb" <muingaza@yahoo.com> wrote in message
> I øjeblikket kører de med gratis forsendelse, men gælder det også udenfor
> Canada/USA? Og man skal vel stadig betale moms, toldafgift etc.?

Kun, hvis du er så uheldig at blive fanget! Har *absolut intet* med dem at
gøre, men et lille hurtigt kig på den hjemmeside siger mig, at en service
som www.axelmusic.dk er bedre! Så skal du ikke heller have nerver på om dine
varer bliver taget i tolden

mvh.
Mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk Dansk Donaldist-Forening

Fra : bb

Dato : 17-08-03 12:54

Mads Jensen <astrup_jensenNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> gøre, men et lille hurtigt kig på den hjemmeside siger mig, at en service

Men det er næsten dobbelt så dyrt på Axelmusic i forholden til dvdsoon!

Fra : flemsus

Dato : 18-08-03 01:08

bb wrote:
> I øjeblikket kører de med gratis forsendelse, men gælder det også
> udenfor Canada/USA? Og man skal vel stadig betale moms, toldafgift
> etc.?
>

> Johs

Uden at have været inde at kikke vil jeg mene at gratis forsendelse kun
gælder US/CAN. Hvis du bestiller film en ad gangen til under 80kr slipper du
for told/moms. Jeg har selv købt de nye DTS versioner af "Clancy filmene" +
Le Mans.
--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Johannes K. Clausen ~

Dato : 18-08-03 11:32

On Sun, 17 Aug 2003 13:32:27 +0200, "bb" <muingaza@yahoo.com> wrote:

>I øjeblikket kører de med gratis forsendelse, men gælder det også udenfor
>Canada/USA?

Ja, det står også under International Shipping siden. Man skal bare
vælge standard forsendelse.

>Og man skal vel stadig betale moms, toldafgift etc.?

Ja, men de sidste 3 DVD'er jeg har fået fra dvdsoon, var mærket som
"gift" istedet for "merchandise", så de bedre kan glide gennem
tolden... Jeg ved selvfølgelig ikke om de stedet gør dette.

Ud over dette kan jeg kun anbefale dvdsoon. Priserne er jo pænt lave,
varerne når hurtigt og uskadt frem. F.eks var min Mulholland Dr. fra
futureent helt bøjet og DVD'en rodede rundt i coveret

Desuden kan jeg også anbefale dig at styre uden om www.dvdimport.com ,
som også er canadisk. Jeg bestilte Videodrome den 30. marts 2003. Den
er stadig ikke dukket op De siger den er i restodre. Her har
dvdsoon den feature at man bare kan annulere ordren inden de sender
den. Så får man pengene sat ind på ens dvdsoon konto eller på ens egen
bankkonto.

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Kasper Bang

Dato : 20-08-03 08:37

"Johannes K. Clausen [6440]" wrote:
> [...]
> dvdsoon den feature at man bare kan annulere ordren inden de sender
> den. Så får man pengene sat ind på ens dvdsoon konto eller på ens egen

Jeg har kun bestilt én gang hos DVDimport, men der havde jeg filmen
inden for en uge, så det kan altså også gå godt. Tjek f.eks. deres
"Specials", hvor der kan være ret så billige tilbud, omend der ikke er
så stor udskiftning i titlerne.

MVH/Kasper Bang