Polyfonisk ringetoner = dårlig lyd?
Fra : Salva

Dato : 17-08-03 11:46

Er det rigtigt, at hvis en mobil har polyfonisk ringetoner så er lyden også
dårligere?

-Bare en lille påstand min ven har :)

-Salva

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-03 11:51

"Salva" <salvanone@hotmail.com> wrote in message
> Er det rigtigt, at hvis en mobil har polyfonisk ringetoner så er lyden
også
> dårligere?

Du kan vel aldrig sige at noget er dårligt uden at sammenligne det.
Koldskål smager dårligt, men i forhold til en pølse der har lagt udenfor i
solen i 3 dage i træk smager koldskål godt.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Tom

Dato : 17-08-03 16:42

> Er det rigtigt, at hvis en mobil har polyfonisk ringetoner så er lyden
også
> dårligere?
>
> -Bare en lille påstand min ven har :)

Din ven har ikke et begreb om hvad han taler om
Hvis du mener lyden på tale og polyfoniske ringetoner, så har disse ikke
noget med hinanden at gøre.
Min 7650 har polyfoniske ringetoner og lyden på tale og ringetoner er
absolut i top.

--
Tom

Fra : Knud Berggreen

Dato : 17-08-03 21:36

On Sun, 17 Aug 2003 17:42:07 +0200, "Tom"
<tom_christensen@bigfoot.com> wrote:

>også

>Din ven har ikke et begreb om hvad han taler om

Det vil jeg osgå sige.

>Hvis du mener lyden på tale og polyfoniske ringetoner, så har disse ikke
>noget med hinanden at gøre.
>Min 7650 har polyfoniske ringetoner og lyden på tale og ringetoner er
>absolut i top.

Min S55 har en perfekt lyd - nok den bedste i forhold til
mine tidligere. Selv når man sætter den til håndfri og
lægger den på bordet går det klart og tydeligt igennem.

/Knud

Fra : Salva

Dato : 18-08-03 20:34

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det vil jeg osgå sige.

> Min S55 har en perfekt lyd - nok den bedste i forhold til
> mine tidligere. Selv når man sætter den til håndfri og
> lægger den på bordet går det klart og tydeligt igennem.

Ja, jeg tænkte det nok...
Tak for svarende :)

-salva