Ekstra USB på Soltek 75FRN2-L ?
Fra : Skirk

Dato : 17-08-03 11:38

Hej

jeg har sat et Soltek 75FRN2-L bundkort i et Chieftec Midi Tower DX-01B-D-U
Black kabbinet og i det kabbinet er der i fronten to ekstra USB stik og et
firewire. jeg fandt så to steder på boardet hvor jeg kunne forbinde det 10
(hvor den ene ikker er der og det stemmer på boardet) polet stik fra
kabbinettet. Men det virker bare ikke og jeg synes heller ikke at jeg kan
finde noget om det i bios som måske skulle enables. Ud over det usb kabel og
de ortodoxe hd-led, power-led osv var der oxo en 5 til 6 andre stik som jeg
ikke ved hvad er til der stod bare neget med 5 volt eller i den stil på dem.

Ved i hvad det kan være eller hvad jeg skal gøre ?

MVH

Skirk

Fra : Søren Andersen

Dato : 19-08-03 01:08

Du har fat i det gale stik :)
Du skal have fat i de små stik som kommer ud af den SORTE ledning fra
kabinettet.
Forbindelserne kan du se i bundkort manualen under beskrivelsen af usb
stikket.

Mvh.
Søren Andersen