Byttes
Fra : Michael Nielsen

Dato : 17-08-03 11:25

Ønskes: En dejlig rolig hunkat uden kløer.

Haves: Et stk damp kat på speed. Kan dog hænge i lamper, smadre de planter
du alligevel ikke ved hvad du skal bruge til, stresse andre katte så de får
øjne så store som rundetårn og ellers splitte ALT ad.

Har dette vakt din interesse kan du se frem til MANGE MANGE år som
katteslave og dårlige nerver.

Knus Linda

(det er bare pjat, vil ikke af med hende selv om mit hjem snart ligner noget
fra 2. verdenskrig)

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-08-03 12:02

Linda skrev
<Haves: Et stk damp kat på speed.>

*GGG* Det kan være vi skal lave en "støtte-
forening" for folk med dampkatte på speed, jeg
er den "gråhårede, ultra-nervøse" slave til en
*PIA*-kat (pain in the a**)

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 17-08-03 12:38

Marianne Hellemose skrev i en meddelelse...

> *GGG* Det kan være vi skal lave en "støtte-
> forening" for folk med dampkatte på speed, jeg
> er den "gråhårede, ultra-nervøse" slave til en
> *PIA*-kat (pain in the a**)

Hej Marianne

Så vil jeg gerne være medlem, jeg er ved at få roterende kuk i kasketten af
hele tiden at skulle have et øje på Devi. Det kan godt være at hun har sådan
et guddommeligt navn, men det er blevet mig klart på det sidste at navnet
mangler et L tilsidst, for hun er godt nok en djævel

Mvh Tina - og Devi (der syntes mor skulle stå op klokken to i morges -
selvom hun først kom i seng klokken et efter at have set festfyrværkeri)