No stress
Fra : Ukendt

Dato : 17-08-03 11:17

Hejsa.

Nogen der kan fortælle mig hvad nummer 11 på den færste No Stress hedder?
Google fandt ikke noget til mig :(

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-08-03 11:39

In dk.kultur.musik, FB wrote:

>Nogen der kan fortælle mig hvad nummer 11 på den færste No Stress hedder?

Aria Bachianas Brasileiras #5? Skummelt navn, jeg aner ikke hvad det
er for noget. ;)

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : zcully

Dato : 17-08-03 11:44

"FB" <.> wrote in message
> [...]
> FB
> --
> Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?

Man fristes til at sige Mark Knopfler - Irish boy, men det er nr. 1.
Det ser ud som om Nr. 11 er "Yanni: Reflections of passion".
Fandt det på Google...

/Zcully

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-08-03 12:15

FB skrev :
> Hejsa.
>
> Nogen der kan fortælle mig hvad nummer 11 på den færste No Stress hedder?
> [...]

Så går man ind på fx CDSkiven.dk og slår pladen op.....
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=26569

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 05.08.03)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-08-03 12:27

In dk.kultur.musik, Michael Lund Sørensen wrote:

>Så går man ind på fx CDSkiven.dk og slår pladen op

.... og klør sig i nakken, når man finder samme cd (?) på cdon.com med
en anden trackliste.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-08-03 13:00

Lars Stokholm skrev :

> ... og klør sig i nakken, når man finder samme cd (?) på cdon.com med
> en anden trackliste.

Seriøst problem! Så må man hen til pladereolen og finde skiven frem! Og
sågar lytte til den om nødvendigt.

Den findes altså i Dansk og Nordisk udgave, eller sådant....

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-08-03 13:40

In dk.kultur.musik, Michael Lund Sørensen wrote:

>Seriøst problem! Så må man hen til pladereolen og finde skiven frem!

Det er jo det. ;)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-08-03 13:56

Lars Stokholm skrev :

> Det er jo det. ;)

Og tilbagevendt derfra:

Yanni: Reflections... (4:31)

Plademærke 4987622 (C) 1999
Stregkode 0724349876224

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-03 22:02

"FB" <.> wrote in message
> Hejsa.
(snip citere mig selv)

Hej alle, og tak for svar.
Fandt ud af på cdskiven.dk at det var NoStress III jeg mente. Undskyld for
det.

Mvh
FB